Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:25 tasan. Selkään sattuu, jo nyt? Paheneeko tämä tästä vielä paljonkin?![]()
aauuaua au au pahenee :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:25 tasan. Selkään sattuu, jo nyt? Paheneeko tämä tästä vielä paljonkin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:25 tasan. Selkään sattuu, jo nyt? Paheneeko tämä tästä vielä paljonkin?![]()
aauuaua au au pahenee :x
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:25 tasan. Selkään sattuu, jo nyt? Paheneeko tämä tästä vielä paljonkin?![]()
No eiiiiiiimitä nyt vähän vaan miulla kakkosen aikaan ihan lopussa meinas mennä kävelykyky kun lonkat oli niin kipeet kun se muksu paino ettei meinanna tulla mitään
Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:25 tasan. Selkään sattuu, jo nyt? Paheneeko tämä tästä vielä paljonkin?![]()
No eiiiiiiimitä nyt vähän vaan miulla kakkosen aikaan ihan lopussa meinas mennä kävelykyky kun lonkat oli niin kipeet kun se muksu paino ettei meinanna tulla mitään
Mulla oli toi sama lonkkahomma aikoinaan. Ja olin jopa sen unohtanut jo vaikka lapsi vasta kaksi vuotias, mut yks päivä rupesin miettiin niin muistin kuin vaikeeta oli aamusin nousta ja olla liikkeessä kun lonkkiin sattui kamalasti...
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:25 tasan. Selkään sattuu, jo nyt? Paheneeko tämä tästä vielä paljonkin?![]()
Mulla oli toi sama lonkkahomma aikoinaan. Ja olin jopa sen unohtanut jo vaikka lapsi vasta kaksi vuotias, mut yks päivä rupesin miettiin niin muistin kuin vaikeeta oli aamusin nousta ja olla liikkeessä kun lonkkiin sattui kamalasti...
Niinpä, selkä meni kans tosi huonoon jamaa, jouduin välillä konttaamaan rappuset yläkertaan, sängystä nousu kesti ja kesti joinakii aamuina meni melkein puol tuntia ennen kun pääs nousemaan sängystä
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:16+3 liikkeet tuntuujo tosi selvästi ja napakasti :heart: kuukauden päästä rakenneultraa.. jänskättää vaik ei oo uus juttu. 4D mietinnässä...
Varovasti, varovasti. Kyllä se pienikin lenkki tekee hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä menen koittamaan kävelylenkkiä. Tarkoituksena olisi 7km.. Mutta saattaa jäädä lyhyempään jos ei vartalo anna myötä.Eilen lenkki jäi yhteen kilometriin kun oli niin pal. supistuksia :/