Teinien alastomuus. Kertokaahan mielipieenne kalkkikselle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virtu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ikipäivänä antais oman tytön touhuilla noin. Sen verran oli ulkopuolisia silmiä paikalla. Onko tyttöjen vanhemmat ihan täyspäisiä??
siis näin omasta mielestä jos ollaan mökillä niin sanon vain sen että kyllä minä vaan alasti menen siellä sehän on minun alueeni ei kenenkään muun ja aivan sama vaikka sinne joku eksyisikin niin en minä alkaisi siinä päälle pukemaan olisin vain oma itseni joka tapauksessa
 
No siis "keikistelivätkö" nämä tytöt siellä vai kävivätkö vain saunasta uimassa nakuna? Mä oon joskus ittekki mökillä nakuna ja jos tuttavaperhe tulee kylään niin meillä on leikkimielinen sääntö ettei tontille saa tulla ennen kuin jokainen ottaa paidan pois :D Mut me ollaankin tällaisia luonnonlapsia ;) Meillä ei kyllä ole ollut tapana esim. puhua pervoja tai heittää alatyylistä läppää... joten siksikin on ihan "turvallista" meillä olla ihan nakkisillaan. Ei niinku tarvii miettiä että panettaakohan nyt jotakuta kun mullei oo paitaa päällä :D

Tyttäreni on 9v. ja lämpiminä päivinä (niin kuin joka päivä tänä kesänä) ei pidä vaatteita päällä ollessamme mökillä. Teenkö jotain väärin ja missä vaiheessa nakuilu pitää sitten kieltää? Ekojen häpykarvojen ilmestyttyä vai kun rinnat alkavat kasvaa :LOL: Oikeesti.
jos on kehittynyt tyttö niin kiihottaahan se!!
 
Mielestäni on hienoa, jos nuoret eivät tunne häpeää omista vartaloistaan tai koe tilannetta kuten saunominen ja uiminen angstisena kyttäämisenä, vaan ymmärtävät ja hyväksyvät myös sen, jos heitä katsotaan. Ehkä tytöt olivat ekshibitionisteja, mutta sillä ei ole mitään väliä. Kyllä mökillä saa olla alasti, jos se on luonnollista ja normaalia alastomuutta kuten tässä tapauksessa. Ei siinä ole mitään pervoa tai väärää.
 

Yhteistyössä