toivottavasti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuo pesukone ei hajoa,pitää kauheata meteliä ja vinkunaa.ei nyt olisioikein varaa ostaa uuttakaan ja talossa ei ole pesutupaa.meillä mies on sitä mieltä että mitään ei osteta osamaksulla vaan käteisellä.
 

Yhteistyössä