Tiskirätin paikka *todella turhaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juntti

Vieras
No niin arvoisat madamet. Olen tässä jo jonkin aikaa pohtinut, että missä tiskirättiä säilytetään? Hanan päällä kuulemma junttia. Muuta säilytyspaikkaa en keksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Juntti:
No niin arvoisat madamet. Olen tässä jo jonkin aikaa pohtinut, että missä tiskirättiä säilytetään? Hanan päällä kuulemma junttia. Muuta säilytyspaikkaa en keksi.

Tiskikaapissa :)? MEillä on hanan päällä, on yksinkertaisesti käytännöllisin niin.

meillä on siinä tiskialtaiden välissä.. siis kun on yksi isompi allas ja sit sellanen pieni ja sit niiden välissä on sellanen kaitale tai seinämä tai whatever, niin siitä se roikkuu... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hanan päällä. Ei vois vähempää kiinnostaa olenko jonkun mielestä juntti.

Joo ei muakaan se niinkään kiinnosta. Jotekin on aina vaan inhottanut se siinä, joten uutta paikkaa halajan :D Jos mä laittasin se kaappiin niin mä e varmaan jaksais sitä käyttää.

Näin miehisestä näkökulmasta :) Hanan päällä tai sitten tiskipöydän reunalla kuitenkin siten että aina kun vettä päästää hanasta niin rätti ei ole totaalisen märkä :)

Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
meillä on veitset sellaisessa magneettilistassa altaan yllä seinässä, samasta listasta roikkuu tiskirätti pyykkipojasta jossa siis magneetti, että pysyy listassa :p

Aivan.. hmm.. Taas ongelmallinen, rättihän täytyy kaksin käsin irroittaa siitä pyykkipojasta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
http://www.youtube.com/watch?v=MIXadvNkXps

Ei näin.

Meillä on toi toisen altaan seinässä, ja olen kyllä tykännyt!

Mistä noita saa? Tosi kätevän näköinen. Olen nähnyt vain niitä mitkä laitetaan tarralla, mutta tuon kai saisi siististi poiskin?

mies aina runttas tiskipöydän nurkkaan,mä laitoin hanan päälle,mutta sit ostin sellaisen "nipistin telineen" rätille ja nyt sitä säilytetään siinä.Muo arsytti se ryttykasana oleva tiskirätti.

Alkuperäinen kirjoittaja wtf:
tiskipöydällä se lojuu.

hanan päällä en säilytä koska rätti on bakteeripesä

lojuu tiskipöydällä? kuivuuko se ikinä? eikö se siinä sitten ole bakteeripesä!?
Tiskipöytä on metallinen leveä pöytä jossa pinta-alaa riittää. Rätti on viikattu pöydän kulmaan n. 1.5m päähän hanasta joten ei kastu.

Ottais päähän ottaa esim vettä hanasta kun rätti on sentin päässä lasista (jos rätti hanan päällä)

Alkuperäinen kirjoittaja keke:
tiskipöydällä se lojuu.

Tiskipöytä on metallinen leveä pöytä jossa pinta-alaa riittää. Rätti on viikattu pöydän kulmaan n. 1.5m päähän hanasta joten ei kastu.

Ottais päähän ottaa esim vettä hanasta kun rätti on sentin päässä lasista (jos rätti hanan päällä)

Ja kuivuu nopeaa.

tiskipöydällä se lojuu.

Miten se kuivuu jos se on aina viikattuna?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiskipöydällä se lojuu.

Miten se kuivuu jos se on aina viikattuna?

1.5m??? kuin halvatun pitkä tiskipöytä sul on?? 150cm????

Yhteistyössä