Top 5 naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reissu_John
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lintuinfluenssa torjutaan suomessa katkomalla pää armotta kaikilta kanamaisilta kaakattajilta. Ranskalaiset taas pitävät sekä broileria että sammakoita suurena herkkuna, unohtamatta etanoita.... Yök ja taas yök, jos ruokatavat ja hygienia ovat tätä niin mitä voi odottaa, tautia taudin perään. Älkää tytöt menkö Ranskaan ainakaan ilman lääkitystä.

P.s Parhaat ranskalaiset saa McDonaldilta!

Tämä nyt taas on näitä juttuja. Mies kirjoittaa kuin olisi kokemusta monestakin kansallisuudesta kun tosi asiassa kokemusta ei ole muusta kuin (ehkä) suomalaisesta. Moni kakku päältä kaunis. Kyllä voi kaukaa katsottuna näyttää ihanalta tuo elo kuubalaisen kanssa. Sitä vaan pitäisi oikeasti koittaa ennen kuin voisi kertoa minkälaista se on. Suomalaisesta löytyy vikoja kun sitä niin läheltä katselee, mutta eiköhän löytyisi kaikista muistakin kansallisuuksista.

Jos nuo stereotyypit sattuisivatkin paikkansa pitämään niin jokainen mies voi itse miettiä haluaako rinnalleen palvelijan vai itsenäisen naisen jonka kanssa suhde perustuu tunteille eikä minkäänlaiselle riippuvuussuhteelle.

En ymmärrä näiden kirjoitusten tarkoitusta. Pitäisikö naisten olla jotenkin pahoillaan jos mies haikailee sellaisen naisen perään joka miestään passaa eikä koskaan ole pahalla tuulella. En minä ainakaan halua rinnalleni miestä, jonka kanssa en saa olla surullinen tai vihainen jos siltä tuntuu. Sehän olisi silkkaa itsepetosta.

Ei puolen metrin vaan arviolta 25-30cm täydessä toimintavalmiudessa. Noin arviolta, en ole käynyt mittailemaan kun on veijarin tässä tilassa ollessa parempaakin tekemistä.

Taitaa olla ellillä algebra hakusessa....

Kun kävin tiedustelemassa äidiltäsi kuinka paljon pers pano maksaa hän kertoi mielenkiintoisen tarinan sinusta. Varoitti vain, että et mukamas muista näistä ajoista mitään. Isäsi kuulemma tapasi vedellä meisselillään Pikku johnia perseeseen ja sinä kilttinä poikana nuolin koko hepin puhtaaksi toimenpiteen jälkeen. Tuon tarinan kuultuani en ihmettele laisinkaan miksi nykyisin suhtaudut naisiin kuvaamallasi tavalla.

Ei mutta hei!

Hyvää kevättä.

ilahtuneena, että vaikka suominainen olenkin, ei kuvauksesi osunut yhtään yksiin minun kanssa. Jesh! Sehän kertoo siitä, että en ole koskaan haksahtanut niin pahasti että olisin antanut kaltaisesi miehen päästä mun herkun ääreen. :)

Kyllä on aikakin keskustella suomalaisten naisten ""tasa-arvosta"". Miten miesten pitäisi säilyttää oma arvonsa? Öykkäröimällä vai pakottamalla? Miksi naisista on tullut peräksiantamattomia pikkutyttöjä, jotka käyttävät valtaansa miehiin? Miksi miesten pitäisi olla suhteessa heihin?

Näin on! Olen maailmalla kiertäessäni nähnyt, että kun naisella on oma asema tiedossa miehen vieressä, hieman alapuolella, niin naisella on onnen avaimet käsissään. Tasa-arvo tuo mukaan myös velvotteita ja vaatimuksia joihin eivät kaikki naiset kykene vastaamaan, fakta joka usein unohdetaan. Olen alalla jossa miehillä ja naisilla on samapalkkaisuus. On kuitenkin täysin normaalia, että miehiä on enemmän esimiehinä ym. tärkeimmissä tehtävissä joissa myös tienaa enemmän. Miettikää itse asiantuntijamiestä, joka juuri hommat opittuaan lähtisi isyylomalle vuodeksi, tulisi taas vuodeksi takaisin ja lähtisi sitten taas vuodeksi kotiin jne. Ei tulisi hommista yhtään mitään! Miehet ovat yhteiskunnan työtätekevä ja rakentava sukupuoli nro1. Naisten tehtävä on jälkeläisten tuotanto ja kodinhoito. Tärkeää sekin, mutta joku toinen tuo lihat pöytään.

Oisitpa tässä hållilla senkin sika, niin hiukka huitelisin kättä pitemmällä päin näköä! Aivoton paska olet. Et ole tainnut naista saada ikinä, uneksinut korkeintaan. Sen verran lahoa tekstiä sulla, että ei voi edes nauraa. Säälittävä juntti, mene hoitoon!

Olisi korrektia mainita lähde noinkin pitkässä lainauksessa. En usko alkuunkaan, että olet itse tuon hengen tuotteen saanut aikaiseksi.

Kuten eräs ennen vastannut tyypitteli, kyseessä on äidin pikku poika, joka on jäänyt lämpöä vaille ja nyt luulee olevansa suurikin rakastaja muka runsaan neljännesmetrin moloineen. Se on jo tilastollinen harvinaisuus sinänsä ja siksi vielä epätodennäköisempi. Mutta jos kuitenkin oletetaan että tällainen tilastollinen harvinaisuus osuisi lapsena lämöä ja rakkautta vaille jääneelle pojalle, ja hän kuvittelisi olevansa suuri rakastaja ominaisuuksiensa perusteella. Koska taidot eivät ole voineet kehittyä liiallisen suuren egon seurauksena, yritykset seksuaaliseen kanssakäymiseen oman maan kansalaisten kanssa ovat tuomittuja epäonnistumaan. Siitä on seurauksena ao. henkilön kuvaama naisviha suomalaisia naisia kohtaan.

Mikäli ao. henkilö pääsee jostain syystä ulkomaille, rahalla voi ostaa seksiä ja palveluja. Maksusta toki asialleen harrastunut nainen pyrkii antamaan myös epämiellyttävälle asiakkaalle mahdollisimman hyvää palvelua. Tämä ruokkii edelleen naisvihaa oman maan naisia kohtaan ja tuottaa vertailussa aina paremman tuloksen muille. Se mihin järjestykseen eri kansallisuuksiin kuuluvat naiset sitten asetetaan, riippuu täysin nimimerkin mielihaluista - kuvista ja kuvitelmista.

Tyypillinen piirre tällaiselle henkilölle on sekin, että hän yrittää Johnin tavoin todistella mielipiteensä oikeutuksen mahdollisimman suurella empiirisellä todistusaineistolla. Sekin osaltaan viittaa siihen, että kysymyksessä on henkilö, joka tarvitsisi mitä pikimmin asiantuntevaa apua, mieluummin psykiatrista laitoshoitoa ja täsmälääkitystä.

Buahhahahaaaaaaaaaa, ääääkkkkiiiääääää hoitooooonn!!!

Reissu_John, soita: 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112 112

They are coming to take me away hihiii hohoo hahaaa..... Piipaa, piipaa, piipaa!

Jos nyt kärjistetään että naisten tasa-arvo on muka tuollaista, niin etkö näe sitä mitenkään loogisena seurauksena vuosituhanten alistamisesta? Jos vihdoinkin naisella on johonkin oikeuksia niin tottakai niitä käytetään, valitettavasti myös väärin...

Siis olet pitänyt periaatteenasi, että nainen on yhden miehen nainen! Itse kuitenkin saat naida kaikkea mikä liikkuu? Vaikka juttu on ilmeisesti unelmasi jostain ihme-elämästä, älä nyt kuitenkaan unohda millä vuosituhannella eletään.

Olet tehnyt havaintoja tosi mielellä, huomaan. Samat asiat olen minäkin pannut merkille, etenkin Suomalaisista naisista.Vain Amerikkalainen nainen osaa olla yhtä itsekäs, mitä Suomalainen nainen on.Itsekäskin voi olla, kunhan ei ole sitä väärällä tavalla.
Palstoja seuratessa tulee samat asiat esille, palstalla kuin palstalla.Varsinkin Eestin naiset haluavaa antaa miehelle kaikkensa, saaden samalla itsekin mieheltä haluamansa.Olisikohan tällä iän-ikuisella Luterilaisella kasvatuksella siihen osuutta ?Äidin opit on aina kunniassa.Väärin sovellettuna, parisuhteessa oltaessa.
Meissä miehissäkin on kyllä vikaa.Emme osaa olla tarpeeksi kärsivällisiä, vaan vaadimme heti kaiken.Emme haluakaan yhteisiä oppitunteja yhteiselämän alueelta. Luulemme osaavamme kaiken, kuin luonnostaan.Todellisuudessa, oikea seksielämä ei vaadi koko ajan ""varpaillaan"" oloa, ja toisen taitojen tai halujen arvioimista.

Hmm, kiitos ensinnäkin tästä tärkeästä tiedosta eli heppisi pituudesta.
Kirjoituksesi luettuani jäi hieman mietityttämään eräs seikka, nimittäin tuo persepanon korostaminen.
Mikä ihanuus on peffaan panemisessa, en ymmärrä.

minä en ymmärrä mikä saa miehen alentumaan moiseen kohteluun. Minä väitän, että mies osaa kunniottaa naista, jos siihen on aihetta, mutta nainen joka käyttää valtaa, on liian vaativan tehtävän edessä. Ensimmäiseksi hän tekee kaiken mitä tahtoo ja seuraavaksi hän tekee kaiken mitä mies ei tahdo, koska niin tylsistynyt hän on kuitenkin elämäänsä. Miehiltä vaaditaa selkärankaa ja otetta elämästä; tilanne pitää hallita ja pikkuvaimon juoksupojaksi ei pidä alistua.
Mies voi silti olla jämäkkä ja oikeudenmukainen ja silloin hän on myös pidetty.

Omien havaintojeni mukaan Reissu_Johnit kyllä pääsevät tositoimiin. Pohjaton itseluottamus korvaa puuttuvat käytöstavat, kunhan valitsee ""uhrinsa"" huolella.

Muissa taidoissa olevat puutteet eivät haittaa, jos ei ole tarkoitus aloittaa suhdetta vaan hankkia mahdollisimman monta seksikokemusta. Lopuista kokeiluista on epäilemättä kohtuullisen helppo selvitä kohtuu korvausta vastaan.

Jos tarinassa ei olisi järjen hiventäkään, ei se olisi herättänyt keskusteluakaan.

HAHAHAHAHAAAAAAAAA!!! nyt vedit ""REISSU JOHN"" melkoisen hyvän provopätkän. Sovinismia on aina rakastettu naisten keskuudessa ;) keep on dreaming John :D Muista välillä käydä pesemässä kädet..

Kyllähän jokainen mies saaa Thaimaasta ja Virosta kunhan siitä maksaa, helppoa jopa nörtillekin.
Tasa-arvo on Suomessa sitä, että nainenkin käy työssä, harvemmin nuo Virottaret ja Thaikut Suomessa lähtevät työhön.
Pakkohan naisen on jäädä äittiyslomalle, kun on lapsen synnyttänyt vai haluaisiko mies, että oma lapsi menisi hoitoon heti synnyttyään.
Provohan tämä on, mutta minulla on selkeä käsitys kyllä, että vain ankeat suomimiehet ottavat vaimon noista ko. maista( poissuljetaan kuitenkin välimeren maat).

Joku toinen käytti nimimerkkiäni. Olen siis alkup. kirjoittanut ja aloittaja. Minulle EI OLE neljännesmetrin munaa, vaan ihan tavallinen viisitoista senttiä, jos se jotain niin hirveästi kiinnostaa...

Ei pidä suuttua, eteenkin jos pitää tekstiäni vääristelevänä.

""Kyllähän jokainen mies saaa Thaimaasta ja Virosta kunhan siitä maksaa, helppoa jopa nörtillekin.""

Oikeasti monet naiset ajattelevat näin miten sinäkin sanoit, että ""helppoa jopa nörteille"". Mikä tekee tietotekniikka-alalla työskentelevästä miehestä huonomman kuin sinä ja sinulle vastenmielisen puolison? Taidat olla yksi niistä idiooteista, jotka hakee harrikan tai muun prätkän omaavia miehiä, jotka pilleripäissään hakaa ihmisiä kadulla. Poliisien hakiessa sekopään rauhoittumaan siellä käsivarressa roikkuu aina joku tyhjäpäinen, tatuoita ja lävistetty parikymppinen muija ihannemiehestään onnellinen. Vitun köyhälistö yököttää mua!

Yhteistyössä