Transsukupuolinen lapsi voitti taistelun. Mitä mieltä tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mainio Manu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyypillinen ihmisen tapa juosta niitä oikeita ongelmiaan karkuun :D

Ei se leikkaus sitä itse pääkopassa syntynyttä ongelmaa paranna, vaan se joka sinne on ongelman tunkenut, eli ihminen itse.

Mutta juoskaa karkuun ongelmianne ja itseänne. muuttakaa vaikka tissit perseeksi jos se tarpeeksi itseään huijaa. :D

ngelma on silti yhä pääkopassa ei haarojen välissä. :)
Näin se on, mutta kun tässä maailmassa ihminen luulee että kuorta muokkaamalla joku maaginen onnellisuuden tila laskeutuu päälle. Kaikkein masentuneimpia tässä maailmassa ovat ihmiset jotka tuijottavat kokoajan ruumistaan ja sen "vikoja", vaikkä keho toimii moitteetta eikä vikoja ole.
Kyllä rumat ja/tai ruumiillisesti sairaat taitavat olla ainoita jotka ovat oikeasti kiitollisia elämän pienistä iloista. Kumitissit ja väärävärkit ne ei ole koskaan onnellisia minuuttiakaan päivässä.

Näin se on, mutta kun tässä maailmassa ihminen luulee että kuorta muokkaamalla joku maaginen onnellisuuden tila laskeutuu päälle. Kaikkein masentuneimpia tässä maailmassa ovat ihmiset jotka tuijottavat kokoajan ruumistaan ja sen "vikoja", vaikkä keho toimii moitteetta eikä vikoja ole.
Kyllä rumat ja/tai ruumiillisesti sairaat taitavat olla ainoita jotka ovat oikeasti kiitollisia elämän pienistä iloista. Kumitissit ja väärävärkit ne ei ole koskaan onnellisia minuuttiakaan päivässä.

Täysin samaa mieltä!
Niin surullista kun se onkin..

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Tyypillinen ihmisen tapa juosta niitä oikeita ongelmiaan karkuun :D

Ei se leikkaus sitä itse pääkopassa syntynyttä ongelmaa paranna, vaan se joka sinne on ongelman tunkenut, eli ihminen itse.

Mutta juoskaa karkuun ongelmianne ja itseänne. muuttakaa vaikka tissit perseeksi jos se tarpeeksi itseään huijaa. :D

ngelma on silti yhä pääkopassa ei haarojen välissä. :)
niin ja sekin ongelma teidän käsityskyynne mukaan häviää. sanotaanko näin kyselyllä se selviää jos se ongelma on leikkaus ja sen takia pää sekas silloin leikkaus parantaa myös pään. nooh sun neuvoilla ihminen ei pääse eteenpäin sunkin kanattas miettiä miten elämässä eteenpäin pääset jotta et halua muittenkin jäävän ongelman kanssa yksin. sun vastaus siis pillerit.

niin ja sekin ongelma teidän käsityskyynne mukaan häviää. sanotaanko näin kyselyllä se selviää jos se ongelma on leikkaus ja sen takia pää sekas silloin leikkaus parantaa myös pään. nooh sun neuvoilla ihminen ei pääse eteenpäin sunkin kanattas miettiä miten elämässä eteenpäin pääset jotta et halua muittenkin jäävän ongelman kanssa yksin. sun vastaus siis pillerit.

Sä oot tällä ainoa joka noita pillereitä joka väliin keskustelua tunkee :D

Jospa opettelisit lukemaan viestini ennenkuin tulet esittämään viisasta.

Mutta turha tästä on puhua, kun sulla on jääny levy päälle.

Ei minkään näköistä vuorokeskustelun taitoa.

Tiedoksesi vain, että olen lääkevastainen suurimmilta osin.

Jospa nyt vihdoin ymmärtäisit että olet ainoa joka niitä lääkkeitä keskusteluun tuputtaa?

Kannattaisi mieluummin selvittää sille ihmiselle, ettei sillä ole oikeasti ongelmaa, vaan pakkomielle.
Kyllä maailma on täynnä ihmisiä jotka tekee mitä vain paetakseen omaa itseään, toisille sitä parempi mitä friikimpi tapa. Kunhan tuntee olevansa joku muu.
Ei siinä mennä kuin ojasta allikkoon. Ihmettelen että lääketiede käyttää resursseja sellasiin järjettömyyksiin.
Ihmiselle ei tunnu olevan enää mikään pyhää.

taas sä vertaat turhamaisuutta oikeeseen ongelmaan valitettavaa niputtamista . sulle se turhamaista on jokainen sellainen joka ei ole kuin sinä. tää maa tarvis vitusti enemmän psykiatreja mutta yleensä kdläiset haluaa suppeampia palveluja ihmisille. sinällään huvittavaa että halutaan korjata pää nuppia samalla kuiteski romutetaan terveyden hoitoa sitä on uskovaisuus tänä päivänä. nooh eläkää teijän maailmassa jossa jokainen erilaisuus on turhamaisuutta. . mistä näitä dinosauruksia tulee oikeen. onhan tää hassua pääsen aika matkalle syvälle historiaan :D

Missä vaiheessa sanoin että ongelman kanssa piäisi jäädä yksin 9mmm?

Etsippä tuo lause ihan jostain kirjoituksestani.
jos et sitä ymmärrä että moni jää ongelmiensa kanssa yksin varsinkin jos hänen minuuttaan ei hyväksytä. esim luonnosakin lajeja jotka vaihtaa sukupuolta on. teidän mallin mukaan pitäisi psygologiset testit kaikille alottaa jo peruskoulussa joka on hyvä homma muissa ongelmissa. psykoterapeuttien kokemukset saada potilas järkiinsä teidän mielipiteen mukaan on kuitenkin tuottanut nolla tuloksen.

taas sä vertaat turhamaisuutta oikeeseen ongelmaan valitettavaa niputtamista . sulle se turhamaista on jokainen sellainen joka ei ole kuin sinä. tää maa tarvis vitusti enemmän psykiatreja mutta yleensä kdläiset haluaa suppeampia palveluja ihmisille. sinällään huvittavaa että halutaan korjata pää nuppia samalla kuiteski romutetaan terveyden hoitoa sitä on uskovaisuus tänä päivänä. nooh eläkää teijän maailmassa jossa jokainen erilaisuus on turhamaisuutta. . mistä näitä dinosauruksia tulee oikeen. onhan tää hassua pääsen aika matkalle syvälle historiaan :D

Sun taitos lukea oikein ihmisten teksejä on kyllä surkein jonka olen nähnyt...

Et sisäistä yhtään mitään.

Sinä olet kyllä ainoa tässä keskustelussa joita liskot on huijannut.
Mutta sillähän ne rahastaa.
Hyvää lampaan elämää.

• Tykkää
En ole "kdläinen" tai kuulu mihinkään uskovaiskuntaankaan, vaikkei se tähän liitykään mitenkään.
Pidän kuitenkin siitä että maailmassa jotkut asiat ovat ns.pyhiä, eikä niitä' tulisi lähteä sorkkimaan.
Kai hyvä ihminen itsekin ymmärrät, että maailma ei tarvitse tällasta frankensteintiedettä mihinkään, mutta rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vika on edelleenkin siellä korvien välissä, jos saa päähänsä että keho on väärä. Keho ei voi olla väärä, se on se mikä se on, mutta ei se voi olla kenenkään muun keho.

Niinpä, en minäkään mitään pillereitä ole tuputtanu missään viestissä.
niin onhan se ihan selvää paitsi ehkä lapsosille täällä suomessa ei ole tarpeeksi terapeutteja teidän turhamaisuutenne lisäisi potilaita vuosikausiksi terapeuteille joita ei ole. nooh sillon annetaan pillereitä ja sanotaan koita pärjätä. että ketkähän ne siellä fantasioissa elää. kato elämä ei ole aina pelkkää tikkarin syöntii

jos et sitä ymmärrä että moni jää ongelmiensa kanssa yksin varsinkin jos hänen minuuttaan ei hyväksytä. esim luonnosakin lajeja jotka vaihtaa sukupuolta on. teidän mallin mukaan pitäisi psygologiset testit kaikille alottaa jo peruskoulussa joka on hyvä homma muissa ongelmissa. psykoterapeuttien kokemukset saada potilas järkiinsä teidän mielipiteen mukaan on kuitenkin tuottanut nolla tuloksen.

Voi tyhmä. Jos ihminen jää ongelmiensa kanssa yksin se ei ole minun vikani.
Mutta en ole sanonut että ongelmista pitää selvitä yksin, vaan jos saa keskstelu apua, joku voi auttaa matkassa parantumiseen kuuntelemalla ja tukemalla. Mutta ei tehdä itse parantumistyötä, vaan sen tekee potilas lopulta ihan ITSE.

Tätähän sinä et ymmärrä, koska sun mielestä ulkopuolinen voi sut pelastaa omilta pakko ajatuksiltas. Ja niin ei tapahdu.

Se ei sitten taas ole mun vika jos kuuntelijaa ole. Ja silloin ikävä kyllä moni taistelee ongelmansa kanssa yksin. Vaan ei ne lääkkeetkään sitä paranna tai se leikkaus.
Eli KUKAAN ulkopuolinen.

• Tykkää
Tuskin näillä ihmisillä edes mitään psykologin tarvetta olisi, jos eivät olisi koskaan kuulleet, että sukupuoltakin voi nykyään vaihtaa.
Minä veikkaan että koko "ongelma" on keksitty ja pelkkä päähänpistosta sukeutunut pakkomielle.

niin onhan se ihan selvää paitsi ehkä lapsosille täällä suomessa ei ole tarpeeksi terapeutteja teidän turhamaisuutenne lisäisi potilaita vuosikausiksi terapeuteille joita ei ole. nooh sillon annetaan pillereitä ja sanotaan koita pärjätä. että ketkähän ne siellä fantasioissa elää. kato elämä ei ole aina pelkkää tikkarin syöntii
Mitenkä ne nyt muka on turhamaisia, joiden mielestä näissä "korjausmarkkinoissa" (paremminkin turhuuden markkinoissa) ei ole järkeä.
Eikö se ole juuri päinvastoin.

Sun taitos lukea oikein ihmisten teksejä on kyllä surkein jonka olen nähnyt...

Et sisäistä yhtään mitään.

Sinä olet kyllä ainoa tässä keskustelussa joita liskot on huijannut.
Mutta sillähän ne rahastaa.
Hyvää lampaan elämää.
sun argumenttis taas on ehkä historian lapsellisimmat et tekis mieli nipistää poskesta ja sanoa kyllä se siitä helpottaa lapsukainen :)

sun argumenttis taas on ehkä historian lapsellisimmat et tekis mieli nipistää poskesta ja sanoa kyllä se siitä helpottaa lapsukainen :)

Todistit juuri itse olevasi varsin kypsymätön keskustelemaan.

Käyt henkilökohtaisuuksiin/"iholle" jos oma asiasi ei ole järkevästi ymmärrettävissä.

Olet ainoa jonka on täytynyt heittää ihan puskista asiaa josta ei ole edes kukaan sanonut sanaakaan.

Ja lapsukaiseksi sinun ei tule minua niin kauan kutsuman kun olet itse jäänyt kehitykseltäsi hyvin alimmalle ja sinisilmäiselle tasolle.

Ja tehtäköön vielä selväksi, että itselläni ei ole mitään trans-intercontinental-tiitti-twiitti-ihmisiä vastaan, tunnen lähinnä sääliä heitä kohtaan. Mutta selväähän se on, että kun tällasia "hoitoja" tarjotaan, aina löytyy ihmisiä jotka haluavat niitä kokeilla.
Mutta ei sellasia oikeasti tarvittaisi mihinkään.

Ja tehtäköön vielä selväksi, että itselläni ei ole mitään trans-intercontinental-tiitti-twiitti-ihmisiä vastaan, tunnen sääliä heitä kohtaan. Mutta selväähän se on, että kun tällasia "hoitoja" tarjotaan, aina löytyy ihmisiä jotka haluavat niitä kokeilla.

Jep. Minullakin on vain niitä vastaan jotka ruokkivat tällaisia asioita jotka ovat selvästi sairastumista/pakkomiellettä.

• Tykkää
Ja tehtäköön vielä selväksi, että itselläni ei ole mitään trans-intercontinental-tiitti-twiitti-ihmisiä vastaan, tunnen lähinnä sääliä heitä kohtaan. Mutta selväähän se on, että kun tällasia "hoitoja" tarjotaan, aina löytyy ihmisiä jotka haluavat niitä kokeilla.

Nii. Varsinkin jos vois leikkausten sijasta vaan olla yhteiset vessat. Tuntuis jotenkin helpommalta.

• Tykkää
Voi tyhmä. Jos ihminen jää ongelmiensa kanssa yksin se ei ole minun vikani.
Mutta en ole sanonut että ongelmista pitää selvitä yksin, vaan jos saa keskstelu apua, joku voi auttaa matkassa parantumiseen kuuntelemalla ja tukemalla. Mutta ei tehdä itse parantumistyötä, vaan sen tekee potilas lopulta ihan ITSE.

Tätähän sinä et ymmärrä, koska sun mielestä ulkopuolinen voi sut pelastaa omilta pakko ajatuksiltas. Ja niin ei tapahdu.

Se ei sitten taas ole mun vika jos kuuntelijaa ole. Ja silloin ikävä kyllä moni taistelee ongelmansa kanssa yksin. Vaan ei ne lääkkeetkään sitä paranna tai se leikkaus.
Eli KUKAAN ulkopuolinen.
kyllähän mä sen tiädän että itse ne ongelmat pittää selvittää. mutta katsos joskus jos ulkoinen homma aiheuttaa päänsisäisen ongelman ja siitä ei pääse kuin ulkoisalla muutoksella niin sä ajattelet mitä sinä tekisit lapsekkaasti. kun kyse on toisen ongelmasta ei siitä mitä sinä tekisit se siinä menee vikaan?. lisäksi ongelmainen ei välttämättä huomaa ongelmaa ennenkuin on liian myöhäistä joka näkyy itsemurhatilastoissa sun psygologisten neuvojen mukaan altistat potilaan hengenvaaraan.

Yhteistyössä