V
VP..
Vieras
Kunnallisen puolen työntekijänä voin sanoa, että paljon on kiinni myös paikan työntekijöiden ja johtajan niskassa se, mitä kaikkea saadaan hankittua. Jos joka vuosi jaksaa vaatia ja vinkua, niin aina menee toiveita myös läpi. Se ein kuuleminen ei vaan oo mitään kivaa ja vaatiminenkin vie voimia... Vanhemmat voi myös nousta kapinaan ja se antaa potkua henkilökunnalle =)
Me lähdetään iltapäivällä ajelemaan etelään ja päivä on sen vuoksi täynnä hommia. Oon myös tilannut miehelle ylläriksi mun serkun siivoamaan meidän pihaa ja heilumaan öljysutin kanssa. Kalusteet on huollettu pariin kertaan, mutta tekemistä riittää aina, kuten tiedätte. Onneksi asutaan vielä taloyhtiössä ja nurmikonleikkuu osuu kohdalle ehkä pari kertaa kesässä. Toista se olis omakotitalossa, josta me kuitenkin monen muun tapaan haaveillaan.
Taidanpa laittaa ruuan tulemaan ja soittaa sille serkkupojalle.
Me lähdetään iltapäivällä ajelemaan etelään ja päivä on sen vuoksi täynnä hommia. Oon myös tilannut miehelle ylläriksi mun serkun siivoamaan meidän pihaa ja heilumaan öljysutin kanssa. Kalusteet on huollettu pariin kertaan, mutta tekemistä riittää aina, kuten tiedätte. Onneksi asutaan vielä taloyhtiössä ja nurmikonleikkuu osuu kohdalle ehkä pari kertaa kesässä. Toista se olis omakotitalossa, josta me kuitenkin monen muun tapaan haaveillaan.
Taidanpa laittaa ruuan tulemaan ja soittaa sille serkkupojalle.