Vai kaipaisi se tuhma tyttö koulutusta

. Mitäs sanoisit, jos ottaisin sen dildosi joksikin aikaa takavarikkoon, jotta malttaisit keskittyä myös arkiaskareisiisi huolellisesti. Pantaisiin se yhdessä yläkaappiin odottamaan parempia aikoja ja sitten keskusteltaisiin vakavasti asioista.
Olisit aika nolo ja katuvainen, yrittäisit lupailla tapojen paranevan, mutta minä haluaisin sinun saavan myös kunnon opetuksen tuhmuudestasi, joten komentaisin sinut hakemaan pihalta piiskan kurinpalautustasi varten. Tietysti panisit vastaan, mutta siitä välittämättä taluttaisin sinut ulos ja hakisimme yhdessä notkeat pajupiiskat.
Sisälle palattuamme talutan sinut olohuoneeseen, painan sohvan selkämystä vasten ja nostan hameenhelmasi vyötäröllesi ja vedän housusi alas... näky on aina yhtä kiihottava: siinä sinä kyyhötät, pää alas painettuna ja paljaat pyöreät pakarat värisevinä, ensimmäistä sivallusta odottaen. Olen piiskannut sinut usein ennenkin, koska se on paitsi kiihottavaa myös aika tehokasta; olet vähän vähemmän tuhma aina jonkin aikaa sen jälkeen.
Läksytän sinua ankarasti lorvailustasi ja huonosta käytöksestäsi ja samalla aloitan ensin kämmenelläni pyllysi kurituksen. Pakarasi muuttuvat punaisiksi ja lämpimiksi lyönneistäni ja kiihottavat voihkaisut livahtelevat huuliltasi samalla kun rimpuilet hieman tiukassa otteessani. Pakotan sinut olemaan aloillasi ja tartun pajupiiskaan. ""Nyt saat kunnon opetuksen senkin pikku narttu"" ilmoitan ja alan piiskata pakaroitasi ja reisiesi yläosia. Parinkymmenen kirpaisevan sivalluksen jälkeen alat nöyrtyä, itketkin hieman. Samalla kuitenkin levität jalkojasi hieman ja työnnät pyöreän pyllysi entistä pareemmin tarjolle. Hymyilen itsekseni, tiedän, että tulet piiskasta aina hyvin kiimaiseksi. Leikin kuitenkin edelleen ankaraa, sivallan pyllyäsi yhä uudelleen. ""Joko alkaa tuhmat tavat karista, vai vieläkö pillu kutiaa""kyselen ja katson kiihottuneena, miten kaunis pyllysi tanssii edessäni piiskaniskujen tahdissa. Uikutat kiihottavasti ja levität reisiäsi vielä enemmän auki, mikä on minulle liikaa. Heitän piiskan sivuun ja avaan vetoketjuni. On tullut aika antaa pikku tuhmurille vähän toisenlaistakin keppiä... Potkin pitsiset pikkupöksyt sivuun nilkoistasi ja työnnyn takaapäin rajusti sisääsi. Olet tiukka ja kuuma ja pyöreä, piiskanjuovainen pyrstösi pyörii ihanasti kaluni ympärillä, kun työntelen sitä lujasti kuumaan pilluusi. Olet villinä kiimasta, riuhdat ja liikut niin rajusti, että joudun tarttumaan lujasti lantioosi pysyäkseni kyydissäsi. Taon keppiä liukkaaseen luolaasi ja hankaan toisella kädellä klitoristasi, joka on kova ja liukas kuin pikkuinen, seisova kyrpä. Vaikerrat ja vedät paidan rintojesi yli ja rinnat esiin kupeista, tiedät hyvin tuhma tyttöseni, että se kiihottaa minua suunnattomasti. Tartun ahnaasti edestakaisin heiluvaan tissiisi ja venytän sen nänniä nautinnolllisesti. Samalla puren hiukan niskaasi ja silloin alat saada..sykit ja väriset kullini ympärillä ja lysähdät hervottomana kasaan. ""Joko rupeaa käytös paranemaan"" kysyn hiljaa ja suutelen kaunista niskaasi. Mutiset jotain sohvan tyynyjä vasten. Annan sinun huokaista hieman, mutta näin vähällä en sinua päästä; aion ottaa kaiken irti tuhman tyttöni kouluttamisesta. Niinpä vedän kaluni ulos ja tiukennan otettani. Ilmoitan sinulle, että piiskaus jatkuisi vielä. Vastustat, mutta turhaan. Otan jälleen piiskan käteeni ja alan sivallella suloista pyllyäsi. Joskus olen antanut sinulle vyötäkin, mutta piiska on silti suosikkini, on niin nautinnollista katsoa, kun kiemurtelet sen kirvelevien suudelmien alla ja kauniit juomut kohoavat ihollesi ristiin rastiin. Joskus annan sinun ottaa suihin piiskauksen jälkeen, mutta tänään olen anaalituulella... tuhmurini saa keppiä oikein pitkän kaavan mukaan. Otan hyllyltä rasvatuubin...
haluatko kuulla loput?