Tilintarkastajan työ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen ajatellut ryhtyä tilintarkastajaksi kun valmistun. Millaista työ on? Sopiiko perheelliselle? Käsittääkseeni talvet on aika kiireistä aikaa jolloin tehdään paljon ylitöitä ja kesät voi sitten ottaa rennommin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen ajatellut ryhtyä tilintarkastajaksi kun valmistun. Millaista työ on? Sopiiko perheelliselle? Käsittääkseeni talvet on aika kiireistä aikaa jolloin tehdään paljon ylitöitä ja kesät voi sitten ottaa rennommin?

niin no ei välttis noin selvä jako, riippuu yritysten tilikausista....yms...
 

Yhteistyössä