Tyttö on kotona ja kaikki on hyvin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Ei hän vielkäkään ole mitään puhunut, mutta nyt hän sitten saa läheteen nupoon, jos vaika avautisi siellä sitten.
Psykiatri oli mukava ja rempseä aj sanoi että uskalta päästää tytön kotiin. tyttö lupasi ettei tee enää toiste samanlaisia juttuja.
Tais pelästyä niinkovasti siitä lääkehiilen juomista ja oksentelemista, etei halua toiste enää siihen ryhtyä.
Ruoan hän sanoi olevan hyvää ja seurakinoli kivaa,kun oli iahnan puheliaita mummoja, sanoi että tulee ikävä niitä
 
Hui, siis käsitinkö oikein, että tyttösi oli yrittänyt otaa yliannostuksen jostakin lääkkeistä? Kauanko hän ehti olla sitä ennen kateissa, muistan vaan sen ketjun jossa kerroit että oli tehnyt jotain kamalaa eikä ollut saapunut koulusta kotiin sen jälkeen..
 
Miten se tytön karkumatka päättyi? Luin ketjua, jossa kerroit hänen varastaneen toisen oppilaan lompakosta rahaa, eikä ollut tullut kotiin... Tuliko kotiin silloin ja onko tämä jatkumoa sille?
 
Ehkä asiat eivät kuitenkaan ole niin hyvin kuin luulet. Älä nyt kuvittele, että arki jatkuu samanlaisena. Koko teidän perheen on tehtävä muutos ja se muutos lähtee teistä vanhemmista. nyt on keksittävä keinot, jolla tyttö saadaan avautumaan. Vain siten se paha olo pääsee purkautumaan.

t. saman kokenut
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyvä,että tyttö on fyysisesti toipunut.henkinen puoli varmasti tarvitsee työstämistä pitkään.
tärkeintä on olla tytön tukena tuli mitä tuli

tukeaon annettu, olen päivystänyt sairaalalla päiviäin, vaikka tyttö nkijo noin iso.Selvästi on kaivannut sinne vanhempiaan.
ja kun ei kerran emille vanhemmilla halua jutella niin saa sitten käydäsiellä nupossa = nuorisopsykiatrianosasto juttelemassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no Rollo:
Ehkä asiat eivät kuitenkaan ole niin hyvin kuin luulet. Älä nyt kuvittele, että arki jatkuu samanlaisena. Koko teidän perheen on tehtävä muutos ja se muutos lähtee teistä vanhemmista. nyt on keksittävä keinot, jolla tyttö saadaan avautumaan. Vain siten se paha olo pääsee purkautumaan.

t. saman kokenut

tyttö puhuu siellä nupossa varmaan, eihä kukaan yleensäkään vanhemmilleen puhu asioistaan. Pitäähän lapsellaollajoku jolleuskaltaa salaisuuksiaanpuhua. jos on lastensuojeluun liittyvä asia" sen psykiatrit kertovat etenpäin,muuten asia on ihan heidän kahdenkeskinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Hyvä, että tyttö pääsi jo kotiin. Hieno juttu, että saatte apua tilanteeseen. Voimia arkeen ja suurta ymmärrystä teille.

kaikki apu otetan vastaan,mitä vaan tarjotaan. tytöllä vaanon nyt asiat solmussa.selvästi nyt häpeää asiaa ku vielä kysyi että kelle kaikille asiasta on kerrottu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Hyvä, että tyttö pääsi jo kotiin. Hieno juttu, että saatte apua tilanteeseen. Voimia arkeen ja suurta ymmärrystä teille.

kaikki apu otetan vastaan,mitä vaan tarjotaan. tytöllä vaanon nyt asiat solmussa.selvästi nyt häpeää asiaa ku vielä kysyi että kelle kaikille asiasta on kerrottu

Tietääkö että olet kertonut asian täällä palstalla?
 

Yhteistyössä