***TOUKOVAUVAT 06***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MACADAMIA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Unohin kirjautua taas vaihteeksi...

Lilli: enpä minäkään =)

Herättiin Idan kanssa vasta puolisen tuntia sitten. Sitä taisi vähän väsyttää. Ysiltä otin jo viereen, että huomenta ja laitoin valot päälle. Myöhemmin herään ite ku ollaan molemmat simahettu takasin. Mutta pitäs vissiin alotella hommia, kun kummilapsilta on tullu synttärileipomuksista tilauksia =)

Heipparallaa taas..
Emilia vielä nukkuu joten koitan käyttää kaiken ajan hyödyksi koneella, hih...
Meidän Emulille puhkesi toissapäivänä eka hammas alas ja näyttäis että sinne on tulossa lisääkin. Siitä siis vissiin johtui ne yövalvomiset, ainakin osaltaan. Eilen oli vähän lämpöä ja ruoka maistui tosi huonosi. Nyt yöllä söi tosi hyvin ja aamulla kans maitoa, joten eiköhän se jo siitä :) Tänään ois kylpypäivä joten kohta täytyy lähtä valmistautumaan.

Meinasin kans tilata Ifiltä valmiit joulukortit kuvalla, mut sitte päätinki, että täytyy löytyä sen verran virtaa ja aikaa että värkkään kortit ite. Tilasin vain Ifiltä nipun Emilian kuvia ja laitan niitä sit ite tehtyihin kortteihin. Saas nähä mitä siitä syntyy... ;)

Meillä syömiset on menny tosi hyvin... oon nyt koittanu ruveta tekeen jo enemmän iteki sapuskaa, mut välillä sitä on niin laiska. Maitoa (korviketta) menee päivässä n. 7-8 dl + sit päälle kiinteät; päivällä liha ym. sose (n.1/2 prk) ja jälkkäri (1/2 prk) ja iltasella puuroa (1dl) tai jogurttia (1/2-1prk). Nyt olen miettiny et jos sais rytmiä vähän aikaistettua ja aamulla laittais puuron, iltapäivällä oikea ruoka ja sit iltapala. Ja Antsukka, meillä kans Emilialle ei ruuan päätteeksi kelpaa maito eikä vesikään, kumpaakin olen yrittäny... eli et ole ainut. Tosin Emilia on alusta asti ollu semmoinen vauva että syö vain sen mitä on nälkä eikä jää tissuttelemaan. Mut nyt taitaa neiti heräillä joten täytyy lopetella. Mese homma sopii... jatkan myöhemmin

Yhteistyössä