toisista naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelevä

Vieras
Mikä on se kummallinen voima joka saa toiset naiset odottamaan joskus vuosiakin, että varattu mies jättää tyttöystävänsä ja vaihtaa tähän kakkosnaiseen? Merkillisen säälittävää toimintaa. Kaikki miehen suustaan päästämät valheet uskotaan suurena totuutena vaikka hyvin nähdään, että valehtelijahan se mies on. Valehteleehan kumppanilleenkin. Onko nainen todella niin typerä, ettei ymmärrä ettei se mies tapojansa muuta eikä ole yhtään erilainen kakkosnaistaan kohtaan?
Erityisen säälittävä tilanne on silloin kun mies ei ole edes naimisissa tai kun parilla ei ole lapsia. Mitään pakottavaa sidettä, johon vedota, ei siis kumppaniin ole, mutta silti mies ei vaan kumppaniaan jätä. Ja kuitenkin toinen nainen uskoo ja odottaa, että mies eroaa liitostaan kun kuitenkin toiselle naiselle on sanottu että menee niin kovin huonosti.

Siis miksi? Mikä näitä naisia vaivaa? Eikö voisi välillä koittaa löytää vapaan miehen itselleen sen sijaan että tuhlaa elämäänsä odottaen miestä joka ei koskaan naistansa jätä ja joka kuitenkin on petollinen luonna?

Minä ihmettelen tällaisten miesten vaimoja. Miten ihmeessä he uskovat miehen valheet ""työmatkoista"" tai ""poikien kalareissuista""? Jotkut vaimot saavat jopa sukupuolitaudin mieheltään, mutta uskovat, että ""yleisessä saunassa voi tarttua mitä vaan pöpöjä"". Uskomatonta.

Heh, en minä ole sinisilmäinen. Ihan sama, jos mies työmatkalla kuksauttaa jotain epätoivoista naista; kunhan homma kotona pelaa: Eli minä haluan täysipainoista ja hyvää seksiä riittävän usein. Haluan, että kotielämä on tasapainoista ja rauhallista ja mulle tarjotaan se luxus, jota kaipaan eläämääni. Ihan rauhassa saa hoidella epätoivoisia naisia, kunhan ei tuo tauteja kotiin ja naiset ei ala perään soittelemaan -ne saavat nimittäin äkkiä luurin korvaan.

Olen samaa mieltä. Minäkin kuksauttelen epätoivoisia miehiä työmatkoillani. Se on ihan mukavaa. Valitettavasti monet ukkomiehetkään eivät tajua, että en halua niistä sen enempää :(

Minä sanoisin, että näitä toisia naisia, samoin kuin vaimojakin vaivaa rakkaus. Ihan yksinkertaisesti kaikista miehen vioista huolimatta vain rakastaa miestä - kakkosnainen siitäkin huolimatta, että tietää ettei tule miestä saamaan ja vaimo siitäkin huolimatta, että tajuaa ettei mies tule ikinä olemaan uskollinen.

Ja onhan toivo paremmasta olemassa, joskus kakkosnainen muuttuukin ykköseksi ja pysyväksi sellaiseksi. Aina ei miehen puheet ja rakkauden osoitukset kakkoselle ole valhetta vaan täyttä totta, josta joku päivä voi tulla ihan luvallista.

Minä olen niinsanottu toinen nainen ja ihan tyytyväinen osaani. Alusta saakka tehtiin selväksi ettei kumpikaan omaa elämäänsä muuta. En havitttelele salarakastani omakseni, kunhan saan hänet pari kertaa kuussa yöksi viereeni, teatteriin, ravintolaan, laivalle jne.

Päteekö tuo myös miehiin? Apua! Minä en ainakaan jättäisi miestäni kenenkään pikkupanon takia. Mieheni on upea ihminen, nämä työmatkojen pikkuhuvitukset eivät ikinä pääsisi hänen tasolleen. Olen hyvin ihmeissäni, että monet miehet luulevat minun jättävän mieheni heidän takiaan. Huh.

Esitit ikuisuus kysymyksen, josta tälläkin palstalla keskustellaan tosi paljon.
OLen asiasta samaa mieltä kanssasi, miksi nuo naiset eivät etsi vapaita miehiä, miksi pitää hajottaa toisten perheitä lapsista ja mistään välittämättä. Joo tähän tulee vastaus, ei yksin me naiset, vaan myös ne miehet plaa, plaa.

JOs näillä naisilla olisi edes hitunen moraalia ja itsekunnioitusta, eivät he lähtisi varatun miehen kelkkaan.
Turha puhua miesten asenteesta, nyt on puhe toisista naisista. Ja vaikka mies palaisi perheensä luo, on vielä näitä roikkuja tyyppejä, jotka roikkuvat miehessä kiinni, kun se lupasi mulle... Kyllä se vielä palaa mun luo kun kerran kotona menee niiiiin huonosti. Ja siinä näemme, että nämä naiset ovat vielä tyhmiäkin, uskovat kaikki valheet sinisilmäisesti.

Katselkaas näitä palstoja, kun eräässä ketjussa nämä älykääpiöt kyselivät toisiltaan miten riidellä toisena naisena.
Eli siinä voi nähdä heidän järjenjuoksun. Kyllä minä ainakin osaan riidellä, ei mun tarvii hakea siihen neuvoja täältä.

Joku tossa heitti miksi jatkaa, syynä on rakkaus.
Olen samaa mieltä!

Itseään ja muita ihmisiä kunnioittava sivistynyt nainen ei heittäydy varatun miehen kanssa intiimiseurusteluun. Nykyisin vain itsestään epävarmat varsinkin nuoret naiset, jotka eivät vielä tunne esim. perhevastuuta, hakeutuvat mielellään kokeneiden ukkomiesten seuraan ja etsivät niin elämäänsä Salatut elämät -jännitystä.

Just juu. Ne toiset naisethan niitä perheitä hajottavat...Eiköhän asia ole niin, että sellainen ihminen (mies tai nainen) joka on parisuhteessa hajottaa ihan itse perheensä pettämällä kumppaniaan. Sääliksi käy nämä vaimoparat, jotka eivät näe mitään vikaa pettäjämiehissään.

On naisia, joille mies (ei välttämättä edes aviomies, mutta lapsen/lasten isä) edustaa autonkuljettajaa, remonttireiskaa, lapsenhoitajaa, lypsylehmää ja josta tämä nainen ei seksuaalisesti ole ollenkaan kiinnostunut vaan polkee miehen miehisyyttä tyyliin, kukaan nainen ei ole susta kiinnostunut, ei sulla edes seiso, olet ällöttävä...

se on niiden 'toisten' naisten valinta, he eivät halua 'mieheltään' enempää, he TODELLAKIN ovat tyytyväisiä siihen mitä saavat ja saavat myös pitää oman vapautensa. Miten voi olla niiiiiin vaikeata edes yrittää ymmärtää. Antakaa ihmisten elää, niinkuin he valitsevat elävänsä - älkää olko heti lokeroimassa ja tuomitsemassa ihmisiä.

>>""Itseään ja muita ihmisiä kunnioittava sivistynyt nainen ei heittäydy varatun miehen kanssa intiimiseurusteluun. ""

Tämähän on tavoite, mutta tälläkin palstalla on ollut useita juttuja, että varatut miehet saalistusvaiheessa esittävät vapaata.

Sitten naisraukka menee retkuun ja rakastuu... Sittenhän se on jo se toinen nainen vastoin omaa tahtoaan ja alkuperäistä tarkoitusta. Sen jälkeen se on rakkaus ja kaipuu, jotka pitävät tässä tilanteessa, jos nainen ei ole tottunut vaihtamaan miestä kuin paitaa...

Mun mielestä tuollainen toiminta on säälittävää lähinnä sen miehen taholta, turha sitä naista on tuomita ja päästää mies kuin koira veräjästä...

Kyse voi olla myös pettymyksistä joiden vuoksi ei olla vielä valmiita vakavaan suhteeseen. Toinen nainen ei välttämättä ajattelekaan että miehen tulisi erota, on vain mukava saada osakseen kehuja, huomiota, hyvää seksiä jne. Tavallaan juuri toisen sitoutuminen muualle antaa mahdollisuuden ottaa vähän relammin tämä ihmissuhde. Miehet vastaavassa tilanteessa hyppäävät kukasta kukkaan mutta salarakas (eli rakastaja) on naiselle tyydyttävämpi ratkaisu. Toki tämä on vain yksi vastaus ap:n kysymykseen.

Rakkaus voi vaivata kyllä, mutta jos vähänkin pidempään on odottanut että mies ykkösnaisensa jättää niin luulisi tyhmemmänkin kakkosen alkavan etsiä uutta miestä.

Ja vaikka kakkosesta tulisi ykkönen niin tuskimpa miehestä koskaan uskollista tulee. Nainen joka on miehen petollisuuden nähnyt on vain hölmö jos kuvittelee miehen olevan yhtään erilainen uudessa suhteessaan.

Vaimot kyllä varmasti näkevät miehessään vikoja, mutta kun on se perhe ja pitkä taival takana niin pistää vähän kovemmin yrittämään. Toiseksi se yhteiselämä kotona saattaa olla hyvinkin onnellista (vaikka mies luonnollisesti kakkoselleen sanoo että menee kurjasti, kun eihän se kakkosnainenkaan ehkä ilman toivoa miestä katsele).

Ja vaikka mies on vastuussa teoistaan niin kokonaan ei voi toisen naisen vastuutakaan unohtaa. Vaikka mitä sanottaisiin niin toinen nainen on vastuussa teoistaan yhtälailla ja jos moraalia olisi edes hiukan (tai itsekunnioitusta) niin toisen miehiin ei koskettaisi. Sen verran pitäisi jokaisen kunnioittaa toisia ihmisiä.

""Sitten naisraukka menee retkuun ja rakastuu... Sittenhän se on jo se toinen nainen vastoin omaa tahtoaan ja alkuperäistä tarkoitusta. ""

Kukaan ei tässä maailmassa ole mitään ilman omaa tahtoaan. Jos joku kakkosnaiseksi suostuu niin se on kyllä ihan oma valinta. Kukaan ei siihen pakota.

Ja miestähän ei kukaan tietenkään päästä kuin koiraa veräjästä. Keskustelu nyt vain sattui koskemaan naisia. Miehistä voi laittaa tietenkin pystyyn ihan oman aloituksen.

Juuri sitä, uuteen parisuhteeseen 'yllättäen' tullutta syrjähypyn tuomaa tuskaa täällä useimmat naiset valittavat, kun he eivät usko, että mies, joka on heidän kanssaan pettänyt aikanaan edellistä puolisoaan, ennen pitkää pettää myös häntä. Uskottomia jakorasioita löytyy kyllä myös naisista. Selkeämmin: sitä saa, mitä tilaa!

Osa suhteista, jotka täällä hyvin varmoja mielipiteitä esittävät ihmiset pitävät parisuhteina ovat todellisuudessa kämppis/hyötysuhteita, eivät rakkautta ja läheisyyttä ja seksiä sisällään pitäviä suhteita. Silloin ei ole ihme jos osapuolet etsivät itselleen rakkautta.

On suhteita, jotka eivät alun perinkään ole perustuneet rakkaudelle vaan enemmän sattumaan, ajautumiseen tai hyötymiseen.

toi on hyvä pointti. Olisko se sitten niin, että naiset yleensä jättävät miehensä jos rakastuvat ja siirtyvät uuteen parisuhteeseen? En tiedä, kun en ole koskaan kuullut naisista, joilla olisi rakasta odottamassa, että tämä jättäisi miehensä vaikka niin ei koskaan tapahdu. Kertokaa, jos muut olette kuulleet vastaavasta.

Sitten tähän ""ensimmäisten naisten"" arvosteluun sanoisin, että kotona voi olla kaikki ihan kunnossa. Arki lasten kanssa on usein kiireistä ja saattaa viedä mukanaan. Ei siinä ehkä aina huomaa, että jokin on pielessä. Eikä miehenkään mielestä ole, mutta jännitystä elämään on kiva saada. Ja sitten haukutaan vaimoa ja kerätään säälipisteitä toiselta naiselta joka ymmärtää ja paijaa päätä.

Täytyy myös muistaa, että toisen haukkuminen on hallinnan väline. ""Mun vaimo ei halua seksiä koskaan "" lue: ole siinä aina valmiusasennossa kun niin toivon, jotta olet erilainen"" tai ""vaimo ei ota suihin ja niele"" lue: "" teepä sinä tyttö toisin niin saat papukaijamerkin. Tai ""mun vaimo/tyttöystävä valittaa, kun mä käyn poikien kanssa kaljalla lue: ""ÄLÄ SINÄ JUMALAUTA KOSKAA USKALLA SANOA SIITÄ MITÄÄN TAI...""
Ja sitten miehen toiveita toteutetaan kunnes...

Tosiasia on vaan se, että ""ei se yleensä vaihtamalla parane"" ;)