Toukokuiset 2026 ✨

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo on NT ultra tänään. Mulla on jo päälle 12 vk täynnä Millon sulla on neuvola?

Miten ultra meni? Tajusin että tänne voi kirjautumatta kirjoitella enkä jaksa tehdä tilejä niin kommentoin minäkin. Mulla tänään 11+5 ja NT-ultra perjantaina. Oon jo vähän vanhempi odottaja niin kauhulla odotan, onko niskaturvotusta ja onko nenäluu normaali. En ole uskaltanut kannasta katsoa yhdistelmäseulan lab.kokeiden tuloksia etten ala ylitulkita niitä ja kriiseillä. Keskenmenon ja menetyksen pelko kummittelee mielessä, enkä tiedä, mitä tekisin, jos sikiöllä todettaisiinkin kromosomivirhe. Olen käynyt pariin otteeseen yksityisesti varhaisultrassa ja kaikki ollut kunnossa, mutta silti pelko ei jätä rauhaan. Vielä kaksi yötä saa odottaa ja jännittää.

• Tykkää
Reactions: Nipzzu
Miten ultra meni? Tajusin että tänne voi kirjautumatta kirjoitella enkä jaksa tehdä tilejä niin kommentoin minäkin. Mulla tänään 11+5 ja NT-ultra perjantaina. Oon jo vähän vanhempi odottaja niin kauhulla odotan, onko niskaturvotusta ja onko nenäluu normaali. En ole uskaltanut kannasta katsoa yhdistelmäseulan lab.kokeiden tuloksia etten ala ylitulkita niitä ja kriiseillä. Keskenmenon ja menetyksen pelko kummittelee mielessä, enkä tiedä, mitä tekisin, jos sikiöllä todettaisiinkin kromosomivirhe. Olen käynyt pariin otteeseen yksityisesti varhaisultrassa ja kaikki ollut kunnossa, mutta silti pelko ei jätä rauhaan. Vielä kaksi yötä saa odottaa ja jännittää.
Täällä ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin, niskaturvotus oli 0,9 eli normaali. Laskettu aika siirtyi vähän eteenpäin ja mullakin sitten vasta 11+5 tänään 😁 Tsemppiä sun nt ultraan! Tuu kertomaan miten meni 😊🙏🏻

Täällä ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin, niskaturvotus oli 0,9 eli normaali. Laskettu aika siirtyi vähän eteenpäin ja mullakin sitten vasta 11+5 tänään Tsemppiä sun nt ultraan! Tuu kertomaan miten meni

Täälläkin nyt käyty ultrassa ja kaikki näytti hyvältä. Tyyppi aktiivinen ja kaikki rakenteet kunnossa. Kokoa oli jopa 12+4 vaikka nyt 12+0 mutta ei vaikuta laskettuun aikaan. NT oli 1,4 eli normaalin rajoissa ja riskisuhde trisomioille oli matala. Jospa nyt voisi vähän hengähtää ja iloitakin tästä.

• Rakkaus
Täälläkin nyt käyty ultrassa ja kaikki näytti hyvältä. Tyyppi aktiivinen ja kaikki rakenteet kunnossa. Kokoa oli jopa 12+4 vaikka nyt 12+0 mutta ei vaikuta laskettuun aikaan. NT oli 1,4 eli normaalin rajoissa ja riskisuhde trisomioille oli matala. Jospa nyt voisi vähän hengähtää ja iloitakin tästä.
Ihana kuulla, että sielläki näytti hyvältä! Mä ihan yllätyin, että saatiin nähdä 3D kuvaa myös ultrassa. Esikoisen aikana ei ollut semmosta.

Ihana kuulla, että sielläki näytti hyvältä! Mä ihan yllätyin, että saatiin nähdä 3D kuvaa myös ultrassa. Esikoisen aikana ei ollut semmosta.
Mekin saatiin nähdä 3D:tä! Ei tosiaan esikoisen aikaan tuollaista ollut (on jo monen monta vuotta tästä). Tekniikka on kehittynyt kyllä ja kun vertaa printtejä esikoisen kuvaan niin kyllä tarkkuus on lisääntynyt merkittävästi.

• Rakkaus
Tällä viikolla on neuvola! Katsotaan mihin se nt aika menee…

onko muilla lisääntynyt oireet rv 9->? mulla tässä parin viikon aikana esim. pahoinvointi lisääntynyt paljon, sekä närästys tullut riesaksi. Pahempi pahoinvointi on nyt kuin aikaisemmin.
Viikot 9-10 oli mulle tosi raskaita, pahoinvointi on kylläkin ollut koko ajan lievää mutta väsymys oli jotain ihan älytöntä. Yhtäkkiä alkoi helpottaa viikolla 11+2 (siis yhtäkkiä todellakin), en tarvinnutkaan enää päiväunia joka päivä. Samalla sekunnilla myös pahoinvointi jäi pois. Nyt olen vähän jaksanut tehdäkin jotain. Tänään 12+3.

Tällä viikolla on neuvola! Katsotaan mihin se nt aika menee…

onko muilla lisääntynyt oireet rv 9->? mulla tässä parin viikon aikana esim. pahoinvointi lisääntynyt paljon, sekä närästys tullut riesaksi. Pahempi pahoinvointi on nyt kuin aikaisemmin.
Mulla oli myös närästys rv 6 eteenpäin. Ja pahoinvointi oli hirveä! Mut enään ei mitään. Nyt rv 12+6.

Moikka! Täällä viikkoja nyt 11+1 ja esikoista odotan. Viime viikolla oli eka lääkäriaika, päästiin näkemään ja kuulemaan pikkuinen🥰Ensiviikolla nt-ultra.

Mulla oli ihan järkyttävän pahaolo ja oksentelin päivittäin, nyt onneksi vähän helpottanut. Väsymys vaivaa myös, joka päivä joutuu päikkäreitä nukkumaan.

• Rakkaus
Moikka! Täällä viikkoja nyt 11+1 ja esikoista odotan. Viime viikolla oli eka lääkäriaika, päästiin näkemään ja kuulemaan pikkuinenEnsiviikolla nt-ultra.

Mulla oli ihan järkyttävän pahaolo ja oksentelin päivittäin, nyt onneksi vähän helpottanut. Väsymys vaivaa myös, joka päivä joutuu päikkäreitä nukkumaan.
Kiva kun tulee lisää porukkaa! :) Sulla siis tosi samat oireet mitä mulla oli, nyt paha olo väistynyt pois onneksi! Väsymystä on vieläkin, iltasin oon sängyssä jo hyvissä ajoin 🤣

Ketjun ap tässä..

Mä sain km vajaa kolme viikkoa sitten. Rv oli silloin 10+0 mutta vauvan kehitys oli loppunut jonnekin 8+4 viikoille. Kuitenkin 9+2 oli vielä elossa ultrassa.. Suurta surua ollaan koettu tässä.

Onnea ja lempeyttä kaikille odotukseen! <3

• Surullinen
Ketjun ap tässä..

Mä sain km vajaa kolme viikkoa sitten. Rv oli silloin 10+0 mutta vauvan kehitys oli loppunut jonnekin 8+4 viikoille. Kuitenkin 9+2 oli vielä elossa ultrassa.. Suurta surua ollaan koettu tässä.

Onnea ja lempeyttä kaikille odotukseen! <3
Voiei, olipa ikävä uutinen ❤️☹️ Hyvää syksyn jatkoa teille ja toivottavasti vielä saatte syliin asti pienen ❤️

Uusimmat

Yhteistyössä