Poika 4v 1kk. Kestänyt jo kesäkuun alusta asti. Kiukutellaan ja huudetaan, heitellään tavaroita, paukutetaan ovia kiinni auki, kiinni auki... ei tottele mitään, minä haluan , minä minä minä minä, minä saan tehdä mitä haluan. Mikään ei auta. ei järkevä keskustelu. ei topakasti sanominen kieltäminen. ei karjuminen. ei huone aresti. ei jäähy penkki. Hän menee ottaa jääkaapista ihan mitä hänellä huvitta ja minä kiikutan takasin ja alkaa sen päivänen huuto ja sätkyttely lattialla- hireveetä parkua. se kiukuttelu voi alkaa siitä et pyytää riisumaan kengät eteiseen, siitä et pitää mennä hammaspyykille, ei saa hakata metallisella autolla ikkunaa, ei saa kiivetä auton päälle, ei saa lyödä ketään, ei huvittas syödä lounasta vaan karkkia pitäs saada ja kun ei saa niin h.elvetti on irti. kun ei saa mennä aamulla kahdeksan aikaan hakemaan kaveria ulos leikkimään. mistään ei saisi kieltää. mitään ei saisi pyytää tekemään. tää on todella rasittva ja viddumainen vaihe.
en tiedä miten olemme mieheni kanssa jaksaneet olla kuites johdonmukaisia emmekä ole antaneet periksi. äärirajoilla välillä mennään mutta silti olemme päämme pitäneet me ollaan "pomoja" ja tiedämme mikä on oikein ja hänen parhaaksi. vieläköhä tää kestää pitkäänkin tää uhma :kieh:
Vapaapäivän jälkeen menee helpottuneena töihin :ashamed: et saa vähän hengähtää.
Eka ja ainoa lapsi ja tulee olemaan.
Lisään vielä että tää homma pyörii aamusta iltaan, hirvee oravan pyörä joka ei vaan lopu. Päivän aikana saattaa olla 1-2hyvää hetkeä ja loput menee tässä taistelussa.
en tiedä miten olemme mieheni kanssa jaksaneet olla kuites johdonmukaisia emmekä ole antaneet periksi. äärirajoilla välillä mennään mutta silti olemme päämme pitäneet me ollaan "pomoja" ja tiedämme mikä on oikein ja hänen parhaaksi. vieläköhä tää kestää pitkäänkin tää uhma :kieh:
Vapaapäivän jälkeen menee helpottuneena töihin :ashamed: et saa vähän hengähtää.
Eka ja ainoa lapsi ja tulee olemaan.
Lisään vielä että tää homma pyörii aamusta iltaan, hirvee oravan pyörä joka ei vaan lopu. Päivän aikana saattaa olla 1-2hyvää hetkeä ja loput menee tässä taistelussa.