V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi venäjä;28976076:meistä myös!!mulla on itellä ms tauti ja eipä ne sossut voi tulla hakemaa multa lasta pois vaikka joutuisin pyörätuoliin!herranen aika älä nyt stressaa itseäsi turhaan!haistata naapureilles pitkät ja muuttakaa suvaitsevampaan ympäristöön!ihme urpoja teillä on naapureina!
just tehkää niitä turhia lastensuojelu ilmoja vaan niin saa joku oikeasti hätää kärsivä lapsi kuolla rauhassa.Siis voi vittujen kevät näitä ilmoja ollaan tekemässä jo jos joku ostaa valmis hampurilaisen kaupasta!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28976088:voi vittu, tee itsestäs se ilmoitus kyylä. tossa ei oo mitään aihetta nimittäin ilmoitukseen. miten voit olla noin perkeleen kateellinen sairaalle ihmiselle
Voi kun oliskin niin helppoa muuttaa. Mieskään ei halua muuttaa. Hänen mielestään olen vain vainoharhainen. Toivon että tämä tilanne menee äkkiä ohi.
Silloin kun sosiaalityöntekijät totesivat että "Tässä vaiheessa akuuttia syytä huoleen ei ole", huokaisin helpotuksesta. Sitten ääni mun sisällä sanoi "Katsotaan nyt 18 vuotta eteenpäin ja sit voi huokaista". Onhan tämä inhottavaa kun koko ajan saa pelätä.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28976088:voi vittu, tee itsestäs se ilmoitus kyylä. tossa ei oo mitään aihetta nimittäin ilmoitukseen. miten voit olla noin perkeleen kateellinen sairaalle ihmiselle
Miksi noita pelkäämään,jos asiat on kunnossa niin mitä väliä vaikka sossut ramppais joka toinen päivä tarkastamassa tilannetta.Saapahan päiväkahvi seuraa ainakinharmittaa vaan että niillä vois olla oikeesti tärkeetäkin tekemistä eikä juosta kateuksissa ilmoja tehneiden mielen liikkujen perässä.
Niinpä, mutta väkisinkin mietin mitä noi suunnittelevat kun niin oudosti katsovat. Miehelle juttelevat kun mies on lapsen kanssa pihalla, mutta minua eivät edes tervehdi ja heti poistuvat paikalta kun näkevät.
Alkuperäinen kirjoittaja voi venäjä;28976076:meistä myös!!mulla on itellä ms tauti ja eipä ne sossut voi tulla hakemaa multa lasta pois vaikka joutuisin pyörätuoliin!herranen aika älä nyt stressaa itseäsi turhaan!haistata naapureilles pitkät ja muuttakaa suvaitsevampaan ympäristöön!ihme urpoja teillä on naapureina!