Transsukupuolinen lapsi voitti taistelun. Mitä mieltä tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mainio Manu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllähän mä sen tiädän että itse ne ongelmat pittää selvittää. mutta katsos joskus jos ulkoinen homma aiheuttaa päänsisäisen ongelman ja siitä ei pääse kuin ulkoisalla muutoksella niin sä ajattelet mitä sinä tekisit lapsekkaasti. kun kyse on toisen ongelmasta ei siitä mitä sinä tekisit se siinä menee vikaan?. lisäksi ongelmainen ei välttämättä huomaa ongelmaa ennenkuin on liian myöhäistä joka näkyy itsemurhatilastoissa sun psygologisten neuvojen mukaan altistat potilaan hengenvaaraan.
Eikö se aiheuta enemmän hengenvaaraa että ihmiset menevät leikkauttamaan itseään jollekin puoskarille, kun ovat vaikka nähneet jossain tositeeveessä naiseksi muuttuneen miehen tai päinvastoin, sitten haluavat itse kokeilla samaa, kun elämä on vaan niin mälsää ja pitäisi saada siihen vähän bling blingiä.

kyllähän mä sen tiädän että itse ne ongelmat pittää selvittää. mutta katsos joskus jos ulkoinen homma aiheuttaa päänsisäisen ongelman ja siitä ei pääse kuin ulkoisalla muutoksella niin sä ajattelet mitä sinä tekisit lapsekkaasti. kun kyse on toisen ongelmasta ei siitä mitä sinä tekisit se siinä menee vikaan?. lisäksi ongelmainen ei välttämättä huomaa ongelmaa ennenkuin on liian myöhäistä joka näkyy itsemurhatilastoissa sun psygologisten neuvojen mukaan altistat potilaan hengenvaaraan.

No jos ongelmainen ei näe itse ongelmaansa niin luuletko sä että lääkäri sen tietää?

Korkeintaan voi kysyä millaisia ajatuksia on ja koittaa arvailla ongelmaa. Mutta ongelman lähteen tietää AINA potilas itse, vaikkei sitä muistaisi.

Ulkopuolinen voi laukaista päänsisäisen ongelman, mutta ongelma on ollut olemassa jo valmiiksi ihmisessä.
Joten ei se ulkopuolelta tule, ainoastaan ulkoinen voi laukaista häiriön käyntiin.

Todistit juuri itse olevasi varsin kypsymätön keskustelemaan.

Käyt henkilökohtaisuuksiin/"iholle" jos oma asiasi ei ole järkevästi ymmärrettävissä.

Olet ainoa jonka on täytynyt heittää ihan puskista asiaa josta ei ole edes kukaan sanonut sanaakaan.

Ja lapsukaiseksi sinun ei tule minua niin kauan kutsuman kun olet itse jäänyt kehitykseltäsi hyvin alimmalle ja sinisilmäiselle tasolle.
päinvastoin menin samalle tasolle kuin kirjoitti minulle. joten vastasin samalla tavalla miten hän puhuu :)

No jos ongelmainen ei näe itse ongelmaansa niin luuletko sä että lääkäri sen tietää?

Korkeintaan voi kysyä millaisia ajatuksia on ja koittaa arvailla ongelmaa. Mutta ongelman lähteen tietää AINA potilas itse, vaikkei sitä muistaisi.

Ulkopuolinen voi laukaista päänsisäisen ongelman, mutta ongelma on ollut olemassa jo valmiiksi ihmisessä.
Joten ei se ulkopuolelta tule, ainoastaan ulkoinen voi laukaista häiriön käyntiin.
Näinpä.
Ja sanonpa itse vielä, että myös onni tulee aina ihmisen sisältä.
Pliisua mutta totta.

niin sen takia voiski olla niin että jokainen peruskoululainen saisi psykiatrin arvion itsestään? vois kartottaa jo alussa niitä ongelmia ja ennalta ehkästä ennenkuin pahenee? että ei jäis yksin?

niin sen takia voiski olla niin että jokainen peruskoululainen saisi psykiatrin arvion itsestään? vois kartottaa jo alussa niitä ongelmia ja ennalta ehkästä ennenkuin pahenee? että ei jäis yksin?

Tiedätkö yhtään mihin tuollainen johtaisi?

Et voi olla noin hölmö. Ei lapsista kuulu mitään hemmetin psykiatrista karttaa tehä, ja tutkia kuka on millainenkin. Sillä ei ehläistäisi yhtään mitään

Päinvastoin sekotettaisiin pikkuisten päät vielä pahemmin.

On vanhempien vastuulla kasvattaa lapsensa, ja hyvin huomaa ettei tämä sukupolvi ole siinä järin hyvin onnistunut.

Luuletko sä että nyt ois parempi laittaa ne koulussa vasta seurantaan ja tutkia mitä niitten päässä liikkuu?

Kyllä jokainen vanhempi huomaa itse nämä asiat, eikä niitä ongelmia synny kovin helpost jos vanhemmat hoitavat velvollisuuutensa vanhempana niinkuin kuuluu.

Näinpä.
Ja sanonpa itse vielä, että myös onni tulee aina ihmisen sisältä.
niin tulee ja jos se sisäinen ääni/unelma sanoo minä mies haluan näyttää seksikkäältä naiselta ulkoisesti jokaisella oma käsitys mikä seksikästä. on hän silloin kuunnellut sisäistä onneaan. tissit törröllään menee hyvän miehen kanssa drinkeille he ostavat kauniin merenranta talon ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti. transu kuiskaa 100 vuotiaana miehelleen onneksi pelastit minut vuosien turhalta terapeutilta ja sain toteuttaa omaa unelmaani. monta petoa koitti sen estää ja niin he nukahtivat ikiuneen tietäen että he elivät elämänsä itsenään mitään katumatta. aurinko laski taivaalla oli alkamassa nollan vuosi

niin tulee ja jos se sisäinen ääni/unelma sanoo minä mies haluan näyttää seksikkäältä naiselta ulkoisesti jokaisella oma käsitys mikä seksikästä. on hän silloin kuunnellut sisäistä onneaan. tissit törröllään menee hyvän miehen kanssa drinkeille he ostavat kauniin merenranta talon ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti. transu kuiskaa 100 vuotiaana miehelleen onneksi pelastit minut vuosien turhalta terapeutilta ja sain toteuttaa omaa unelmaani. monta petoa koitti sen estää ja niin he nukahtivat ikiuneen tietäen että he elivät elämänsä itsenään mitään katumatta. aurinko laski taivaalla oli alkamassa nollan vuosi

Terve ääni sisällä ei sano "silpo itsesi ja vaihda muotoa"
Uskottelee muka vielä "niin olet onnellinen"

xD

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Tiedätkö yhtään mihin tuollainen johtaisi?

Et voi olla noin hölmö. Ei lapsista kuulu mitään hemmetin psykiatrista karttaa tehä, ja tutkia kuka on millainenkin. Sillä ei ehläistäisi yhtään mitään

Päinvastoin sekotettaisiin pikkuisten päät vielä pahemmin.

On vanhempien vastuulla kasvattaa lapsensa, ja hyvin huomaa ettei tämä sukupolvi ole siinä järin hyvin onnistunut.

Luuletko sä että nyt ois parempi laittaa ne koulussa vasta seurantaan ja tutkia mitä niitten päässä liikkuu?

Kyllä jokainen vanhempi huomaa itse nämä asiat, eikä niitä ongelmia synny kovin helpost jos vanhemmat hoitavat velvollisuuutensa vanhempana niinkuin kuuluu.
kyllä mä tiädän että vanhemmat. mutta en oo niin lapsellinen että luulen et kaikki vanhemmat niin tekis naivia kuvitella niin. kyse on siitä että voisi se olla hyväkin työkalu että lapsi oppisi ongelman ratkontaa . tai sitten jo koulu tunneilla käytäisiin näitä läpitte:).
ongelman ratkaisu kykyä olisi hyvä rakentaa pienestä pitäen säästyy monelta ongelmalta tulevaisuudessa. noh miks pitää haukkua tyhmäks ideoi säkin mitä kehittelisit itse kouluissa? jotkut ideat on tyhmii mut kehtaakko sä olla nolo?mä kehtaan :)

Ihminen jonka onnellisuus syntyy seksikkyydestä, on kyllä jo alunalkaenkin tuhoontuomittu..Koko ajatus on masentava.. ja siitähän tässäkin "ongelmassa" taitaa olla kyse.

Viimeksi muokattu:
kyllä mä tiädän että vanhemmat. mutta en oo niin lapsellinen että luulen et kaikki vanhemmat niin tekis naivia kuvitella niin. kyse on siitä että voisi se olla hyväkin työkalu että lapsi oppisi ongelman ratkontaa . tai sitten jo koulu tunneilla käytäisiin näitä läpitte:).
ongelman ratkaisu kykyä olisi hyvä rakentaa pienestä pitäen säästyy monelta ongelmalta tulevaisuudessa. noh miks pitää haukkua tyhmäks ideoi säkin mitä kehittelisit itse kouluissa? jotkut ideat on tyhmii mut kehtaakko sä olla nolo?mä kehtaan :)

Ei mun arvitse olla nolo ja kehtaamisesta ei ole kyse jos jotain tyhmää käsketään ajattelemaan.

Katsot maailmaan ja varsinkin psykiatreja punaisten lasien läpi.

Mitä jos vielä "sivistasit" itseäsi hieman. Ja lukisit niitä OIKEIDEN ihmisten kokemuksia psykiatreista ja noista muista keskustelemistamme jutuista.

Saattais silmäsi aueta.

Eihän avussa ois mitään vikaa tänäpäivänä JOS siinä ei nimenomaan OIS vikaa tänäpäivänä.

Lapste menis vaan enemmän sekasin. Siitä olen varma.

Ei mun tarvitse olla nolo ja kehtaamisesta ei ole kyse jos jotain tyhmää käsketään ajattelemaan.

Mitä jos vielä "sivistäisit" itseäsi hieman. Ja lukisit niitä OIKEIDEN ihmisten kokemuksia psykiatreista ja noista muista keskustelemistamme jutuista.

Saattais silmäsi aueta.

Eihän avussa ois mitään vikaa tänäpäivänä, JOS siinä ei nimenomaan OIS vikaa tänäpäivänä. Mutta kun näissä palveluissa on.

Lapset menis vaan enemmän sekasin. Siitä olen varma.

Uusinta.. Leipä toisessa kädessä. Ei oikee onnaa ny :D

Ihminen jonka onnellisuus syntyy seksikkyydestä, on kyllä jo ajatuksena niin masentava, että menen hakemaan sahaa ja otan ranteen esiin.
:LOL:
niin sekin tulee sisältä mutta monet ihmiset on visualisteja jotka tarvii aisti ärsykkeitä ja kysymys onkin seksuaalinen nythän olisit kieltämässä seksinkin sitten transuilta. katsos mekoillakin voi luoda kauneutta ja seksikkyyttä tai sitten voimme kävellä aina alasti tällä sun kaavalla jos kerran vaatteita ei käytetä kun seksikkyys on sisäistä. oletan kun menen ulos nyt munasilleni niin minua ei pidätetä koska olen sisäisesti seksikäs ni vaatteet sen sitten pilaa mää haen 10kg kiven sidon jalkaani ja hyppään mereen :D

niin sekin tulee sisältä mutta monet ihmiset on visualisteja jotka tarvii aisti ärsykkeitä ja kysymys onkin seksuaalinen nythän olisit kieltämässä seksinkin sitten transuilta. katsos mekoillakin voi luoda kauneutta ja seksikkyyttä tai sitten voimme kävellä aina alasti tällä sun kaavalla jos kerran vaatteita ei käytetä kun seksikkyys on sisäistä. oletan kun menen ulos nyt munasilleni niin minua ei pidätetä koska olen sisäisesti seksikäs ni vaatteet sen sitten pilaa mää haen 10kg kiven sidon jalkaani ja hyppään mereen :D
:D Älä vääntele mun sanomisia.
Eli koko tämä ongelma on siis kiinni mekoista ja seksikkyydestä, kuten alunalkaen veikkasinkin.
Nyt voitkin miettiä, onko mitään järkeä muuttaa sukupuolta sen takia että voisi pukea mekon ja laittaa huulipunaa. No minusta ei ole.
Eikös sillä Itävallan euroviisuvoittajallakin ole parta ja munat tallella, vaikka haluaa näyttää seksikkäältä hameessa.
Miksi sen pitäisi silpoa itsensä.

Ei mun arvitse olla nolo ja kehtaamisesta ei ole kyse jos jotain tyhmää käsketään ajattelemaan.

Mitä jos vielä "sivistasit" itseäsi hieman. Ja lukisit niitä OIKEIDEN ihmisten kokemuksia psykiatreista ja noista muista keskustelemistamme jutuista.

Saattais silmäsi aueta.

Eihän avussa ois mitään vikaa tänäpäivänä JOS siinä ei nimenomaan OIS vikaa tänäpäivänä.

Lapste menis vaan enemmän sekasin. Siitä olen varma.
niin kyllä mä tiädän että suuria puutteita on psykiatriassa ja sinne olitte tuuppaamassa transut. mutta mua kiinnostaakin psykiatrian kehitys. 1 ongelma kerrallaan. joo mä oon menossakin koht kirjastoon lukeen neuropsygologiaa ihan puhtaasti tän ketjun innoittamana josko jotain jäis taas päähän. sellasta se on saavilla kaataa muutama tippa jää päähän reikäpää meinaan :)

Ne jotka tarvii jatkuvia aistiärsykkeitä ovat henkisesti vajaita.

niin kyllä mä tiädän että suuria puutteita on psykiatriassa ja sinne olitte tuuppaamassa transut. mutta mua kiinnostaakin psykiatrian kehitys. 1 ongelma kerrallaan. joo mä oon menossakin koht kirjastoon lukeen neuropsygologiaa ihan puhtaasti tän ketjun innoittamana josko jotain jäis taas päähän. sellasta se on saavilla kaataa muutama tippa jää päähän reikäpää meinaan :)

Lue sä vaan kirjoja. Joskus kannattaisi opetella kuuntelemaan ihmisiä ja katselemaan ympärilleen.

Näin ne silmät parjaiten aukee.

Mikä tämä "transu" ylipäätä on. Minusta ihmisille ei tarvitse antaa ainakaan vaatetuksen perusteella tällasia omituisia nimityksiä, koska minusta vaatteiden sukupuoli on keksitty asia, aivan sama minulle jos mies haluaa kulkea korkkareissa ja minimekossa.
Kutsuisin ennemminkin bimboksi, en transuksi. :D

Eikö tässä ketjussa puhuta nyt niistä jotka menevät muuttamaan sukupuolta kun eivät uskalla olla omia itsejään niillä vehkeillä mitkä on syntymässä saatu.

:D Älä vääntele mun sanomisia.
Eli koko tämä ongelma on siis kiinni mekoista ja seksikkyydestä, kuten alunalkaen veikkasinkin.
Nyt voitkin miettiä, onko mitään järkeä muuttaa sukupuolta sen takia että voisi pukea mekon ja laittaa huulipunaa. No minusta ei ole.
Eikös sillä euroviisuvoittajallakin ole parta ja munat tallella, vaikka haluaa näyttää seksikkäältä.
Miksi sen pitäisi silpoa itsensä.
niin ollaan kaikki säkissä sitten niin ja mä sotken välillä transut ja shemalet onhan monella munatkin haluavat myös näyttää ulkoisesti samalta kuin tuntevat sisältä.

jos mun sisin sanois olen vitun seksikäs nainen ja olis kiva jos sä näyttäisikki vähän enemmän siltä sä et tykkää sun lauta tisseistä koska se lisää huonoa omaatuntoa niin miks et rakas pääkoppa kuuntele minua omaa sydäntäsi. koska nyt sä aina jankkaat tota loppua. sitten viellä murehdit kun muut haukkuu sinua sinun kumitisseistä. sanot heille vaan näin että he keskittyvät itse vain pintaan kun eivät näe muutakuin kumitissit. sillähän heille ei ole merkitystä miten itse tunnet. sitten sydän muistuttaa viellä että he jotka näkevät sinut kumitissinä ne kierrät ja ne jotka haluaa kuulla sinun sisintä siinä on sun claanis

Yhteistyössä