Transsukupuolinen lapsi voitti taistelun. Mitä mieltä tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mainio Manu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä tämä "transu" ylipäätä on. Minusta ihmisille ei tarvitse antaa ainakaan vaatetuksen perusteella tällasia omituisia nimityksiä, koska minusta vaatteiden sukupuoli on keksitty asia, aivan sama minulle jos mies haluaa kulkea korkkareissa ja minimekossa.
Kutsuisin ennemminkin bimboksi, en transuksi. :D

Eikö tässä ketjussa puhuta nyt niistä jotka menevät muuttamaan sukupuolta kun eivät uskalla olla omia itsejään niillä vehkeillä mitkä on syntymässä saatu.
niin ihminen tietenkin mutta tietyissä tapauksissa kirjoittaessa on käytettävä jotain termistöä? esim silloinkun on vaara väärinkäsityksistä näissä tilanteissa ihan k mielestäni. sitten kahdenvälisissä keskusteluissa niin kukaan tuskin käyttää termejä

niin ollaan kaikki säkissä sitten niin ja mä sotken välillä transut ja shemalet onhan monella munatkin haluavat myös näyttää ulkoisesti samalta kuin tuntevat sisältä.

jos mun sisin sanois olen vitun seksikäs nainen ja olis kiva jos sä näyttäisikki vähän enemmän siltä sä et tykkää sun lauta tisseistä koska se lisää huonoa omaatuntoa niin miks et rakas pääkoppa kuuntele minua omaa sydäntäsi. koska nyt sä aina jankkaat tota loppua. sitten viellä murehdit kun muut haukkuu sinua sinun kumitisseistä. sanot heille vaan näin että he keskittyvät itse vain pintaan kun eivät näe muutakuin kumitissit. sillähän heille ei ole merkitystä miten itse tunnet. sitten sydän muistuttaa viellä että he jotka näkevät sinut kumitissinä ne kierrät ja ne jotka haluaa kuulla sinun sisintä siinä on sun claanis
Voit leikata itsesi vaikka kumiveneeksi, mutta älä ihmettele jos et tullutkaan onnelliseksi, vaan haluatkin muuttua kumirenkaaksi.
Koskapa sellainen ihminen olisi tyytyväinen, kun aina on jotain muokattavaa ja markkinat rajattomat.

Viimeksi muokattu:
Jos joku sanoo sinua tyhmäksi, se tarkoittaa että et ymmärrä jotain. (Mikä näköjään pitää paikkansa.)

Miten tämä liittyi mihinkään "tasoon" :D

Kai jokainen saa puhua ja esittää asiansa niinkuin tahtoo.

Ilman että vedät siitä herneen nenääsi ;)
niin pidän sitä moukkamaisena kielenkäyttönä saa sitä olla possu jos haluaa siitä minä en ota nokkiini ollenkaan ;)

No ihan vapaasti, leikkaa itsesi vaikka kumiveneeksi mun puolesta, mutta älä sitten ihmettele kun et tullutkaan onnelliseksi, vaan haluatkin muuttua kumirenkaaksi.
Koskapa ihminen olisi tyytyväinen, kun aina on joain muokattavaa ja markkinat rajattomat.
mä ymmärrän ton markkina kulman siitä puhunu paljon. nyt funasin että mitä siihen maailmaan liittyvä sisäisyys tarkoitta ja transujen muutosleikkaus on lisännyt tutkitusti heidän onnellisuuttaan . sä ehkä funaat liikaa sitä perinteistä hienostorouvaa joka turhamaisuuttaan menee leikkaukseen ja ei ole ikinä tyytyväinen. nooh tätä aihetta en enempää jankkaa .

:D
Possuja ovat he jotka tahtovat repiä rahaa toisten pakkomielteistä.
Ja varsinkin tuollaiset jotka sitä asiaa vielä tukevat. ;)

Jos näkisit millaista asiaa kannatat rehellisin silmin, et varmaan olisi ylpeä asioistasi joita täällä latelet.
niin nään tän asian myös näin parempi kerralla hoitaa se ongelma kuin vuosien psykiatrilla käynti joka ei pysty vuosienkaan jälkeen korjaamaan ongelmaa. oletetaan että tissit maksaa 4 tonnii. psykiatri laskuttaa satkun kerta hyvä 40 kertaa aikaa selvittää tää ongelma joka kestää vuosia sittenkun vuosien jonojen jälkeen pääsee. nooh mustavalkosesti saa elää ei siinä ite pyrkii kattoo kaikkia kulmia. yrityksiä oon piessy ja osottanu sen kusetuksen määrän. mutta pystyn tiedostamaan sen että joitain se auttaa. sitä toki ihmettelen et mikä siinä tissileikkauksessa maksaa niin paljon noh ahneus. mut se siitä maailmassa on suurempia ongelmia kuin ihmisten tissit. saatte te kauhistella lopun elämää toisten valintoja mutta mulle toisen tissit ei pöyristymisen paikka ;)

lisäksi ne omat ongelmat aukee parhaiten kun toinen osaa luotsia keskustelua kysymyksin ja pikkuhiljaa johdatella niihin ongelma kohtiin tässä vaiheessa tarkkailtava potilaan muutoksia ja tunnetiloja jos meinaa skippaa jonkun asian. muuutt äääh mä oon taas sekas teijän kaa ulooos

lisäksi ne omat ongelmat aukee parhaiten kun toinen osaa luotsia keskustelua kysymyksin ja pikkuhiljaa johdatella niihin ongelma kohtiin tässä vaiheessa tarkkailtava potilaan muutoksia ja tunnetiloja jos meinaa skippaa jonkun asian. muuutt äääh mä oon taas sekas teijän kaa ulooos

Joo emmä ois tota sun jankkausta enää jaksanutkaan :D

Ihan ku samaa tekstiä ois lukenu jo tuhannetta kertaa. Eri muodosteltuna vaan.

No kun ei pääse eteenpäin ei pääse.. :D

Heyheyy :)

Joo emmä ois tota sun jankkausta enää jaksanutkaan :D

Ihan ku samaa tekstiä ois lukenu jo tuhannetta kertaa. Eri muodosteltuna vaan.

No kun ei pääse eteenpäin ei pääse.. :D

Heyheyy :)
noniin sisäisesti simultoituneet tässä maailmassa sitten kun uloisasti ei voi vaatteilla koreilla. no okei kaikki sitten pitää kävellä alasti kun ulkoisuutta ei hyväksytä. tässä teidän riemulandiassa no sitten te suunnittelette sellaiset lasit jotka himmentää toisen kropan pois. sitten että pelkkä pää vaan näkyy ja silmät. sitten niitä laseja ei oteta edes seksin aikana eli alapäätäkään ei siis voi enään koskettaa kun ei voi olla ulkoista kauneutta pelkkää sisäistä vaan.

ok viettäkää te aikanne siellä minä taas teen toisin ja nautin.

lälläspyy nillittäjät ;)

mä ymmärrän ton markkina kulman siitä puhunu paljon. nyt funasin että mitä siihen maailmaan liittyvä sisäisyys tarkoitta ja transujen muutosleikkaus on lisännyt tutkitusti heidän onnellisuuttaan . sä ehkä funaat liikaa sitä perinteistä hienostorouvaa joka turhamaisuuttaan menee leikkaukseen ja ei ole ikinä tyytyväinen. nooh tätä aihetta en enempää jankkaa .
Onnellisuus ei ole lisääntynyt, vain niiden ihmisten määrä jotka ovat keksineet haluta leikkauttaa sukuelimensä.

Yhteistyössä