V
vierailija
Vieras
Jokos täällä ois muita tulevia toukokuisia linjoilla 
Mulla kuudes lapsi ja la toukokuun puolivälissä
Mulla kuudes lapsi ja la toukokuun puolivälissä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihanaa, onnea kaikille
Listasin tuossa oireita viimeiseltä parilta viikolta, joista tiesin odottavani. Testin tein tällä viikolla lähinnä siksi, että mieheni saa varmistuksen
Tässä oireet:
- löylynsietokyky
- pissahätä
- tissien turvotus
- väsymys
- huono olo
- sikeämmät unet
- uniääntelyt
- ei tee mieli makeeta
- voimakkaita rakkauspuuskia lapsia kohtaan
- itkuherkkä
- alavatsan nipistelyt ja jomotus
- 2-3x pv kakkahätä
- hajuaisti
- rauhallisempi olo
- hengästyminen
- valkoiset pisteet korvissa (vyöhyketerapeutti katsoi)
Tosiaan nämä ovat tuttuja jo aiemmista raskauksista ja siksi aika helppo oli ajatella että raskaana olen, vaikkei menkatkaan olleet vielä oikeastaan myöhässä.
Mitä oireita teillä?
Mä kirjauduin tänne sisään niin näkyy nimimerkki, kun vaikea kohta erottaa kun ollaan kaikki "vierailijoita"
Mulla oireina tosi paha pahoinvointi, eilen sain nyt lääkäriltä pahoinvointilääkkeeseen reseptin niin tänään eka päivä kun en oo oksentanut eli jospa ne tehoaisi Muita oireita väsymys ja tissit on kipeät ja suurin osa ruuista ei maistu ja mulla päinvastoin kun sulla, että en kestä olla enään saunassa
Niin on, ja mulla alkoi se tosi aikasin, nytkin viikkoja vasta 7+4 ja ehdin pari viikkoa tossa jo oksennellaPahoinvointi on tosi inhottavaa mulla ei vielä mitään, mutta odotan kauhulla… onko lääke auttanut? Tsemppiä!
Niin on, ja mulla alkoi se tosi aikasin, nytkin viikkoja vasta 7+4 ja ehdin pari viikkoa tossa jo oksennella Mutta lääke on auttanut!! En oo oksentanut nyt kertaakaan lääkkeen oton jälkeen
Hyvä kuulla, että lääke auttaa! Mullakin alkoi pahoinvointi, mutta vain hetkittäin enkä ole oksentanut.
Kävitkö tai aiotko käydä varhaisultrassa?
No niimpä, missä kaikki onviesti oli multa, en ollut kirjautunut!
Tosi vähän porukkaa täällä. Missä ovat kaikki toukokoiset,
No niimpä, missä kaikki on
Mulla helpotti lääkkeilla pahoinvointi tosi nopsaa! En oo varannut varhaisultraa, sain jo ensi kuulle ajan siihen niskaturvotusultraan niin jaksan varmaan odottaa suoraan sinne. Aiotko sä mennä?
Harmittavan vähän täällä keskustelua haluaisin taustailla vielä ennen varhaisultraa, kun on niin hankalaa luottaa tähän. Oireita melko vähän, päällimmäisenä väsymys ja rinnat on arat ja turvonneet. Toki myös vatsan turvottelua ja selkä kipuilee herkästi rasituksesta. Rv6 mennään. Onko muita kellä ei ole pahoinvointia? Mulla edellisissä ollut pahoinvointia runsaastikkin tosi alusta asti.
Mun mielestä täällä ei oo sitä NIPT testiä ainakaan vakiona.Heippa!
Hyvä kun sait jo ajan ultraa, niin tietää koska pääsee
Asun ulkomailla, niin täällä raskaudenseuranta toimii hieman erilailla, vaikka se eka ultra on aika samoilla viikoilla kuin Suomessa. Mulla on lääkäriaika keskiviikolle ja uskon, että saan ajan ultraan seuraavalle viikolle. Ainakin ekassa raskaudessa sain julkiselta varhaisultran rv 7, kun mulla oli ollut sitä ennen keskenmeno. Jos en saa varhaisultraa, niin odotan siihen niskapoimuultraan, koska se tulee kuitenkin aika pian. Ajattelin tosin käydä yksityisellä Nipt-testissä (se testaa sikiön kromosomipoikkeavuuksia) rv 10. Se on mun asuinmaassa yleinen testi, mutta en tiedä onko Suomessa? En ole kuullut, että kukaan mun suomalainen kaveri olisi käynyt kyseisessä testissä Monesko lapsi sun toukokuinen on? Mulla toinen Toukokuu on ihana kuukausi saada vauva, kun voi nauttia vaunulenkeistä ilman talven pukemissäätöä
Ja minä olin tää, pitikin taas kirjautua sisäänMun mielestä täällä ei oo sitä NIPT testiä ainakaan vakiona. Hauska kuulla miten muissa maissa menee seurannat! Tää on myös mun toinen ja sanoppa muuta! Aika täydellinen aika saada vauva
Ei oo aivastelua täälläAp tässä.
Menossa rv8 ja pahoinvointi vaihtelee. Mut siis kellään muulla oireena aivastelu? Muistan että jossain muussakin raskaudessa mulla oli tätä, mut on kyllä huvittava oire. Muutamia kertoja päivässä aivastan.
Hei! Ei mullakaan ole hirveästi oireita ja aika samat viikot! Mulla ei ollut mitään oireita viime raskaudessakaan. Koska sulla on varhaisultra?
Toivotaan, että tällä kertaa saatte pienen syliin astiHeissan! Täällä yksi toukoloinen, 7+0 menossa. Varhaisultrassa käyty tänään ja kaikki näytti hyvältä. Huojentaa mieltä kun kaksi edellistä kkm aikaisilla viikoilla. meillä ei ennestään ole eläviä lapsia, siksi sormet ja varpaat on ristissä, että kaikki menisi hyvin♡
Reilu viikon päästä on ultra. Nyt on alkanut pahoinvointi aika yllättäen. Samalla todella kova päänsärky vaivaa miltei läpi päivän..
Onko sulla jo nt ultra? Mulla niin myöhässä neuvola aika, ettei vielä tietoa nt ultrasta.Täällä menee hyvin, huomenna olisi eka ultra sairaalassa jee!
Joo on NT ultra tänään. Mulla on jo päälle 12 vk täynnäOnko sulla jo nt ultra? Mulla niin myöhässä neuvola aika, ettei vielä tietoa nt ultrasta.