Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:39+3..vit :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:9+0
olo ihan hmm..no oksettaa edelleen. eka neuvola tasan viikon päästä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:9+0
Sulla on sit melko nopeesti neuvolan jälkeen se np-ultra =)
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:9+0
juu. jos saan ajan. :kieh: neuvolaan en meinanu saada millään. vaikka olin niin hyvissä ajoin liikkeellä.:ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:10+3 ja yrjöpurjokukkuluuruuvittuperkele.
Oksennusta piisaa. Jos ei syö, oksettaa. Jos syö, oksentaa. Tissit on kasvanu mielettömästi, kiristää ja kutiaa ja on kivikovat. Naama kukkii.
Että joo, ihan jees B)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:9+0
juu. jos saan ajan. :kieh: neuvolaan en meinanu saada millään. vaikka olin niin hyvissä ajoin liikkeellä.:ashamed:
![]()
Ajattele,mä kävin viime pe neuvolassa ja eilen tuli jo aika sinne Koksiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:10+3 ja yrjöpurjokukkuluuruuvittuperkele.
Oksennusta piisaa. Jos ei syö, oksettaa. Jos syö, oksentaa. Tissit on kasvanu mielettömästi, kiristää ja kutiaa ja on kivikovat. Naama kukkii.
Että joo, ihan jees B)
Ootko sä menossa tonne np-ultraan?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:9+0
![]()
Ajattele,mä kävin viime pe neuvolassa ja eilen tuli jo aika sinne Koksiin![]()
ai ne lähettää sen ajan kotiin. täällä saa ite soittaa ja ottaa ajan. oli näin ainakin vielä 3v sitten. sähän sait sen ajan sitten nopeesti. =)