A
ap
Vieras
Olen ajatellut ryhtyä tilintarkastajaksi kun valmistun. Millaista työ on? Sopiiko perheelliselle? Käsittääkseeni talvet on aika kiireistä aikaa jolloin tehdään paljon ylitöitä ja kesät voi sitten ottaa rennommin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen ajatellut ryhtyä tilintarkastajaksi kun valmistun. Millaista työ on? Sopiiko perheelliselle? Käsittääkseeni talvet on aika kiireistä aikaa jolloin tehdään paljon ylitöitä ja kesät voi sitten ottaa rennommin?