O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen sairaalloisen mustasukkainen enkä todellakaan nauti siitä. En todellakaan. Yritän hillitä itseni, mutta onnistun harvoin. Johtuu siis elämästäni ennen miestäni.
Nyt on vaan vaikea saada miestä enää tähän pöydän ääreen keskustelemaan yhtään mistään kun hän on väsynyt keskustelemaan. Minäkin haluaisin yrittää sopia. Ja olisi hyvä, jos keksisin jonkun tavan purkaa tunteeni, mutta en tiedä mikä se olisi, kun se apu pitäisi olla heti saatavilla. En tiedä olisiko noista uloslähdöistä mitään apua? Sitä voisi kokeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä sinä!;27896767:Tämä on muuten ihan hauskan kuuloinen ajatus, jota taidan alkaa huomisesta alkaen käyttämään ja opettamaan lapsillekin (5 ja 3 vuotiailla meinaa palaa käpy välillä toistensa kanssa) Ei varmaan tarvitse uloskaan lähteä kun alkaa varmaan jo siskoksia naurattamaan kun toinen hyrrää kesken matsin helikopterina![]()
Näytin tämän ketjun miehelle. Sanoi, että tästä saa vain mun näkökulman asiaan.
Sovittiin, että saan sen rauhoittumishetken. Hän on tullut heti perässä ja kysynyt mikä on, kun on ollut huolissaan. Ja sitten on ollut taas helvetti irti. Mutta jospa yrittäisimme molemmat taas enemmän.
Tää mun ongelma onkin osittain opittua käytöstä äidiltäni![]()