Voi Theoa, jospa pian helpottaisi ja saisitte olla enemmän kuin kaksi viikkoa terveenä kerrallaan....
Nasu mietiskeli vaateostoksia kummipojalle. 98 cm aika varmasti menee juurikin jos jotain kesävaatetta ostat. Miklu on pikkuhiljaa siirtymässä 98 cm vaatteisiin, mutta viimekeväiset shortsit ja t-paidat menevät vieläkin

Eli kokoa 90 tai jopa 86

Shortsit varsinkin menevät kun tuo vyötärö on niin kapea etteivät ne purista. Ja pituutta shortseilla on edelleen polviin asti kun viime keväänä olivat johonkin pohkeeseen asti....
Miklulle ei edelleenkään ole pyörää hankittu, pyöräilykypärä kyllä olisi valmiina

Olen kyllä kaupoissa katsellut pyöriä ja kolmipyöräisiä ja kovasti tekisi mieli joku sellainen ostaa...
Mekin olimme Miklun kanssa ilman vaippaa tänään ulkona. Ja hetihän ne pisut tuli housuun kun ulos päästiin, vaikka juuri oltiin potalla käyty ja isot pissat sinne tuli. Sitten vaan housut vaihtamaan ja uusiksi, eikä sama enää toistunutkaan

Ei tainnut Miklu minun paasaamisesta huolimatta ensin tajuta että ei olekaan vaippaa vaan pikkuhousut ja tajusi sen vasta sitten kun oli hieman märkä olo....
Muuten pottailu on sujunut hyvin edelleen, kakka lähes aina tulee pottaan. Omaa laiskuuttani olen silti vaippaa aika paljon pitänyt, mutta nyt on aika alkaa kunnolla opettelemaan kuivaksi. Näin lämpimät ilmatkin kun on niin reilusti vaan ilman vaippaa ulos. Ja jos sinne kauppaankin uskaltaisi vaipatta lähteä, varahousuja mukaan vaan
Päiväunien paikka...