Kiitos kaikille tsemppauksista

Nyt näyttää jo hiukan valoisammalta taas. Kyllä sekin auttaa kun saa täällä purkaa fiiliksiä... Kyllä kun neljä päivää täällä kahdestaan Miklun kanssa oli niin tuli taas mietittyä keikenlaista, mikä sitten purkautui kun mies tuli kotiin.
Antsukka, hienosti kyllä otit miehen tempauksen! Itse olisin kyllä suuttunut toden teolla! Mulle tulee muutenkin mieleen heti pettämiset sun muut jos mies jotain poikkeavaa tekee. Kaipa itsetunto on mulla huono ja miehen menneisyys on mitä on. Kaikkia aikaisempia tyttöystäviään on pettänyt, sen hän kertoi itse heti kun alettiin seurustelemaan. Ja tiesinhän minä että aikamoinen naistenmies on kyseessä kun häneen "sekaannuin"

Yritän luottaa mieheeni ja voin kyllä hyvin mielin päästää hänet kavereiden kanssa ulos. Mutta silti takaraivossa naputtaa sellainen pienenpieni epäilys. Miksi hän ei minua pettäisi jos kaikkia muita on kerran pettänyt...? Mutta ei ole vielä tullut tilannetta jolloin olisin oikeasti epäillyt miehen pettävän, ei ole ollut mitään syytä. Joskus kun vaan alkaa miettimään kaikenlaista yksikseen niin tulee mieleen vaikka mitä. Miettiminen pitäisi kieltää minulta

Enkä todellakaan minäkään ole mikään siveyden sipuli

Mutta olen riehumiseni riehunut ja niistä oppinut, tiedän ainakin mitä haluan. Uskon löytäneeni sen oikean itselleni jonka takia voin rauhottua. En lasta olisi alkanut tekemään mieheni kanssa jos en niin uskoisi... Tuskinpa mieskään huvin vuoksi lapsen tekoon suostui.
Venyi minullakin yksi baari-ilta aamuun asti kun hyvän kaverini kanssa lähdin "yhdelle"

Piti olla vaan pari tuntia mutta se vaan venyi ja venyi... Aamukahdeksaan asti (ilmoitin kyllä miehelle asiasta)

Sain kyllä kuulla kunniani mieheltä kun kotiin pääsin ja sitä asiaa puitiin pari päivää... Ei meinannut mies millään uskoa että olimme kahdestaan naisystäväni kanssa pitämässä hauskaa Enpä ihmettele yhtään. Sovittiin sitten että yöksi tullaan aina kotiin, on tilanne mikä tahansa
Täytyypä katsoa jos tapaamiseen pääsisin! Olisi tosi kiva tavata teitä!
Eilen tuli postilaatikkoon uusi Roope-Ankka, taidan mennä sitä lukemaan sohvalle kun Miklukin nukkuu