J
Juntti
Vieras
No niin arvoisat madamet. Olen tässä jo jonkin aikaa pohtinut, että missä tiskirättiä säilytetään? Hanan päällä kuulemma junttia. Muuta säilytyspaikkaa en keksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juntti:No niin arvoisat madamet. Olen tässä jo jonkin aikaa pohtinut, että missä tiskirättiä säilytetään? Hanan päällä kuulemma junttia. Muuta säilytyspaikkaa en keksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hanan päällä. Ei vois vähempää kiinnostaa olenko jonkun mielestä juntti.
tiskipöydällä se lojuu.
hanan päällä en säilytä koska rätti on bakteeripesä
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:http://www.youtube.com/watch?v=MIXadvNkXps
Ei näin.
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:meillä on veitset sellaisessa magneettilistassa altaan yllä seinässä, samasta listasta roikkuu tiskirätti pyykkipojasta jossa siis magneetti, että pysyy listassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:http://www.youtube.com/watch?v=MIXadvNkXps
Ei näin.
Meillä on toi toisen altaan seinässä, ja olen kyllä tykännyt!
Tiskipöytä on metallinen leveä pöytä jossa pinta-alaa riittää. Rätti on viikattu pöydän kulmaan n. 1.5m päähän hanasta joten ei kastu.Alkuperäinen kirjoittaja wtf:tiskipöydällä se lojuu.
lojuu tiskipöydällä? kuivuuko se ikinä? eikö se siinä sitten ole bakteeripesä!?
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Tiskipöytä on metallinen leveä pöytä jossa pinta-alaa riittää. Rätti on viikattu pöydän kulmaan n. 1.5m päähän hanasta joten ei kastu.Alkuperäinen kirjoittaja wtf:tiskipöydällä se lojuu.
Ottais päähän ottaa esim vettä hanasta kun rätti on sentin päässä lasista (jos rätti hanan päällä)
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Tiskipöytä on metallinen leveä pöytä jossa pinta-alaa riittää. Rätti on viikattu pöydän kulmaan n. 1.5m päähän hanasta joten ei kastu.Alkuperäinen kirjoittaja wtf:tiskipöydällä se lojuu.
Ottais päähän ottaa esim vettä hanasta kun rätti on sentin päässä lasista (jos rätti hanan päällä)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Tiskipöytä on metallinen leveä pöytä jossa pinta-alaa riittää. Rätti on viikattu pöydän kulmaan n. 1.5m päähän hanasta joten ei kastu.Alkuperäinen kirjoittaja wtf:tiskipöydällä se lojuu.
Miten se kuivuu jos se on aina viikattuna?