P
Perhonen vailla siipiä
Vieras
Olen ollut vuoden parisuhteessa ihanan miehen kanssa. Minä olen 23 ja hän 24. Toisin kuin itselläni hänellä on vain ollut yksi tyttöystävä elämänsä aikana ja muutenkin hiljaista naisten suhteen. Itse olen kokenut kaikenlaista ja ollut ihan riittävästi huonojen sekä hyvien miesten kanssa. Eli itselläni ei ole tarvetta katsella/flirttailla muille miehille, kun vihdoin olen löytänyt unelmieni miehen. Haluan asettua aloilleni juuri tämän henkilön kanssa. ja niin hänkin minulle sanoo, mutta joskus tuntuu että en riitä hänelle. Pettänyt hän ei ole (ainakaan tietääkseni), mutta jatkuva toisten naisten tuijotus (varsinkin nuoroien teinityttöjen) on todella häiritsevää. En tiedä olenko vain ylireagoiva ja omistushaluinen, mutta tämä asia on todella ärsyttävää suhteessamme, joka on muuten niin ihana. Voisiko olla mahdollista, että mies kaihoaa muita naisia, koska ei ole koskaan elänyt kunnon poikamieselämää ja harrastanut joka viikonloppu yhdenillan suhteita.? Ja nyt ehkä meidän suhteemme on alkanut "ahdistaa"... Pelkään, että tämä vielä "harmiton" tuijottaminen muuttuu ajankuluessa joksikin muuksi, teoiksi. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia ja mielipiteitä kyseisestä aiheesta? Mitä pitäisi ajatella, olenko aivan hakoteillä? Itse en näe oikeastaan edes muita miehiä sillä tavalla, kun olen hänen seurassaan enkä tunne tarvetta vilkuilla muita koko ajan. Tulee sellainen olo, että olen riittämätön hänelle...
Kiitoksia jo etukäteen mielipiteistänne!
Kiitoksia jo etukäteen mielipiteistänne!