E
ei toista naista mutta
Vieras
Olen saikulla kotona ja mies töissä, lapsi päivähoidossa. Mies sanoi eilen illalla että voi hakea lapsen aikaisemmin tänään, koska pääsee aikaisin. Minä tietty ilmoitin tästä päivähoitoon ja muistutin sitten miestä että hakee lapsen ajoissa. Mies soitti takaisin raivona että "onpas kiva kun lupailet mun puolesta blaablaa tarviin omaa aikaa blaablaa" jne. Menin sanattomaksi; meillä on tiedossa ainakin kaksi päivää erossa lapsesta tulevana viikonloppuna ja lisäksi mies vietti eilen 5 TUNTIA nautiskellen ihan siitä omasta ajastaan illalla!!
Siis anteeksi nyt mutta miten hän ei näe tuota? Tiedän että on työstressiä jne., mutta eikö aikuisen ihmisen pitäisi kyetä vähän miettimään perhettäänkin? Mies oli eilen alle 2 tuntia kotona lapsen hereilläoloaikana.
Ja ei, mies ei ollut tämmöinen ennen. Oli iloinen, energinen ja ihana isä. Nykyään tiuskii kaikesta ja haastaa riitaa 4-vuotiaan kanssa, odottaa mahdottomia. Väittää jonkun asian olevan tietyllä tavalla vaikka ei edes tarkasta faktoja (esim. 4-vuotiaan kyky oppia joku asia), sitten toteaa "no hyvä on!" kun minä todistan että hän puhuu p*skaa. En tiedä mitä on tapahtunut.
Ja ei, mies ei ollut tämmöinen ennen. Oli iloinen, energinen ja ihana isä. Nykyään tiuskii kaikesta ja haastaa riitaa 4-vuotiaan kanssa, odottaa mahdottomia. Väittää jonkun asian olevan tietyllä tavalla vaikka ei edes tarkasta faktoja (esim. 4-vuotiaan kyky oppia joku asia), sitten toteaa "no hyvä on!" kun minä todistan että hän puhuu p*skaa. En tiedä mitä on tapahtunut.