Alkuperäinen kirjoittaja no:Sulla on kaks vaihtoehtoa - joko sä annat anteeksi ja elämä jatkuu , tai sitten otat eron, ja opettelet olemaan yh.
Saanko kysyä; Miksi yksinhuoltajuus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Sulla on kaks vaihtoehtoa - joko sä annat anteeksi ja elämä jatkuu , tai sitten otat eron, ja opettelet olemaan yh.
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Alkuperäinen kirjoittaja no:Sulla on kaks vaihtoehtoa - joko sä annat anteeksi ja elämä jatkuu , tai sitten otat eron, ja opettelet olemaan yh.
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Alkuperäinen kirjoittaja no:Sulla on kaks vaihtoehtoa - joko sä annat anteeksi ja elämä jatkuu , tai sitten otat eron, ja opettelet olemaan yh.
Täs varmaan tarkotetaan sitä, et sie oot lapsien kans yksinhuoltaja, jos taloudes ei asu toista aikuista.
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä mä lähden sinne NYT. Vittu mun tarvi tällasta sietää, oon itkleny täällä monta tuntia ja ukko paskat välittää. Ukon suurin huoli tuntu olevan ettei siskon mies saa tietää!!!
Kerää ylpeytes ja nokka pystys bileisii. Kerrot tyynen rauhallisesti miten siuta on äljäkkees ja systeris kohellu. Kerrot yhtä tyynenä myös systeris miehelle. Kiitä ja kumarra. Poistu paikalta viileen rauhallisesti
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Mä olisin samassa tilanteessa laulanut kaikille.
Jaksamista!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja ap:sisko on soittanut mulle jotain 15 kertaa viimeisen tunnin aikana. Mie sei kertaakaan!!
Sei?
Alkuperäinen kirjoittaja kylmäkkö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja ap:sisko on soittanut mulle jotain 15 kertaa viimeisen tunnin aikana. Mie sei kertaakaan!!
Sei?
Pakastesei ei paljon soittele.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin ja raahasin ukon kotiin.Tuolla se istuu terassilla ja itkee!Ei säälitäyhtään,saatanan paska...
Oli niin humalassa, ettei pystynyt kävelemään?Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin ja raahasin ukon kotiin.Tuolla se istuu terassilla ja itkee!Ei säälitäyhtään,saatanan paska...
raahasit kotio,miksi?
:$
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Oli niin humalassa, ettei pystynyt kävelemään?Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin ja raahasin ukon kotiin.Tuolla se istuu terassilla ja itkee!Ei säälitäyhtään,saatanan paska...
raahasit kotio,miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Oli niin humalassa, ettei pystynyt kävelemään?Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin ja raahasin ukon kotiin.Tuolla se istuu terassilla ja itkee!Ei säälitäyhtään,saatanan paska...
raahasit kotio,miksi?
miksi????vielä raahasi,potku persuuksille vähintään olis täältä tullu..ja onnentoivotukset perään...
eihän tuollasien tekojen jälkeen ihmisee voi luottaa,rakastamisesta puhumattakaan...yök
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Oli niin humalassa, ettei pystynyt kävelemään?Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin ja raahasin ukon kotiin.Tuolla se istuu terassilla ja itkee!Ei säälitäyhtään,saatanan paska...
raahasit kotio,miksi?
miksi????vielä raahasi,potku persuuksille vähintään olis täältä tullu..ja onnentoivotukset perään...
eihän tuollasien tekojen jälkeen ihmisee voi luottaa,rakastamisesta puhumattakaan...yök
Teissä naisissa on semmosia sisäänrakennettuja "omituisuuksia", että teiltä voi odottaa mitä tahansa
no niin,kyllä se on kerrasta poikki jos kerrankin lyö/hakkaa tai pettää..siinä enää mitään seliteltävää