Juu melkoisen tukevassa kunnossa lapsi, mut ehkäpä lisäätte liikuntaa ja kasvisten määrää. Tuskin mitään hälyyttävää on! Hauskaa ja karkitonta viikonloppua!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ööööö:Pitääkö 4-vuotiaan osata leikata saksilla? apua
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Juu melkoisen tukevassa kunnossa lapsi, mut ehkäpä lisäätte liikuntaa ja kasvisten määrää. Tuskin mitään hälyyttävää on! Hauskaa ja karkitonta viikonloppua!
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä en voi tulla vertaamaan kun meidän kaupungissa ei ole 4-vuotisneuvolaa ollenkaan. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:kiva että meni kivasti =)
meillä ei ikinä mee neuvola käynnit hyvin pojan kanssa toinen huutaa ku viimistä päivää eikä suostu tekeen mitään ja näin ollut 1v neuvolasta alkaen =(
meillä poika oli 110.1cm/18kg eli pitkä typy teillä
meillä terkka ainakin päivitteli pojan pituutta kun huiteli yläkäyrän yläpuolella 3v nevolassa valitti painoo eikä nytkään pituus/paino sopusuhdassa mutta kasvava poitsu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä en voi tulla vertaamaan kun meidän kaupungissa ei ole 4-vuotisneuvolaa ollenkaan. :kieh:
Täh? Me mennään ens viikolla 4v neuvolaan ja asutaan kans Espoossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä en voi tulla vertaamaan kun meidän kaupungissa ei ole 4-vuotisneuvolaa ollenkaan. :kieh:
Täh? Me mennään ens viikolla 4v neuvolaan ja asutaan kans Espoossa.
aika jännä.. mites tuo nyt on mahdollista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä en voi tulla vertaamaan kun meidän kaupungissa ei ole 4-vuotisneuvolaa ollenkaan. :kieh:
Täh? Me mennään ens viikolla 4v neuvolaan ja asutaan kans Espoossa.
aika jännä.. mites tuo nyt on mahdollista![]()
Empäs muuten tiiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä en voi tulla vertaamaan kun meidän kaupungissa ei ole 4-vuotisneuvolaa ollenkaan. :kieh:
Täh? Me mennään ens viikolla 4v neuvolaan ja asutaan kans Espoossa.
aika jännä.. mites tuo nyt on mahdollista![]()
Empäs muuten tiiä![]()
oisko sillä jotain tekemistä, kun eikös tuo neuvolaohjelma ole juuri muuttunut? eli tuoreemmat tapaukset nyt menee tuon uuden mukaan, eli 3,5 ja sitten 5vee.. ja me "vanhan" tyylin mukaan 3,4,5vee? =) jos just teidän neuvoloissa on tehty tuo uudistus pikkusen eri aikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Oikeasti 22kg? Mitä sää syötät sille? Mun poika oli 3v. neuvolassa 90cm ja 11kg, puolet pienempi :-O
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Oikeasti 22kg? Mitä sää syötät sille? Mun poika oli 3v. neuvolassa 90cm ja 11kg, puolet pienempi :-O
SUN POIKAS ON AIKA PIENI!!!!! yks vuotiaan paino on normaali kun painaa 10-12kg ja sun 3v painaa 11kg??? sä et ilmeisesti sit ainakaan syötä mitn..... meijän poju on nyt jo 80cm, ja on 1v...
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:niin ja lisättäköön, että eiköhän se paino tasotu, mun mielestä tuo 22 ei ole paljoa, niinkun ei ammatti ihmisenkään mielestä ollut, joten jätä nuo ilkeät kommentit kuuntelematta! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Oikeasti 22kg? Mitä sää syötät sille? Mun poika oli 3v. neuvolassa 90cm ja 11kg, puolet pienempi :-O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Oikeasti 22kg? Mitä sää syötät sille? Mun poika oli 3v. neuvolassa 90cm ja 11kg, puolet pienempi :-O
Sun poikasi onkin alipainoinen kääpiö
Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Oikeasti 22kg? Mitä sää syötät sille? Mun poika oli 3v. neuvolassa 90cm ja 11kg, puolet pienempi :-O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:En tiedä koosta koska meillä on vajaa 110cm 18kg 6v poika
no tätä just tarkoitin
mutta kuulemma ihan normikäyrillä kulkee tuo likka, yläkäyrällä kylläkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Hongankolistaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:En tiedä koosta koska meillä on vajaa 110cm 18kg 6v poika
no tätä just tarkoitin
mutta kuulemma ihan normikäyrillä kulkee tuo likka, yläkäyrällä kylläkin =)
Itse olin jo lapsena iso ja iso olen edelleen ja kärsin siitä vieläkin... t. 178 cm ja 72 kg.... Olin jo 2-vuotiaana yli 100 cm pitkä....
Alkuperäinen kirjoittaja Hongankolistaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:En tiedä koosta koska meillä on vajaa 110cm 18kg 6v poika
no tätä just tarkoitin
mutta kuulemma ihan normikäyrillä kulkee tuo likka, yläkäyrällä kylläkin =)
Itse olin jo lapsena iso ja iso olen edelleen ja kärsin siitä vieläkin... t. 178 cm ja 72 kg.... Olin jo 2-vuotiaana yli 100 cm pitkä....