?
"..."
Vieras
Meidän tytöllä 1v2kk on ollut tutti ihan ekoista päivistään lähin. Päiväkäytöstä vierottaminen sujui heti kun vaihdettiin isompaan tuttiin. En antanut tuttia päivisin paitsi rattaissa ollessaan. Päivisin ei ole ollut edes kovin tärkeä joten vierotus kävi helposti ilman taisteluja. Mutta nyt on käytössä yö ja päiväunilla. Lapselle tulee jo pieni paniikki jos lasken eka sänkyyn ja vasta sitten annan tutin, ikäänkuin pelkää että en annakkaan tuttia. Yöllä harvoin herää ja ollut aina tosi hyvä nukkuja. Nytkin pääosin sen 12h nukkuu, ellei kääntyessään satu tutti lentään. Kun tutti ei siis nukkuessaan oo enää suussa vaan yleensä vieressä tai kädessä. Jos herää niin uudelleen nukahtaminen vaatii myös tutin..
Oliskohan aika alkaa kokeileen nukkumista ilman tuttia?? Kauan on mennyt että lapsi oppinut nukkumaan ilman tuttia jos ollut vaan unikäytössä. Miehellä on tosi raskaat työpäivät ja ajatuskin siitä ettei sais yöllä nukkua. Vaikka pakkohan se on joskus olla edessä kumminkin eihän sille mitään tietenkään mahda
Jotkuthan odottaa siihen asti kun lapsi itse haluaa tutista luopua. Siskoni antoi itse tutin linnunpoikaselle kun mummi silloin keksi tarinan että linnunpojalla ei ole tuttia. Itse en muista koska luovuin ja miten, koska ei oo enää keltä kysyä.. :/ kokemuksia, lähinnä just tosta unikäytöstä vierottamiseen?? ja vinkkejä 
Oliskohan aika alkaa kokeileen nukkumista ilman tuttia?? Kauan on mennyt että lapsi oppinut nukkumaan ilman tuttia jos ollut vaan unikäytössä. Miehellä on tosi raskaat työpäivät ja ajatuskin siitä ettei sais yöllä nukkua. Vaikka pakkohan se on joskus olla edessä kumminkin eihän sille mitään tietenkään mahda