Tissiongelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on aina ollut pienet rinnat (paitsi raskausaikana) ja nyt kahden raskauden jälkeen ne on vielä pienemmät ja roikkuvammat.. lähes pelkät nakhapussit. Mistä ihmeestä löydän sopivia rintsikoita, kaikissa kun tuntuu jäävän se kupin yläosa tyhjäksi ja ilmaan.

Ja toinen juttu.. mikähän olisi todennäköisyys, että rinnat edes vähän suurenisi, jos alkaisi käyttämään pillereitä ehkäisynä?

mulla sama juttu! Ei oo kivaa ei, mutta olen alistunut kohtalooni ja en enää käytä avonaisia paitoja :ashamed: Mutta jos joskus vielä raskaaksi tulen niin otan siitä kyllä kaiken ilon irti :laugh:

Mulle kävi samallalailla heti tän ekan raskauden jälkeen, mä käytän tokmannin halpis liivejä ja yllättävää kyllä, ne on niin tukevat et nostavat povee sen verran että näyttää siltä että olis kunnon rinnat.. :laugh:

Henkkamaukalta löytyy täytettyjä liivejä mukavasti. Itse joudun turvautumaan niihin, että saan edes jonkinlaiset rinnat. Vaatteet näyttävät hassuilta, kun takapuolta on, mutta rinnat lähes puuttuvat... Jostain luin, että 40 v. alkaen moni pienirintainen saa vähän isommat rinnat - tosin vaihdevuodet kutistavat ne taas.

t. toinen tahtomattaan turhan hoikka

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Käy oikeassa liiviliikkeessä, sieltä löytyy oikeankokoiset liivit. Itse käytin kokoa 75A ja liikkeessä neuvottiin koko 65D..

D kuppiinhan mahtuu meloni :0. Mulla nää on enemmän näivettyneet päärynät :/ A tai B kuppia olen käyttänyt, liiveistä riippuen.

Mulla sama juttu ja ainot mitkä menee on Triumphin liivit missä ei ole toppausta eli ovat muotoiltu rinnan mukaan. Ne kyllä sitten taas istuu aika ihanasti :) Pahan hintaisia ovat, mutta suosittelen. Cittarissa on kivoja malleja :)

Yhteistyössä