I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:olisihan se ollut mukavampi näky kun Eemil olisi työntänyt mummon auton alle
Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Ja vielä, eikä teitä raivostuttaisi, jos esim. päiväkodin työntekijä tuuppaisi lasta kyynärpäällä naamaan tai nyppäisi hupusta?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Kaikki olette huonoja äitejä jotka puolustatte aapeen kertoman äidin tekoa. *vannoo ettei tuu mukiloimaan lastaan*
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Onneksi eläimillä ei ole tälläistä. Nekun varsin helliä on poikasilleen ne emot. Voi mitä huonosti kasvatettuja pentuja.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Kaikki olette huonoja äitejä jotka puolustatte aapeen kertoman äidin tekoa. *vannoo ettei tuu mukiloimaan lastaan*
no johan taas. otsikko on jutussa vaan hieman harhaanjohtava jos kerta ap ei tunne kyseistä lapsen "tuuppijaa". yhden hetken perusteella ei voi tietää millainen joku on kasvattajana. jokainen meistä tekee virheitä, myös lastensa kohdalla. ja vaikka hupusta kiskominen tai kyynärpäällä töytäisy ei olekaan sallittavaa emme me tosiaan tiedä mitään sen enempää, joten tuomioita on turha jakaa suoralta kädeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Tuo hupusta repiminen on ihmeen yleistä, mä en sitä ole ymmärtänyt koskaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä näin heinäkuussa kun isä mukiloi noin 10v poikansa maahan asti sen takia kun poika korotti ääntään ( en tiedä mistä asiasta), ei siis edes huutanut. Pojan äiti ja sisarukset katsoivat vierestä hiiren hiljaa. Siis todellakin isä löi poikaa päähän enemmän kuin kerran. Että sellaista kasvatusta..
Itse olisin lapsena saanut takuulla traumoja jos OMA äiti olisin tökkinyt kyynärpäällä naamaani. En usko että kasvatuksessa on kaikilla niin huonoja hetkiä että lasta pitää lyödä naamaan.. on se sitten kyynärpää tai avokämmen :x .
Kaikki olette huonoja äitejä jotka puolustatte aapeen kertoman äidin tekoa. *vannoo ettei tuu mukiloimaan lastaan*
Alkuperäinen kirjoittaja elli:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Tuo hupusta repiminen on ihmeen yleistä, mä en sitä ole ymmärtänyt koskaan |O
Minä en kisko hupusta, mutta pidän siitä joskus kiinni varmuuden vuoksi, kuten: Viimetalvena kävelimme kuopuksen 2v kanssa jyrkkiä rappusia, hänellä kuomat jalassa enkä täysin luottanut kykyihinsä. Pidin hupusta kiinni, että jos kompastuu niin ei kaadu. Eräs isä minulle ohimennessään huomautti että ei saa roikottaa hupusta... mutta en siis siitä roikottanut vaan höllästi pidin kiinni ja annoin pojan kiivetä itse. Arvelin vaan että sattuu se vähemmän kuin lyödä naamansa rappuun jos kompuroi.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Hupusta on kätevä ottaa kiinni. :saint: Tosin mä otan vaan jos poika on ryntäämässä jonnekin minne ei saisi.
Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Ei sekään kivalta olis tuntunut, jos lapsi olisi kaatunut ja olisit ollut hupussa kiinni. Ikävä nykäys niskaan ja kaulaan. Ei se mikään talutushihna ole. Hanki valjaat, niin on kivempi talutella.
Näin on. Kyllä mummolla pitää saada leikkiä. Kyllä mummon pyörätuolia pitää saada juoksuttaa. Koska pyörätuoleissa ei ole pyöriä, ei ole mahdollista että se rullaa juosten annetuilla vauhdeilla tielle. Jos terveyskeskuksen edessä ei juuri sillä sekunnilla ollut autoa, ei ole mahdollista että sellainen koskaan tulisi sinne, joten ei saa kieltää lasta leikkimästä mummolla. Ei ole mahdollista, että tilannetta on edeltänyt mummolla leikkiminen jo ennen kun ap tuli paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Eemil otti kaksi, viisivuotiaan kokoista juoksuakselta kävelytiellä, jossa ainoa auto oli paikoillaan odottava. Mitään vaaratilannetta ei tapaukseen liittynyt, ja poika lopetti juoksemisen siihen kahteen askeleeseen, jo ennen kuin äiti korotti ääntään. Äidillä vaan oli toooosi huono päivä, tai sitten elämä.
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä näin heinäkuussa kun isä mukiloi noin 10v poikansa maahan asti sen takia kun poika korotti ääntään ( en tiedä mistä asiasta), ei siis edes huutanut. Pojan äiti ja sisarukset katsoivat vierestä hiiren hiljaa. Siis todellakin isä löi poikaa päähän enemmän kuin kerran. Että sellaista kasvatusta..
Itse olisin lapsena saanut takuulla traumoja jos OMA äiti olisin tökkinyt kyynärpäällä naamaani. En usko että kasvatuksessa on kaikilla niin huonoja hetkiä että lasta pitää lyödä naamaan.. on se sitten kyynärpää tai avokämmen :x .
Kaikki olette huonoja äitejä jotka puolustatte aapeen kertoman äidin tekoa. *vannoo ettei tuu mukiloimaan lastaan*
Näit, kun mukiloitiin? Ja sinä vaikenemalla hyväksyit sen. Taisit jo osoittaa paremmuutesi ihmisenä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mä oon näköjään niiiiiiiiiiiiiiin paska äiti, että tietää! Kyllä mahtavat täälläkin kylän tädit kattoa, kun varmaan koko kylä raikaa, kun mun poika ei tottele muaMinä oon niiiiiiiiiiiiiiin selkeesti sitä mieltä, että nää äidit, jotka uskoo keskustelun yms pätevän jokaiseen lapseen ja jokaiseen tilanteeseen ovat kasvattajina aloittelijoita... Ei se vaan kaikilla ole niin helppoa!
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön:kyseessä pitäis olla 18vee teiniäiti nii johan alkais syytöksii sateleen...
väärin on tuo akka tehny.joidenkin mielestä on sit ok lyödä omaa lastaan?
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Alkuperäinen kirjoittaja nikitön:kyseessä pitäis olla 18vee teiniäiti nii johan alkais syytöksii sateleen...
väärin on tuo akka tehny.joidenkin mielestä on sit ok lyödä omaa lastaan?
No ainakin minä ymmärsin, että työnsi kädellään lasta pois... Itsellä hyvin useasti samantapainen tilanne, kun minulla on kuopus vaunuissa ja esikoinen on 6-vuotias... Innoissaan tietty työntämässä ja auttamassa ja sit en siinä kun pitää pitää kiinni vaunuista samalla pysty muuta tekemään kun työntämään kyynärpäällä lasta pois... Ehkä tajusin tilanteen väärin, mutta miten minä tämän ymmärsin niin mistään lyömisestä en tod puhuisi!