R
Rukoilijasirkka
Vieras
Mulle tuli vähän huono omatunto, kun olen mennyt töihin. Tyttö on kuitenkin vasta 3. Mutta me tarvitaan se muutama satanen minkä saan palkkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Varmaan kasvaa naisten mielestä suosittuja poikia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulle tuli vähän huono omatunto, kun olen mennyt töihin. Tyttö on kuitenkin vasta 3. Mutta me tarvitaan se muutama satanen minkä saan palkkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulle tuli vähän huono omatunto, kun olen mennyt töihin. Tyttö on kuitenkin vasta 3. Mutta me tarvitaan se muutama satanen minkä saan palkkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulle tuli vähän huono omatunto, kun olen mennyt töihin. Tyttö on kuitenkin vasta 3. Mutta me tarvitaan se muutama satanen minkä saan palkkaa.
Hmm, olet siis OTO-äiti, ja hylännyt lapsenkasvatuksen ostopalveluisen varaan!
No samassa kusessa lillutaan. Harmi että tytöistämme kasvaa nuorisorikollisia, saamme syyttää vain itseämme kuule. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:2. Kuinka kauan pitää imettää?
"Jos Luoja suo maidon nousta rintoihin, ainakin hampaiden tuloon saakka. Äidinmaito on vauvan paras rakennusaine, ravinto ja suoja. Sen antaminen ja saaminen lähentävät äitiä ja lasta ratkaisevalla tavalla."
Meidän kuopus sai ensimmäiset hampaansa 7 viikon ikäisenä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:2. Kuinka kauan pitää imettää?
"Jos Luoja suo maidon nousta rintoihin, ainakin hampaiden tuloon saakka. Äidinmaito on vauvan paras rakennusaine, ravinto ja suoja. Sen antaminen ja saaminen lähentävät äitiä ja lasta ratkaisevalla tavalla."
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:ja höpö höpö!! ei lapsen hampaat ole este imetykselle! äidin tehtävähän on olla lapsen puruleluna... sanoisi nina mikkonen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:2. Kuinka kauan pitää imettää?
ja höpö höpö!! ei lapsen hampaat ole este imetykselle! äidin tehtävähän on olla lapsen puruleluna... sanoisi nina mikkonen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihan oikeesti olisin halunnut olla vielä kotona. Olisin täällä, kun poika tulee koulusta ja keittäisin tytölle aamupuuroa. heti jos mies löytää parempipalkkaisen työn, näin tapahtuu. Ei sitä hoitolisää makseta kun 3 vuotiaaksi, joten ei voi mitään. Me ei vaan pärjätä yhden postinjakajan palkalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lunatic:
Mistä löysit tuon?
Kuka tuo nina on?
Miksi häntä on haastateltu?
Olen muuten ihan kaikesta samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lunatic:
Mistä löysit tuon?
Kuka tuo nina on?
Miksi häntä on haastateltu?
Olen muuten ihan kaikesta samaa mieltä.
KVG !
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Menin sanattomaksi.