traumat loppuiäksi, täys purkautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
seurustelin mäkin itseäni 20v vanhemman kanssa,aloitettiin kun olin vajaa 13v. Aina palasin takaisin vaiks oli miten dominoiva jnejne tyhmä kun olin 17v:na vasta erottiin lopullisesti,tosin meillä on lapsi nyt..

Hei miettikää itse ap:n tilalle oma lapsenne 15-vuotiaana? Keskenkasvuisena lapsena. Kuvitelkaa että hän kertoisi teille tämän saman. Tulisko mieleen kommentoida samalla tavalla, että eihän tuossa mitään pahaa ollut tai että oma vikas?

No on kyllä monta outoa juttua tässä ! Minä en ainakaan ole saanut olla öitä poissa kotoa tuon ikäisenä, kaikki menemiset on pitänyt kertoa. En kyllä usko, että 15-v olisi noin tyhmä, että ryyppää vielä tuossa tilanteessa lärvin täyteen. Taisit kuitenkin haluta olla siellä, kun et lähtenyt poiskaan ??

kiitos teille jotka ymmärrätte.. :) en tiedä monellako tavalla täytyy selittää ettei minua luultavasti olisi päästetty lähtemään sieltä, puhelintakaan ei annettu ja olin lähes kokoajan miehen otteessa, tosin en kyllä olisi edes uskaltanut yrittää karkaamista