[QUOTE="minä vain";22488469]Eikö teitä ketään muuta yhtään vihastuttaisi se että reilusti yli kymmenen vuotta olisitte muistaneet sisarustenne lapsia, ja heidän lapsipuoliaan joka joulu ja synttäri mutta he eivät vaivautuisi muistamaan mitenkään teidän omia lapsia???[/QUOTE]
On minulla vähän samanlaisia kokemuksia, siis tuosta yksipuolisesta muistamisesta. Olen asiaa kovasti miettinytkin ja tullut siihen tulokseen, etten minä saa siitä itselleni hyvää mieltä, jos jätän nämä sukulaislapset muistamatta (kun kuitenkin oikeasti muistan heidän merkkipäivänsä) sen vuoksi, ettei heidän äitinsä muista minun lapsieni merkkipäiviä, eikä se jonkinmoinen närkästykseni vähene tekemällä itse samoin. Enkä edes tekisi oikeasti samoin, hän ei muista koska ei muista, minä jättäisin huomioimatta, vaikka muistan. Ei minun tarvitse olla takaisinpäin ikävä. Ja nyt kun lapset kaikki ovat isoja, kohta aikuisia, asian merkitys on entisestään vähentynyt, kukin muistaa toisiaan itse, ei meitä äitejä enää siihen tarvita kauheasti säätämään.