V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tosi noloa että joku antaa lapsen leikkiä naapurissa päivät pitkät eikä pydä koskaan kylään omaan kotiin. Varmaan sitä lastakin hävettää kun ei teille koskaan pääse.
Laitat lapsesi lähes joka päivä klo.13-> kaverilleen ja olet yllättynyt että kaverin äiti oli huutanut tytöllesi?
Joo niin minäkin, mä olisin tullut huutamaan sulle ja tasan tarkkaan 2v:n päiväuniaikaan.
Luulisi sen 2vuotiaankin jo tottuneen elämisen ääniin ja ympärillä oleviin ihmisiin, paitsi tietysti jos kaikki muut perheenjäsenet on aina ajettu pois tieltä häiritsemästä. Eikö se koulussa oleminen riitä, pitääkö se tyttö laittaa vielä senkin jälkeen muualle pyörimään?
Kyllä se tyttöni saa kotona olla vaikka koko ajan, jos vaan haluaisi! Laitan tosiaan 2-vuotiaan nukkumaan, kun tyttö on läksynsä tehnyt ja syönyt. Silloin mulla on aikaa pienimmäiselle, kun ei ole enää auttamista tyttöä läksyjen kanssa tai ruoan laittamista. Sen takia laitan pikkusen ulos tasantarkkaan, kun tyttö on hommansa hoitanut! En aja tyttöä pois kotoa, mutta jos hän haluaa lähteä niin miksi kieltäisin. Saa hän mennä, kun on hommansa hoitanut ja tosiaan joskus ovat ulkonakin naapurin tytön kanssa olleet.
Kyllä se tyttöni saa kotona olla vaikka koko ajan, jos vaan haluaisi! Laitan tosiaan 2-vuotiaan nukkumaan, kun tyttö on läksynsä tehnyt ja syönyt. Silloin mulla on aikaa pienimmäiselle, kun ei ole enää auttamista tyttöä läksyjen kanssa tai ruoan laittamista. Sen takia laitan pikkusen ulos tasantarkkaan, kun tyttö on hommansa hoitanut! En aja tyttöä pois kotoa, mutta jos hän haluaa lähteä niin miksi kieltäisin. Saa hän mennä, kun on hommansa hoitanut ja tosiaan joskus ovat ulkonakin naapurin tytön kanssa olleet.
Mutta kun meillä on tuo 2v. lapsi, joka sitä paitsi on edelleen kova vierastamaan ja vaatii päiväunet. Kaverillaan ei ole sisaruksia, joten siellä olisi senkin takia hyvä leikkiä. Olen ajatellut, että ei ole mitään ongelmaa lapseni vierailuissa, kun on aina tähän asti sisään päässyt.
niin just, ainahan se nukkuu. se on kuule niin että vuoroin vieraissa. en mäkään tykkäis, jos täällä aina vain oltais, ja koskaan ei missään muualla. huutaa toki ei olis lapselle saanut. eihän lapsi voi ymmärtää, että periaattees vika on äidin, joka ei ymmärrä, että aina ei voi omaansa naapuriin laittaaMeillä on muitakin lapsia. Pienin on 2v. ja vaatii päiväunet, jotka häiriintyisivät meluavista lapsista.