Tekisitkö abortin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se tekisinkö vai en, riippuisi täysin siitä mitä itse sydämessäni tunnen jaksamisestani ja kyvystäni olla tarpeeksi hyvä äiti. Ei mistään ulkoisista olosuhteista. Itse olen masentuneen ja uupuneen äidin lapsi, enkä toivoisi pahimmalle vihamieleenikään tätä helvettiä, mitä elämäni on ollut. Itse en suostunut tekemään lasta ennenkuin tunsin että mulla on siihen voimavaroja. Luojan kiitos, näin jälkeenpäin. Olisin vaan jatkanut sukupolvien ketjua. Abortin olisin tehnyt, jos se tilanne olisi tullut eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Itsellekin tulee parempi olo, jos lapsi syntyy toivottuna parisuhteeseen. En enää syvemmälle viitsisi itseni antaa langeta, joten vastuullista olisi tehdä abortti, hoitaa oma elämä ja olemassa oleva lapsi kunnialla ja sitten antaa ajan kulua.

Niin minustakin tuntuu. Olisi kamalaa jos isä olisi sellainen kun tämän tulevan lapsen isä on. Haluaisin keskittyä asioiden järjestämiseen ja olen juuri päässyt tästä päihdeongelmaisestakin eroon. Elämä on nyt muutenkin raskasta.

Silti on niin paha olla. Minulle on tehty aiemmin yksi abortti 18v ja päätin silloin että toista ei tule. Se oli henkisesti niin raskasta. :(
Jotenkaan en silti nää muuta vaihtoehtoa kuin abortti. Ei olisi oikein tulevaa lasta kohtaa synnyttää häntä tällaiseen tilanteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
jos olisin nuo seikat huomioon ottanut, ja silti itseni raskaaksi saattanut, en tekis aborttia

jos syö pillereitä niin ei varmaan halua silloin raskaaksi. Jos on elämässä vaikeuksia niin tarvitseeko silloin olla myös selibaatissa ettei vaan vahingossa tule raskaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
en. mutta olisin miettinyt kahdesti miksi teen lapsen tuolllaisen miehen kanssa. ja miksi elämäni on ylipäätään tuossa jamassa!

Käytin ehkäisyä. Syön pillereitä. En ole unohtanut yhtäkään enkä ole myöskään ollut vatsataudissa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
en. mutta olisin miettinyt kahdesti miksi teen lapsen tuolllaisen miehen kanssa. ja miksi elämäni on ylipäätään tuossa jamassa!

Olipas viisas vastaus aapeelle... Aina ei voi elämää suunnitella eikä se aina mene niinkuin toivoisi. Myös ehkäisy voi pettää ja velkaongelmat ovat ikävän yleisiä nykyään.

Sain neuvolasta lääkäriajan ja sieltä saan lähetteen naistentautien polille. parempi hoitaa asia pois nyt kun "lapsi" on alkio ilman sydämen sykettä. Kamalaa tehdä tämä ratkaisu mutta en voi tehdä lapselle väärin ja saattaa häntä tähän maailmaan jossa kaikki asiat ovat sekaisin ja hän ei ole edes toivottu. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sain neuvolasta lääkäriajan ja sieltä saan lähetteen naistentautien polille. parempi hoitaa asia pois nyt kun "lapsi" on alkio ilman sydämen sykettä. Kamalaa tehdä tämä ratkaisu mutta en voi tehdä lapselle väärin ja saattaa häntä tähän maailmaan jossa kaikki asiat ovat sekaisin ja hän ei ole edes toivottu. :(

voimia sulle :hug:

Yhteistyössä