J
jänkö nyt vanhaksipiiaksi?!
Vieras
kaikki tuli niin äkkiä ja oon nyt ihan shokissa kun en tällästä oikeen osannu oottaa.Nyt pelkään et miehellä on joku toinen vaikka sano ettei ole mut tiedän sen saaneen ainakin yhen tekstarin joltain muijalta kun oli yksissä bileissä.Sano ettei oo pettäny mut joku siellä bileissä kuitenki on siihen iskeny silmänsä koska on viestinki lähettäny,ellei enemmänki.No nyt ollaan kuitenki erottu mut kauhea ikävä koko ajan toista ja mun elämä tuntuu pysähtyneen,en saa mistään otettta ja tuntuu tyhjältä.Kuitenkin pakostakin vielä nähdään vaikka ei meillä lapsia olekaan.Kaikki meijän suunnitelmat ja haaveet meni roskikseen yhessä hujauksessa.Mies sano et haluaa olla nyt yksin mut en saa nyt mielestäni sitä ajatusta et sillä olis toinen vaikka on monta kertaa sanonu ettei ole mut jotenkin en usko....tai en mä tiedä.Kavereitakaan ei juuri ole ku yks ja sille oon puhunu mut ei siitäkään oo juuri apua,siis mulle ku paha olo jatkuvasti ja sit ku nään vaikka exän auton ni jo tulee itku.Koska tää paha olo loppuu??