Ukko jäi kiinni!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi v*ttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Sulla on kaks vaihtoehtoa - joko sä annat anteeksi ja elämä jatkuu , tai sitten otat eron, ja opettelet olemaan yh.

Saanko kysyä; Miksi yksinhuoltajuus?

Täs varmaan tarkotetaan sitä, et sie oot lapsien kans yksinhuoltaja, jos taloudes ei asu toista aikuista.

Sori, tämä on nyt selkeästi väärä ketju vääntää tästä aiheesta, ei liity asiaan... :ashamed:

AP:lle vilpittömät tsempit ja voimia! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä mä lähden sinne NYT. Vittu mun tarvi tällasta sietää, oon itkleny täällä monta tuntia ja ukko paskat välittää. Ukon suurin huoli tuntu olevan ettei siskon mies saa tietää!!!

Kerää ylpeytes ja nokka pystys bileisii. Kerrot tyynen rauhallisesti miten siuta on äljäkkees ja systeris kohellu. Kerrot yhtä tyynenä myös systeris miehelle. Kiitä ja kumarra. Poistu paikalta viileen rauhallisesti :)

:hug:

Täysin samaa mieltä!Ja kovasti voimia mukaan :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Mä olisin samassa tilanteessa laulanut kaikille.

Jaksamista!

Siis mä lauloin! Suiellä neistui terassilla oikein mukavaa näyttii olevan, paukkasin sisään ja sanoin että ukko lähtee nyt mun mukaan, haluaako kukaan kuulla miksi häivyin vai huomasko edes kukaan. Kukaan ei sanonu mitään ja mä sanoin mitä näin aiemmin.. Sitte menikin mielenkiintoseks. Ukko kehtyasd haukkua mut pystyyn kotimatkalla...

Hah. Sitä vaan v-tuttaa kun muut saivat tietää! Tasan ei ees harmita että kiinni jäi, ainoastaan se, että asia tuli julkiseksi. Nyt se ei voi enää hailua systeris kanssa "vapaasti-salaa"...
Mulla jäis sukulaissuhde tollasen sisko-ihmisen kanssa, kuten myös äljäke jäis tohon. Kumpikin sulle läheisiä ja tärkeitä olleet, ja tieten tahtoen sulle tän tekivät silti. Loukkasivat pahimmalla tavalla. Voimia sulle! Äläkä anna sen äijän nujertaa sua. Anna sen kuulla kunniansa, mutta vasta, kun olette molemmat selvinneet humalastanne, eli aikaisintaan huomenna. Ja pistä se kilometritehtaalle sit samantien. Löydät uuden ja PAREMMAN =)

Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
kävin ja raahasin ukon kotiin.Tuolla se istuu terassilla ja itkee!Ei säälitäyhtään,saatanan paska...

raahasit kotio,miksi?
:$
Oli niin humalassa, ettei pystynyt kävelemään?

miksi????vielä raahasi,potku persuuksille vähintään olis täältä tullu..ja onnentoivotukset perään...
eihän tuollasien tekojen jälkeen ihmisee voi luottaa,rakastamisesta puhumattakaan...yök

kävin ja raahasin ukon kotiin.Tuolla se istuu terassilla ja itkee!Ei säälitäyhtään,saatanan paska...

raahasit kotio,miksi?

miksi????vielä raahasi,potku persuuksille vähintään olis täältä tullu..ja onnentoivotukset perään...
eihän tuollasien tekojen jälkeen ihmisee voi luottaa,rakastamisesta puhumattakaan...yök

Teissä naisissa on semmosia sisäänrakennettuja "omituisuuksia", että teiltä voi odottaa mitä tahansa ;)

Eikös tuolla ensimmäisellä sivulla lukenut, että tämä ei ollut edes ensimmäinen kerta. Jos sen kerran "sallii", eli antaa anteeksi jne., niin miksei mies seuraavalla kerralla ajattele samalla tavalla?

Aikani erään tutun naisen menoa olen katsellut, kun mies on pettänyt sitä varmaan kymmenen kertaa ja kaikki on naisen tiedossa. Samoiten mies on kylkiluut murtanut hakkaamalla. Ja aina se sama laulu: "mä jätän sen nyt blaablaablaa". Ja jokaikisen kerran jälkeen se mies on kuitenkin muuttunut niiiiiiiin ihanaksi ja lutuiseksi jne., että se on takaisin kelvannut.

olisin vähintäänkin laulanut vielä suuni puhtaaksi siskon muistakin seikkailuista siskon miehelle.
mulla ei siskoo mut mun kaverilla on monta siskoo ja ne ei ikimaailmassa tekis toisilleen noin.
kerro äidilleskin kuinka lutka sisko on sulla!! ja pakkaa miehes kamat jätesäkkeihin ja heitä pihalle, ton jälkeen EI kannata ees olla saman katon alla. se meno ois voinu käydä kuumemmaks pannuhuoneessa tai tulevaisuudessa tai sitten se on ollut jo aikapäiviä sitten kuumempaa.......

Aikani erään tutun naisen menoa olen katsellut, kun mies on pettänyt sitä varmaan kymmenen kertaa ja kaikki on naisen tiedossa. Samoiten mies on kylkiluut murtanut hakkaamalla. Ja aina se sama laulu: "mä jätän sen nyt blaablaablaa". Ja jokaikisen kerran jälkeen se mies on kuitenkin muuttunut niiiiiiiin ihanaksi ja lutuiseksi jne., että se on takaisin kelvannut.[/quote]

jotkut naiset vaan rakastaa tollasia miehiä kun ne on IHANIA RENTTUJA JA NIISsÄ ON ASENNETTA, sitten 60 vuotiaina ihmetellään kun oli kamala elämä ja parisuhde!!!

hoitoon tollasetkin naiset herranjumala!!!"!

raahasit kotio,miksi?

Teissä naisissa on semmosia sisäänrakennettuja "omituisuuksia", että teiltä voi odottaa mitä tahansa ;)

no niin,kyllä se on kerrasta poikki jos kerrankin lyö/hakkaa tai pettää..siinä enää mitään seliteltävää

Yhteistyössä