***TOUKOTAAPEROT 2006***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä nyt jo täytyy Miialla olla poikanyytti kainalossa? ;o) voi kun pian kuulis kuulumisia...

mites Essi, oliko korvatulehdus?
tuukka on kyllä ollut ihan uskomattoman terve. toivotaan ettei kaikki rokot yms. tule sitten vastaan aikuisena. vaikka vielähän hällä lapsuuttaa on pitkästi, aikaa sairastaa ns. lastentaudit..

me lähdetään tästä kohta katsomaan naapurin pojan pesismatsia ja sen jälkeen VIHDOINKIN lasketaan meidän vene vesille. voi vähän venyä tuukan nukkumaanmeno...
iltaisin meillä kuullaan yleensä "äiti-kulta, luketaanko vielä ihan pikkasen iloista autokirjaa?"... poika koettaa venyttää nukahtamista ;o) tuo ihan pikkasen on nyt joku hittisanonta...

voih, tarttis munkin päästä pian karvaajalle... on tää kuontalo päässyt taas vähän vallattomaksi...

No arvatkaahan vaan...tietysti oli korvatulehdus. Nyt on alkaneet lääkkeet purra, mutta yskä on tiukassa ja valvottaa meitä molempia. Mies on nukkunut kotona, mutta tulee viimein(!) täksi yöksi meidän luo, kun mummu lähti evakkoon. Mun äitin kanssa alkaa olla hermot koetuksella... ei pahasti, mutta sen verran, että haluais jo kotiin. Onneksi myös remppa edistyy mukavaa vauhtia ja varmastikin ens viikolla kirjoittelen taas omalla koneellani ja leuhkin teille uudella keittiöllä =)

Tuukan puheenparret on ihania! Meillä ruinataan: "Voisitko äiti mitenkään lukea...?"

Taidan mennä tekemään Essin toisen villasukan (toinen on jo valmis ja mies herjasi, että siihen se tunnetusti jääkin...ei perkule jää! Kerran on yhdet miehelle luvatut lapaset jääneet puolitiehen ja sen jälkeen on jaksanut aina muistuttaa. grr.).

Onpas ollut lomalaisella kiirusta kun en ole edes koneelle ehtinyt. Ehkä johtuu siitäkin että töissä saan naputtaa ihan riittämiin. Voi kun ei tartteis mennä töihin. Typyn kanssa on ollut niin hauskaa että :) Pahin uhma on hellittänyt ja nauraa saa jatkuvaan hänen kommenteilleen ja ei käy aika pitkäksi kun toinen koko ajan pulputtaa vieressä. Voi kun alkais mammaloma nopeesti!

Lille piti vielä sanoa että kirjoittamasi juttu todella kirpaisi lukea! Ehkä on hyvä että siskosi asuu vähän kauempana jotta voit olla tukena puhelimitse muttet ole koko ajan näkösällä. Sekin voisi olla raskasta, ymmärrät varmasti mitä tarkoitan.

Meidän junamatka meni loistavasti! Hieman minua hirvitti kun isommat meinas jyrätä neitin liukumäessä mutta onneksi typyssä on sen verran potkua että osaa pitää puolensa. Sanoi vain "varo, minä menen tästä", "minun vuoro laskea", "pois alta, tulen nyt" jne. Kyllähän ne isommat antoi sitten tietä. Pari pikku haaveria sattui mutta niitähän tulee. Siitä olen iloinen kun hoidossa ollaan oltu tarkkoja anteeksi pyynnön suhteen ja toisten huomioimisen kanssa. Nytkin kuului monesti kun neiti vahingossa tönäisi jotain junan liikkuessa niin heti kajahti "anteeski".

Kirjoittelitte parturiin menosta ja minä tai me käytiin torstaina. Paljon siinä ei voi rentoutua kun typy oli mukana mutta näempähän ainakin taas eteeni. Typykin antoi hienosti leikata hiuksensa. Se oli sitten ekku kerta ja kikkurat lähti, sniif. Näyttää kyllä rupeevan kihartamaan jo uudestaan.

Eilen poljettiin neuvolaan huuhteluttaan korvat ja matkaa sinne on noin 8 kilsaa suuntaansa. Hieman arvelutti mutta kun hitaasti mentiin niin hyvin jaksoin. Neuvolassa neiti oli taas niin reipas että tätikin oli ihmeissään. Yhtään ei kakistellut tai itkenyt kun huuhdeltiin. Pyörän kyydissä vaan rupesi vaatimaan että haluan kakun, haluan kakun. Mietin että minkä ihmeen kakun kunnes tajusin että minähän olin luvannut lapselle lakun jos on kiltti. Äippä ei vain enää muistanut, mutta onneksi toisella meistä muisti pelaa ;)
Sitten kävin vielä illalla etsimässä paitaa häihin jotka on ensi viikonloppuna. Kyllä meinasi itku päästä ja usko loppua. En tod halua sijoittaa isoo summaa paitaa josta ei ole takuita että tulen käyttämään vielä joskus joten hinta oli yksi kriteeri, toinen kriteeri oli väri jotta se sointuisi vaaleanpunaisiin kenkiin ja kolmas sitten tämän maha. Ostin valkoisen paitapuseron ja siihen pitäsi nyt sitten löytää jokin kiva vaaleanpunainen huivi jotta asusta tulisi yhtäläinen. Häissähän ei saisi olla valkoista mutta hätä ei lue lakia. En oikeasti mahdu mihinkään normi paitaan enää ja äippä puolella ei ollut yhtään juhlavaatetta. Siis uskomatonta! Kävin katsomassa vain nämä perusliikkeet kun en tiedä missä muualla täällä myydään niitä. No nyt on kuitenkin edes jotain päälle pantavaa.

Hitsin pimpulat essin korvien kanssa :( Meillä taas valitetaan edelleen nenästä ja kokeillaan vielä a-vita tippoja mutta sitten on mentävä lääkäriin. Hieman on limakalvot punaiset mutta ei uskonut että se pelkästään voisi olla oire allergiasta. Aina pelottaa kun on tuo karvakasa...

Kotona! Poika syntyi keskiviikkoaamuna 36 tuntia käynnistyksen jälkeen (esikoinen oli ulkona 6tunnissa ekoista suppareista!). Synnytys oli ekaan verrattuna ihan äärettömän kipeä ja raju. Luulin oikeesti et lähtee henki. Käynnistettiin siis pian lasketun ajan jälkeen jottei vauvasta kasvaisi yhtä iso kuin esikoisesta: sieltähän tulikin sitten vielä isompi :) Pojan mitat oli 4,2kg ja 56cm! Voitte uskoa et häntä sairaalassa ihmeteltiin kun kaikki osastot oli täynnä alle 3kiloisia vauvoja ja vain muutama 3,5kiloinen. Joka toinen kysyi et mitä kautta tuo on tullut ulos kun olen kuitenkin kapealanteinen. Pahemmat oli silti ekan synnytyksen vauriot, joten isoveli varmaan sit siloitteli pienemmälleen tien valmiiksi :) Ihanaa olla kotona ja ihanaa että se koetos on nyt ohi :) Kiitos kun jännäsitte meidän kanssa :)

Onnea Miia ja perhe!!!!!!!!!!
oikein miehenkokoinen kuopus teille syntyi ;o) pisin vauva jonka tiedän!

mun kaveri sai juhannuksena pojan. hänellä on kaksi synnytystä takana ja tämä oli niistä se pidempi - kokonaiskestoksi oli saatu jopa 2½h... ekaa synnyttäessä hädintuskin ehtivät sairaalaan (matkaa n.20km) ja kätilö sai suunnilleen ottaa kopin ettei vauva syntynyt lattialle. nyt sentään ehtivät hyvin perille. ekassa synnytyksessä ainoa kivunlievitys oli ilokaasu (samoin kuin minulla), tässä toisessa ei sitäkään..

me tultiin just kylästä ja pitäisi vielä mennä saunaan.
tuukka hokee tuossa minun takanani "katso äiti kääpäs", eli katso äiti kärpänen. tuukan mielestä siis kääpäslätkällä listittävä surisija on kääpäs, ei kääpänen ;o) aika loogista ;o)

Onnea Miialle!! Hirmuisia miehen pönkäleitä olette Satun kanssa tehneet :) Yleensähän toinen synnytys menee nopeemmin ja mä lasken hieman sen varaan ;) Ilmeisesti kuitenkin kaikki on mahdollista. Ehkä kuitenkin vain jatkan itselleni uskottelemista että toka tulee nopeemmin ja helpommin pihalle. Nyt kuuluu kutsu tekemään lisää muovailuvahaeläimiä.

Ihana muuten tuo kääpäs =)

Vauvaonnittelut Miialle. On tosiaan pitkä poika. Kertoilkaa sitte Sadun kanssa miten ne isosisarukset suhtautuu niihin pikkuisiin nyytteihin...

Mun tuttaville alkaa kohta syntyä niitä vauvoja oikein monesta tuutista. Heinäkuun jälkeen syntyy kolme <3

Ensiviikonloppuna me mennään miehen kanssa kaksin reissun, jota on kyllä ootettu. Ollaan ihan kolme yötä poissa.

Essi-rukalla on kyllä ollu nyt niitä korvatulehduksia :(

Onnea Miia perheineen kunnon kokoisesta poikalapsesta!Kerroit pojan syntyneen 36 h käynnistyksen aloittamisesta. Etenikö synnytys koko ajan vai kävitkö välillä osastolla nukkumassa kuten minä? Eli minullahan käynnistettiin maanantai aamuna, mutta kun homma ei edennyt, niin kävin välissä yön huoneessani nukkumassa ja homma aloitettiin tiistaina alusta. Täten meidän vauvamme syntyi 33 h maanantain käynnistyksestä, mutta 10,5 h toisesta käynnistyksestä. Synnytitkö ilman imukuppeja ym? Entä saitko epiduraaleja ym?

Antsukka kyseli miten esikoiset suhtautuvat tulokkaisiin. Meillä ainakin edelleen tosi hienosti. Haluaa vauvan lähes päivittäin syliinsä, antaa samalla pusun ja muulloinkin. Ei ole kertaakaan "pahoinpidellyt" vauvaa, ainakaan tietoisesti. Onneksi ei ole nostellut vauvaa, vaikka välillä tuntuisi mieli tekevän. Se kyllä harmittaa, kun äiti joutuu kesken yhteisten touhujen siirtyä hoitamaan vauvaa tämän itkiessä. Mutta onneksi vauva ei ole saanut kokea harmitusta itsessään.

Meillä olisi tänään serkkupojan synttärit. Mies oli vaan eilen kaverinsa varpajaisissa, joten saa nähdä milloin tokenee lähtemään. Omia varpajaisia hän ei ole pitänytkään, kuten ei Jennaltakaan. Ilmeisesti viimeksikin riitti tämän kaverin varpajaiset:) Syntymät kun olivat molemmilla kerroilla niin lähekkäin.

Nyt pitää mennä Jennan kanssa leikkimään..

ONNEA MIIAN PERHEELLE!!

Hehe, alkaa olla meitä 'raskaamman sarjan synnyttäjiä' enemmänkin tässä meidän poppoossa ;-). (Mimmi oli 4,1kg 52cm py36cm) Jos nyt voi niin sanoa >4kiloisista vauvoista...? Kova homma oli Mimmiäkin ponnistella -ja ryökäleellä oli vielä käsi poskella mut mä selvisin sentään ilman epparia ja kuudella tikillä puolentunnin ponnistelujen jälkeen. Tosin Mimmillä ei varmaan olleet niin leveet hartiat kuin poikavauvalla ois voinu olla, tiedä häntä... Joten huh-huh vaan Sadulle & Miialle!!!

Me tässä kotiuduttiin iltasella Hesasta, oli kivat pirskeet mis oltiin. Koin kyllä hieman haastavaksi sen sporalla liikkumisen rattaiden kaa -ne kun katsoin parhaaksi ottaa viä mukaan.

Usfh, nyt tarvii viä alkaa raijata kamaa vaatehuoneesta & yhestä komerosta pois kun ens viikolla on jotain ilmastointikanavien putsausta tms. Mimmi menee myöskin nyt heinäkuuksi varahoitoon, toiv, tällä kertaa on mukavat hoitajat siellä..............

Paljon onnea Miian perheelle poikavauvasta! Kyllä on aikamoisen kokoinen hänkin :)

Olenko minä sitten seuraava poksahtaja vuorossa, apuaaa.....

Ymmärsin kyllä Nasun pointin siskoni tukemisesta, että varmasti on parempikin että en näkösällä ole koko ajan. Vähän mietityttää kuinka hän suhtautuu kun sinne pitäisi pian mennä käymään, en todellakaan haluaisi aiheuttaa hänelle lisää pahaa mieltä :/ Jos miettisi tuon omalle kohdalle, en kyllä kestäisi nähdä raskausmasuja ollenkaan...

Oltiin tänään Puuhamaassa, koko menomatkan satoi mutta ihme kyllä paikan päällä saatiin vain muutama pieni sadekuuro niskaamme. Miklu ei tälläkään kertaa hirveästi mihinkään "laitteisiin" halunnut, trampoliini ja pallomeri olivat suosikkeja. Ja iso lauma kesyjä sorsia siellä ruokaa hamusi, niitä Miklu jahtasi :)
Nyt ollaan viimeiset puolitoista tuntia yritetty saada Miklua yöunille, uni kun vei voiton takaisintulomatkalla vaikka ei kauaa ehtinytkään nukkua...

Huomasin eilen aamulla kun pestiin Miklun hampaita että hänelle on puhjennut alas kaksi poskihammasta! En niitä edellisenä aamuna kyllä nähnyt, että sen vuorokauden aikana ovat kyllä molemmat puhjenneet... Ne olivatkin kyllä eilen aamulla aika kaamean näköiset, sellaista hyytynyttä verta niiden ympärillä...
Enää kaksi hammasta puuttuu, ja känkkäränkkää tiedossa! :)

Essille pikaista paranemista korvatulehduksesta!

Lämmin kiitos myötätunnosta! Alkaa nimittäin olla mieli herkkänä tuon sairastelun kanssa... Onneksi voidaan jo paremmin ja viime yö meni yhdellä herätyksellä. Nyt on kaikki sormet ja varpaat pystyssä ja ristissä ja melkein solmussa. Me niin toivottiin että kotihoito helpottaisi tulehduskierrettä, mutta pahalta näyttää =/

Meillä on kohta hampilääkärit Essin kanssa. Oon saanut taas yhden elämänmuutoksen aikaiseksi kun siirryttiin harjaamaan hampaat entistä tarkemmin ja myös aamuisin. Miehen hampaat on niin risat, että katson paremmaksi hoitaa lapsen hampaita tarkasti.

Me keksittiin eilen hyvä nimi tälle mahapotkurille <3 Siskon vauvan ristiäisiä juhlitaan ens viikonloppuna. Vauvoja tosiaan riittää täälläkin. Tänään mietittiin "leikkipuiston" rakentamista mummulaan. Me sisarukset ollaan täällä valehtelematta päivittäin, koska täällä on tilaa puuhata lasten kanssa. Parin vuoden päästä alkaa olla vilinää ja Essin lisäksi pikkupojat kaipaavat äksöniä. Olis mahtavaa suunnitella ja rakentaa metsään oikea seikkailurata, kun meillä on miehetkin niin käteviä tekemään.

Remppaan odotellaan nyt sähkömiestä. Melkein kaikki rungot on seinillä, mutta tekemistä riittää vielä. Jatkan haaveilua, että loppuviikosta oltais kotona... Nyt hyvää yötä ja kesäistä mieltä kaikille!

etkös sinä Lilli tosiaankin ole sitten seuraava?? jännää jännää....
meidän eloon ei mitään uutta eikä ihmeellistä! meil taitaa olla porukan tylsin arki ku ei koskaan oo mitään kirjotettavaa:) perus uhmaa,kuudes korvatulehduskin oli Sevellä tuossa jussina:( mutta ei siis mitään järisyttävää:)
T.Miira,Seve ja "poitsu"rv27+6

Eipä sitte päästy eilen Jennan serkun synttäreille. Miehen olo oli niin heikko koko päivän ja illanki. Mennään sitte tänäiltana. Sain kyllä Jennan vasta just päikkäreille, ku oli vauvavieraita. Neljä tuntia oottivat poitsun heräämistä, mutta tuloksetta. Se ku nukahti just ennen vieraitten tuloa.

Voi Essi reppanaa ja näköjään myös Severiä.

Mut nyt me painellaan poitsun kans vaunulenkille, ku mies tuli kotiin. Eli saa seurata isonsysterin heräämistä.

Heips! Näyttää iskevän kesätauti minuunkin =/ Tää päivä on taas väännetty Essin kanssa ja venytetty hermoja. Mies jäi onneksi lomalle ja taidan laittaa sen lapsivastuuseen mahdollisimman nopsaan...

Sain tytön just nukkumaan ja aion käpertyä sohvan nurkkaan kutomaan. Ja tänään ajoissa nukkumaan! Essi yllätti aamulla heräämällä 6.30...krääh.

Kiitos vauvakuvasta Miialle :)

Meillä on vauvatilanteen kanssa sellanen kohta, että neljä pilleriä on liuskassa jäljellä :) Joten toivottavasti VP saa tilalleen toisen häntäpäätä pitäjän piakkoin..

meillä on aloitettu mielikuvitusleikit. tuukka näkee nykyään kummituksia joka puolella. onneksi ne ovat aina kilttejä kummituksia, eikä niitä tarvitse pelätä ;o)

mä pidän tänään töistä etäpäivän ja ollaan tuukan kans kotona. jos iltapäivällä on lämmintä ja aurikoa, niin saatetaan lähteä Reposaareen loma-asuntomessuille. tai sit mennään yyteriin hiekkakakkuja tekemään.

VP:n mummolan leikkipuisto kuulostaa huisilta!!!!!!

Suloinen Miian pojan pallero :)

Onnea Antsukalle vauvapuuhiin ;)

Tuukalla on kummituskamuja, hui. Meillä kans huomaa mielikuvituksen kehittyneen tosi paljon ja hyvin keksii leikkejä itsekseen. Meillä my littele hepat laukkailee ympäri taloa ja välillä ne potkii mutta sitten pyytävät anteeksi ja antavat toisillen pusuja. Nuket on myös kovassa hoidossa ja nyt uusin innostus on palapelit. Uskomattoman hyvin osaa niitä kasata ja varmaan hoidossa on opetellut vai miten lie niin hyvin hoksaa. Kysyin jokin aika sitten mitä ostetaan hoitotätille lahjaksi kun typy jää pois niin neiti vastasi rasvaa. Voipi olla että ostankin jotain käsi- ja jalkarasvaa sitten typyn toiveiden mukaisesti.

Töissä ihan armoton kiire ja ketutus sen mukainen. Työkaveri jätti kaiken levälleen ja lähti lomalle ja minä sitten yritän parhaani mukaan niitä saada tehtyä. Kesäapulainen on oikeesti aika uuno ja jos jotain antaa tehdä niin itse joutuu korjaamaan perästä, kuten minä nyt kaksi päivää olen tehnyt. Viime viikolla oli tehnyt töitäni ja prkl kuin sekaisin kaikki on. Hänestä kait kaavailtiin vähän mun tilalle tekijää mutta ei siitä mitään tule jos ihan maalaisjärki puuttuu hommasta, puhumattakaan ammattitaidosta. Jos tilillä on rahaa 500 eur ja hän laittaa laskuja maksuun lähes 30 000 eur edestä ja sitten ihmettelee minulle miksei ne ole mennyt maksuun. Siis miksei??!! Että semmoista, onneksi ei ole enää kovin montaa viikkoa jäljellä mutta ne onkin sitten sitä kiireempiä ja tuskallisempia.

Ihana pikkumies Miialla!

Voi Nasu, jos ne tommosta tumpeloa sun sijaisex miettii...

Vautsi, vai on Antsukalla vauvantekopuuhat ihan ovella. Sillä lailla. Eipä ois uskonu, et näin moni meistä on toista tekemässä näin pian ja samoihin aikoihin:)

Hmmm, minkäslainen "etäpäivä" se Sintulla oikein olikaan... Eikö etäpäivänä tehä niin ku töitä etänä:) Tuotapa se taitaa teettää, ku on töissä miehensä firmassa:) On vähän toisenlaiset säännöt, ku meillä vieraan töissä olevilla.

Me käytiin eilen pikku miehen kans ekaa kertaa neuvolassa. Painoa oli tullu 570g kahessa viikossa. Eli tissimaitoa on menny ihan kivasti:) Paino on siis nyt kuukauden iässä 5350g ja pituus 58cm. Muutenki kaikki näytti neuvolassa olevan hyvin.

Meillä on sunnuntaina poitsun ristiäiset. Kirkkoherra (tai -rouva:)) kävi tänään vierailulla ristiäisten tiimoilta. Ois pitäny nimi olla jo hälle tarjottavax. Mut eipä vaan ollu. Jennalla oli eri pappi ja hän kysyi nimen vasta tullessaan ristiäisiin. Mullahan esityksiä taas ois, mut mies ei oo taaska niitä hyväksyny. Pappi tiedusteli miehen mentyä esikoista nukuttamaan, että mitkä ne mun ehotukset on. Pakkohan sille oli kertoa, vaikka kellekkään muulle ei niitä oo paljastettu. Anoppi koitti kysellä kans, ku kerroin papin kyselleen. Tais vähän pahastua, ku en luvannu kertoa. Mut so what.

Meitä kysyttiin tänään kans sen Jennan "bestiksen" pikkusiskon kummeix. Aika hienoo. Mä pidän tommosta juttua aika kunnia asiana. Heti jotenki arvostaa itteensä toisen kaverina ihan eri malliin. Se ny kuuluu asiaan, et on veljen tytön kummi, mut jos kelpaa kavereille, ni se on vähän toista:) Mies vähän esmenteli, ku sillä on jo kax kummilasta, eikä aika meinaa niillekkä riittää. Mut lupas tietty kummiski, ku mä lupasin hoitaa päävastuun. Kuten tähänki asti, vaikka toinen miehen kummilapsista ei ees oo mun. Mut kyllähän toiki kertoo mun miehestä positiivisella tavalla, et ei lähe suinpäin kummix, vaan aattelee sitä et pitäis myös näkyä kummilapsensa elämässä.

Tämä täti meni sitten unohtamaan lapsen hammastarkastuksen ...kele! Onhan se kiva olla lomalla ja vähemmän kalenterin orja, mutta. Tympii. Tauti vetäs mut kunnon niskalenkkiin tänään ja jotenkin sain rämmittyä Essin kanssa ilman yhtään riitaa. Ja tänään sain päikkäritkin =) Tuli tarpeeseen, kun aamuviidestä kukuttiin pikkuneidin kanssa.

Remppa vetelee viimeisiään, mutta kuten kaikki rempanneet/rakentaneet tietää, tekemistä on hullun lailla. Lisäksi odotellaan vielä liettä saapuvaksi. Mies saa varmaan huomisen aikana kaiken muun paikalleen ja perjantaina menen laittelemaan tavaroita kaappeihin ja puunaamaan paikkoja asumiskelpoisiksi. Viikonloppuna olisin jo mieluusti kirppusen kanssa kotona vaikka sitten ilman liettä.

Ristiäiset on tulossa meilläkin, kun siskon poika kastetaan sunnuntaina. Ulkomaille lähdöstä ei mitään uutta ja huomenna jää lomille Suomen pään tyyppi, joka on asian kanssa puuhannut. Ei meillä niin isoa hinkua oo ennen synnytystä lähteä, että jaksettais mitään meteliä nostaa. Hyvät puolet on sekä lähtemisessä että jäämisessä.

Nyt unta palloon. Tämä sairas lomalainenkin joutuu huomenna pyörähtämään töissä pari tuntia.

Ihanaa, kohta pääsen kotiin. Eilen olin vapaalla ja kävinpä sit alusvaateostoksilla ;). Mimmi jäi ti-iltana kavereille yöks ja mä suuntasin Sinkkuelämää kattoon (oli ihana leffa!!) Eilen sit mentiin viä Särkänniemeen, siellä oli 'sinisiä poneja' jolla Mimmi ois halunnut ratsastaa mut meniki pupu pöksyyn...;p

Jees päivä oli tänään -ja uudet duunivaattet päällä (ah, nää on niin mukavat & kivannäköiset!). Täällä vaan humisee, monet on lomalla..

Kaikille jaksuja!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ai niin, on pitäny semmosta kysyy et tunnistavatko teidän muiden ipanat jo tytöt / pojat jne? Kun Mimmi tuntuu tietävän nää asiat jo aika hyvin, esim eilen kun äänekäs yläkerran herra huusi (ja meillä kuuluu aika hyvin kaikki) ni Mimmi tuumas et 'jonkun isä huutaa'.

Ida ainakin tietää, että hän on tyttö ja äiti on tyttö sekä isi on poika. Ei olla taiettu keskustella muista siltä kantilta.

Huomen aamulla me startataan sinne rockiin ja maanantaina paluumatkalla käydään vilkaisemassa sitä meidän uutta asuntoa. Tänään sekin selvisi, että voidaan mennä käymään. :) Eli tulee melko pitkä reissu ihan kaksin..ihan kolme yötä ja neljä päivää laatuaikaa. Niin pitkää ei ollakkaa Idan jälkee oltu kaksin :D Ida nauttii sen aikaa mummin sekä varamummon ja sen miehen seurasta.

Pakkailin kestovaippoja jätesäkkiin ja niitä oli melkein säkillinen. Olin ihan ihmeissäni, ku ne on ollu tommosessa lipastossa, ni ei niitä ihan niin paljo oo ollu. Meillä sanottiin siis vaipoille kokonaan heipat, ku tähän asti ne on ollu tuolla vielä muka varalla.

Joten hyvää viikonloppua kaikille! ja meille kaikille aurinkoisia sekä lämpöisiä ilmoja.

Yhteistyössä