tuntuu turhalle odottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kai se ois viisasta mennä nukkumaan :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kai se ois viisasta mennä nukkumaan :(

Vieras
-Sitä että mies kehtaisi edes soittaa. :/ On kavereidensa luona ja lupasi soitella. No nyt olen koko illan ollut yksin taas kotona, ja sillä on taas niin kivaa ettei ehdi ikävöimään minua. :/ Millonkahan tulee edes kotiin..

Kun meidän piti lähteä yhdessä vielä piipahtamaan yhteisten kavereiden luona, mutta eipä tässä taida enää ehtiä mihinkään kun miehellä on omat kiireet. :/ On unohtanu minut kokonaan.

tiiän tunteen... ukko käy kerran viikossa, lupaa soitella/viestitellä, eikä kuitenkaan mitään kuulu. joskus oon laittanu viestiks hyvää yötä tms, sit on vastaus tullu. mut yhtä usein en laita mitään, ja mainitsen siitä seuraavana päivänä ku toinen illasta tokenee. suhteen alussa kyllä niitä viestejä, ihania, tuli, mut vuos ollaan seurusteltu, niin eipä tule enää... muutenki alkaa tuntua siltä ettei mies enää ole ihmeemmin kiinnostunu. enkä kohta minäkään. :(

ja mä en pääse ite viihteelle noin vaan, lapsi tuhisee sängyssään, ja minä odotan puhelua/viestiä...

Meillä on ollut juttua 2,5 vuotta ja voi voi-tunnekaima niin se on samaa pelleilyä täälläkin. :/ "ootko unohtanu jotain....?!" jospa se älyäis ettei tarvii luvata lähtevänsä mun kanssa mihinkään jos ei tosissaan huvita.

no meillä on se ero, et mä en koskaan saa edes mitn lupauksia mitä se vois pettää. "katotaan si, ei tiä", se sanoo jos kysyn esim, mentäiskö sinne-ja-sinne huomen tms... eli odotan sit siihen maailman tappiin asti, ja huomaan kyl sit ku se meno olis ollu, et mentiinkö vai ei. yleensä ei mennä. jos suutun ja haluan selvän vastauksen KYLLÄ/EI, niin se on automaattisesti EI. eipä olla tulevaisuudestakaan luonnollisesti puhuttu, kun ei mistään muustakaan.

jos mul ei olis tota mukulaa, niin lähtisin iteki johonki. ja jos se äijä-parka sattuiski jossain vaiheessa muistamaan sen puhelun/viestin, niin jättäisin vastaamatta. ehkä si "parin tunnin" päästä saattaisin laittaa viestin... >:)

Niin no, ei se sitä viestiäkään ole huomannut. Taidan tehä oikein hyvät iltapalaleivät, miehellä on varmaan nälkä mutta mullapa on ruokaa-se kohentaa hiukan mielialaa. ;)

Siitä on jo 20 minuuttia eikä tyyppi ole viestiä huomannut. :huoh: Hitto kun sen vois unohtaa mutta eihän sitä kun pyörii vaan mielessä koko ajan. Ja oikeastaan, mitäpä minä täällä ruikutan. Jos ei muista minua niin kai se on sama millon kotiutuu. :/

Yhteistyössä