S
Saara
Vieras
Tilanne on varmaankin tuttuakin tutumpi: ukkomies on tyytymätön kotikuvioihinsa ja seksittömään avioliittoonsa. Hän vannottelee minulle pitäväsnä minusta ja kuitenkaan ei halua irroittautua vaimostaan ja lapsistaan. Hän on pettänyt vaimoaaan useaan kertaan, vaimo häntä ainakin kerran. Olen ehdottanut ammattiavun puoleen kääntymistä, minulla ei ole kykyjä auttaa. Vaimo on epäillyt miehen olevan jälleen suhteessa, mies kieltää asian.
Tilanne on minulle vaikea, ristiriitainen. Välillämme on jotain syvälistä, kuitenkaan en halua haaskata elämääni tällaiseen.
Oikea keino on taatusti lopettaa kuuntelijan rooli, muusta puhumattakaan. Hoitakoon asiansa kotona kuntoon tai etsiköön uuden lohduttajan.
Perheellinen olen minäkin ja myönnän, että kuuntelijan tarpeessa olin itsekin...
Tilanne on minulle vaikea, ristiriitainen. Välillämme on jotain syvälistä, kuitenkaan en halua haaskata elämääni tällaiseen.
Oikea keino on taatusti lopettaa kuuntelijan rooli, muusta puhumattakaan. Hoitakoon asiansa kotona kuntoon tai etsiköön uuden lohduttajan.
Perheellinen olen minäkin ja myönnän, että kuuntelijan tarpeessa olin itsekin...