tosielämää:mies oltuaan hetken sängyssä toteaa nyt ois vihreät valot,ja naureskelee(tää on pelottavinta mitä mä oon kokenut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Temesta
Tabletit 1 mg on lääke,kävin just lueskelee pakkausselosteta niin ei pitäisi aiheutrtaa mitään tuollaista(ilman yliannostusta). eli joku muu sen on nyt aiheuttanut. no mutta velvollisuudet äitinä kutsuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Temesta
Tabletit 1 mg on lääke,kävin just lueskelee pakkausselosteta niin ei pitäisi aiheutrtaa mitään tuollaista(ilman yliannostusta). eli joku muu sen on nyt aiheuttanut. no mutta velvollisuudet äitinä kutsuvat.

Voisiko sitten olla kyseessä väärä annostus, joka siis vastaisi yliannostusta? Nimi. kokemusta on...

Lääkkeet kuitenkin vaikuttavat ottajaansa yksilöllisesti, ja en poissulkisi sitä vaihtoehtoa etteikä lääke olisi sekavuuden syy. Ko lääkkeestä sanottiin googlessa
Haittavaikutukset
Hyvin yleiset: Uneliaisuus, väsymys, uupumus.
Yleiset: Lihasheikkous, voimattomuus, haparoivat liikkeet, sekavuus, masennus, huimaus.
Melko harvinaiset: Päänsärky, ruokahalun muutokset, vireyden heikkeneminen, tunteiden turtuminen, unihäiriöt, pahoinvointi, ruoansulatuskanavanhäiriöt, näköhäiriöt (mukaan lukien kaksoiskuvat ja näön hämärtyminen), ihoreaktiot, seksuaaliset toimintahäiriöt.
Harvinaiset: Muistin heikkeneminen, verimuutokset, maksavaikutukset.
Hyvin harvinaiset: Allergiset reaktiot, matala verenpaine, ummetus, kiihtyneisyys, aistiharhat, aggressivisuus, hengitysvaikutukset, hiusten lähtö.

Jos Sinulla esiintyy näitä tai muita haittavaikutuksia, kerro niistä lääkärillesi.

Olen itse nähnyt vieressä kuinka ns, ihan selväpäinen tai täysjärkinen ihminen muuttui sekavaksi otettuaan lääkettä. Ihan norm. annoksen.
Hän luuli olevansa jossain muualla ja puhui ihan sekavia.

No nuo bentsot kyllä aiheuttaa sekavuutta! Jos miehesi on ottanut vaikkakin normaaliannoksen ihan ensimmäistä kertaa niin en yhtään ihmettele että sekoilee. Tai sitten on ottanut lääkettä enemmän..? Onko miehelläsi paniikkihäiriö? Vai miksi on saanut tuota lääkettä?

Muistaakseni ap teki toisen ketjun jossa kertoi et mies oli sy;nyt kymmenen noita l''kkeit'. Ihan vaan koska ahdisti. :whistle:
Sen enemp'' en sitten tied'.

Enk' tied' miks mun tietyt n'pp'imet ei nyt toimi mut jospa saatte selv''... :headwall: |O

Yhteistyössä