J
"joku"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jäinkö nyt vanhaksipiiaksi?!;24171909:no noinhan mä yritän jankuttaa itelleni ettei se enää mulle kuulu mut jos se sanoo et haluaa olla nyt yksin mut sit onki jo joku toinen ni ihmettelen vaan.ja kun todellakin olen antanu sille nyt viime metreillä ainaki 5 kertaa mahdollisuuden kertoa et onko pettäny ja onko sillä joku toinen ja aina on kieltäny.Jos sillä joku ni miksei sit vois kertoa kun ei se sitä tuskaa juuri sit enää pahenna,enemminki vois helpottaa.
Mutta totuus on, että sillä ei ole eronne kannalta nyt enää mitään väliä. Koita ajatella sitä. Mies halusi erota ja haluaa pysyä erossa oli sillä toinen nainen tai ei, oli se pettännyt sua tai ei. Koita nyt ennemmin keskittyä tulevaisuuteen ilman ex-miestäsi, koita miettiä jotain hyviä asioita omassa tulevaisuudessasi, keksi jotain mukavaa tekemistä, vaikka uusi harrastus ja keskity siihen. Tapaa kavereitasi, koita tavata paljon ihmisiä, niitäkin joita et usein tapaa. En osaa edes kuvitella kuinka pahalta sinusta nyt tuntuu, mutta toivotan sinulle kaikkea hyvää tulevaisuuteesi. Kyllä onni sinunkin elämässäsi vielä voittaa.