Kertokaas mikä olisi hyvä kirppari Turussa? Ja samoin hyviä lastenvaatekauppoja =) Huomenna olen tytön kans Turkuun suunnistamassa enkä tunne kauppunkia yhtään.... Jotta jos joku Honda CR-V ajelee miten sattuu niin se olen vaan minä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja liida:Edellisen suosittelema pääskyvuoressa on hyvä. Vähän samalla sunnalla kalevalantiella on iso kirppis, tasosta en tiedä.
Oletko menossa jonnekin tiettyyn paikkaan Turussa eli varmaan lähistön kirppiksiä kannattaa kierrellä vai ajeletko nimenomaan kirppiksille?
Alkuperäinen kirjoittaja Vilivet:Juu, Kirppis-Center Manhattan Pitkämäessä, Länsikeskuksessa pienempi Kirppis-Center sekä Eurokirppis Gigantin takana. Yks päivä poikkesin Kaarinan Piispanristillä, kun sinne oli avattu uus lastenvaateliike Sani. Myy mm. Mikko Mallikas, Peppi ym. vaatteita, kiva liike =) .Sen takana on pari isompaa kirppistä, joissa aika hyvin myös lastenvaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:pitääkin joskus poiketa! siis tuolla Sanissa!minkä kokoiseen asti myyvät vaatteita??
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:Kertokaas mikä olisi hyvä kirppari Turussa? Ja samoin hyviä lastenvaatekauppoja =) Huomenna olen tytön kans Turkuun suunnistamassa enkä tunne kauppunkia yhtään.... Jotta jos joku Honda CR-V ajelee miten sattuu niin se olen vaan minä![]()