Tekisitkö lastensuojeluilmoituksen tässä tapauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28976146]Kannattaisi lukea muutakin kuin aloitus, ääliö. Ap oli juuri se josta ilmoitus oli tehty![/QUOTE]olis voinut aloitukseen kirjoittaa mitä tarkoittaa, tuon kun luki, niin siitä käsitti ja näky muutkin käsittäneen, että ap tekee ilmoitusta jostain, tai suunnittelee tekevänsä

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28976248:
olis voinut aloitukseen kirjoittaa mitä tarkoittaa, tuon kun luki, niin siitä käsitti ja näky muutkin käsittäneen, että ap tekee ilmoitusta jostain, tai suunnittelee tekevänsä

painu sinne vitun vanhainkotiin vanhus

Onpa sinulle osunut törppö lääkäri, jollei ole suostunut lähettämään sinua magneetikuvaukseen, vaikka sinulla on useita MS-taudin oireita. Röntgenkuvissahan MS ei näy.

Minulla todettiin MS sen jälkeen, kun minulla oli ensin ollut näköhermotulehdus (lievä sellainen, näkö heikentyi toisesta silmästä hieman yhdessä yössä) ja tästä noin vuoden päästä tuntohäiriöitä (kuuma tuntui kylmältä tietyssä kohtaa, kevyt kosketus sattui). Tämän toisen oirejakson jälkeen sain oitis lähetteen lisätutkimuksiin (magneettikuvaus, lumbaalipunktio, herätepotentiaalitutkimus), ja näiden jälkeen sain diagnoosin.

Mene toiselle lääkärille ja vaadi lähetettä neurologille.

[QUOTE="vieras";28976288]Onpa sinulle osunut törppö lääkäri, jollei ole suostunut lähettämään sinua magneetikuvaukseen, vaikka sinulla on useita MS-taudin oireita. Röntgenkuvissahan MS ei näy.

Minulla todettiin MS sen jälkeen, kun minulla oli ensin ollut näköhermotulehdus (lievä sellainen, näkö heikentyi toisesta silmästä hieman yhdessä yössä) ja tästä noin vuoden päästä tuntohäiriöitä (kuuma tuntui kylmältä tietyssä kohtaa, kevyt kosketus sattui). Tämän toisen oirejakson jälkeen sain oitis lähetteen lisätutkimuksiin (magneettikuvaus, lumbaalipunktio, herätepotentiaalitutkimus), ja näiden jälkeen sain diagnoosin.

Mene toiselle lääkärille ja vaadi lähetettä neurologille.[/QUOTE]

Minulla on kyllä lapsena diagnosoitu eräs neurologinen sairaus mikä aiheuttaa kömpelyyttä ja nyt kun noita oireita lueskelin, mietin voisko sekin viitata siihen ms-tautiin. No pitää varmaan odottaa kuntoutukseen pääsyä ja ottaa siellä puheeksi. Moni ystävä ihmettelikin miksei laitettu magneettikuvauksiin

Minulla ne näköhäiriöt on sellaisia että näkö hämärtyy ja silmissä sumenee. Mutta se menee vain väliaikaisesti ja palautuu jonkun ajan kuluttua.

[QUOTE="vieras";28975951]Perheen äiti on "liikuntarajoitteinen" eikä joka päivä kunnolla pysty edes kävelemään. Äiti ei kykene aina lapsen kanssa ulkoilemaan tai muuten touhuilemaan. Isä vie lapsen päiväkotiin ja hakee päiväkodista niinä päivinä kun äidin jalat ei kanna. Isä myös ulkoilee ja kyläilee lapsen kanssa. Äiti jää kotiin silloin kun ei pysty kävelemään. Lapsi on 2-vuotias.[/QUOTE]

no voi helvetti!! isä huolehtii lapsesta ja äiti ei voi tilalleen mitään,ei myöskään sossuntädit! mikä sua vaivaa?? EN TODELLAKAAN TEKISI. Mut jos oot niin ilkeä että teet ni toivottavasti vanhemmat tekee susta rikosilmoituksen!

[QUOTE="mimmu";28976328]no voi helvetti!! isä huolehtii lapsesta ja äiti ei voi tilalleen mitään,ei myöskään sossuntädit! mikä sua vaivaa?? EN TODELLAKAAN TEKISI. Mut jos oot niin ilkeä että teet ni toivottavasti vanhemmat tekee susta rikosilmoituksen![/QUOTE]

Edelleen sullekin LUE KOKO KETJU ENNEN KUN KOMMENTOIT!!!!!

Yhteistyössä