Tonnikala EI ole halpaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
enää nykyään. Se oli halpaa joskus markka-aikoina, ei enää kun on euroon siirrytty. Sehän on suorastaan kallista nykyään.

Kolmosen idiootti-kokki vaan juuri väitti että tonnikala on halpaa opiskelija-ruokaa... taitaa olla joku kultalusikka suussa syntynyt espoolainen, kun ei mistään mitään tiedä. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Jos sitä ajatellaan, että se on kalaksi halpaa

Tai on vaan jääny toi klise elämään markka-ajoilta että tonnikala ois halpaa, vaikka nykyään se ei mitään halpaa ole.
Ja sitten tollaset jotka ei mistään mitään tiedä, toitottaa sitä vielä nykyäänkin sitten, ja luulevat olevansa hyvinkin fiksuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ei olekaan.. onhan tuo jo kaksi? kertaa kalliimpaa kuin markka aikaan.

Tai jos markka-aikaan sai markalla tonnikalapurkin, nyt se maksaa VÄHINTÄÄN 6mk, mutta enimmäkseen 12mk.

ok.. mä en muista paljon tonnikala maksoi markka aikaan, eli onhan tuon hinta noin kymmen kertaistunut. järkyttävää.. ja kun euron myötä ruoan piti halveta :/

tonnikala on vain niin helppo iskeä salaattiin tai muuhun ruokaan tai vaikka lämpimän leivän päälle:( mutta siis tosi kallista, kun vertaa vaikkapa jauhelihan hintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Jos sitä ajatellaan, että se on kalaksi halpaa

Tai on vaan jääny toi klise elämään markka-ajoilta että tonnikala ois halpaa, vaikka nykyään se ei mitään halpaa ole.
Ja sitten tollaset jotka ei mistään mitään tiedä, toitottaa sitä vielä nykyäänkin sitten, ja luulevat olevansa hyvinkin fiksuja.

Minä en kyllä muista, että ainakaan yhtään laadukkaampi tonnikala olisi maksanut vain markkaa purkilta, yleinen oli se 3 kympillä.

Tai jos markka-aikaan sai markalla tonnikalapurkin, nyt se maksaa VÄHINTÄÄN 6mk, mutta enimmäkseen 12mk.

ok.. mä en muista paljon tonnikala maksoi markka aikaan, eli onhan tuon hinta noin kymmen kertaistunut. järkyttävää.. ja kun euron myötä ruoan piti halveta :/

Markka aikaan sai alle markallakin muistaakseni jotain huonointa laatua. Nyt huonokin maksaa jo vähintään 6mk. Hyvästä saa pulittaa 18 markkaakin.
Syön paljon tonnikalaa, mutta nykyään olen alkanut katsella niitä hintoja. Purkkien hinnoissa on eroja. :/

Markka aikaan sai alle markallakin muistaakseni jotain huonointa laatua. Nyt huonokin maksaa jo vähintään 6mk. Hyvästä saa pulittaa 18 markkaakin.
Syön paljon tonnikalaa, mutta nykyään olen alkanut katsella niitä hintoja. Purkkien hinnoissa on eroja. :/

niinhän noissa on.. isoja eroja. piti käydä ihan tarkistamassa.. kaapissa oli mulla rainbow tonnikalaa.

Yhteistyössä