Tykkääkö miehet noin yleensäkin "panna kunnolla" vai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikki pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikki pois

Vieras
Siis toki haluan itsekin väliin "kunnon panot", mut en jaksaisi sitä ihan joka kerta. Mies taas ois aina tökkimässä ihan olan takaa ja se ei tunnu kivalta, jos ei itse ole sillä päällä. Sanon siitä toki miehelle aina, mut mietin, onko miehet yleensäkin sellaisia...? Osaa hän toki muutakin, mut selvästi veri vetää jyskäämään.

Kyllä niitä miehillä erilaisia paneskelumieltymyksiä on siinä missä naisillakin. Toiset tykkää hitaasta ja herkästä touhusta ja toiset vähän kovemmasta menosta.. Ja sitten on niitä jotka tykkää kaikenlaisesta :)

En mä tiedä muiden miesten aivoituksista, mutta kyllä meillä mies joskus rakastelee hitaasti ja hellästikkin (jos tätä hait takaa). Etenkin aamuisin unenpöpperössä ja se on mukavaa.

Ootko keskustellut miehen kans näistä SUN mieltymyksistä? Mun mielestä toimiva seksi vaatii keskustelua ja kompromisseja ja välillä ihan tietoisesti toisen miellyttämistä ja toisen halujen mukaan menemistä, puolin ja toisin.

Ja kyllä mun mies kykenee siihen kovaan jyystöön, tosi kovaan jyystöön ja sit myös sellaseen hellään ja herkkään rakasteluun ja ihan silittelyynkin. Toki pidän itsekin ihan kunnon panosta ja kovasta sekä aktiivisesta menosta. Mennään aina fiiliksen mukaan ja se fiilis voi vaihdella aktin aikanakin aikalailla.

Vaikee sanoo kaikista miehistä kun yksilöitä nuokin ovat.

Mutta kyllä lähes kaikki mun edelliset kumppanit ja myös nykynen mies tykkää "kunnon menosta".
Ja samaten itte, jos toinen on AHH niin hidas ja hellä, niin menee lähinnä hermot että
"C'moon, homma nyt kunnolla käyntiin!!!!" :D
"Kunnon paneminen" ei musta tarkota mitään aivotonta jänisrynkytystä,
vaan sellasta vähän rajumpaa settiä. Eikä sen tosiaan tartte (kuulu) olla ohi 5 minuutissa :whistle:

Tottakai perse vaan pystyyn se on naisen tehtävä ja velvollisuus. Miehen pitää saada tehdä tarpeensa vähintään kerran päivässä. Jumala loi ensin pillun ja sen jälkeen sille ruumiin

Kukin tavallaan. Minä taas olen sellainen, etten itse nauti ellei nainen nauti. Toisin sanoen, seksi on muutakin kuin tarpeiden tyydyttämistä.
Toi on tosi tärkeää, että näkee kun toinen nauttii ja saa.
Mulla ei ole aina väliä vaikka ei itse saisikaan, voi esim. ottaa suihin ilman yhdyntää ja saada siitä tosi paljon.
Melkein kaikki miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, ovat olleet samoin tuntevia.

• Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi

Yhteistyössä