Ukkomiehen lohduttaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saara

Vieras
Tilanne on varmaankin tuttuakin tutumpi: ukkomies on tyytymätön kotikuvioihinsa ja seksittömään avioliittoonsa. Hän vannottelee minulle pitäväsnä minusta ja kuitenkaan ei halua irroittautua vaimostaan ja lapsistaan. Hän on pettänyt vaimoaaan useaan kertaan, vaimo häntä ainakin kerran. Olen ehdottanut ammattiavun puoleen kääntymistä, minulla ei ole kykyjä auttaa. Vaimo on epäillyt miehen olevan jälleen suhteessa, mies kieltää asian.
Tilanne on minulle vaikea, ristiriitainen. Välillämme on jotain syvälistä, kuitenkaan en halua haaskata elämääni tällaiseen.
Oikea keino on taatusti lopettaa kuuntelijan rooli, muusta puhumattakaan. Hoitakoon asiansa kotona kuntoon tai etsiköön uuden lohduttajan.

Perheellinen olen minäkin ja myönnän, että kuuntelijan tarpeessa olin itsekin...

Alkuperäinen kirjoittaja Saara:
Tilanne on varmaankin tuttuakin tutumpi: ukkomies on tyytymätön kotikuvioihinsa ja seksittömään avioliittoonsa. Hän vannottelee minulle pitäväsnä minusta ja kuitenkaan ei halua irroittautua vaimostaan ja lapsistaan. Hän on pettänyt vaimoaaan useaan kertaan, vaimo häntä ainakin kerran. Olen ehdottanut ammattiavun puoleen kääntymistä, minulla ei ole kykyjä auttaa. Vaimo on epäillyt miehen olevan jälleen suhteessa, mies kieltää asian.
Tilanne on minulle vaikea, ristiriitainen. Välillämme on jotain syvälistä, kuitenkaan en halua haaskata elämääni tällaiseen.
Oikea keino on taatusti lopettaa kuuntelijan rooli, muusta puhumattakaan. Hoitakoon asiansa kotona kuntoon tai etsiköön uuden lohduttajan.

Perheellinen olen minäkin ja myönnän, että kuuntelijan tarpeessa olin itsekin...

Mitä "syvällistä" teillä on? Ukko haluaa seksiä ja niin sinäkin...so? Parasta on lopettaa "hyvän sään" aikaan,ennenkuin jäät nalkkiin ja avioelämäsi kärsii.Mieti kannattaako uhrata seksin takia kaikki saatu hyvä.
Etsi juttukaveri naispuolisesta seurasta ja oma liittokin säilyy terveenä.
Kaikkea hyvää sinun tulevaisuutesi.

Ukkomiehen seksikkyys on hänen vaimossaan. Vai voiko joku kieltää, että viimeisen silmäyksen mieheen on tehnyt hänen vaimonsa, tilannut jopa parturin. Harvoin tulee ajatelleeksi, että siisti ukkomies on vaimonsa pukema, vaimonsa opettama keskustelemaan, antamaan läheisyyttä. Sitten kun kananpoikaan on taottu tarpeeksi itseluottamusta ja siivet ovat kasvaneet hän voi lähteä kukkoilemaan baanalle. Jos hänellä on sormus on se tae aitoudesta, ilman sitä ei enää kasvattajansakaan huolisi häntä.

Naisia taas kiinnostaa, millaisen pelin sisko on saanut kasvatettua ja voi siinä samalla osoittaa, että minä vasta nainen olen, kun noin tyylikkään miehen saan. Hänellä on varmaan fiksu vaimo.

Ei näissä asioissa ole rakkaudella mitään tekemistä, kilpailua tämä on.

Mies, ymmärät naisten motiiveja hyvin!

Mitä fiksumpi vaimo tai tyttöstävä miehellä on (tiedetään olevan), sitä kiinnostuneempia muut naiset ovat ko. miehestä ja todella uurastavat vampatakseen tämän. Kananpojasta kukkoiluasteelle kasvatetulle miehellehän se on mannaa. Mutta kannattais naisten tajuta se, ettei kukkoileva mies itse välttämättä ole kovin fiksu.

Saara, todella ristiriitainen on tämäkin kommenttisi. "Välillämme on jotain syvälistä, kuitenkaan en halua haaskata elämääni tällaiseen." Rakkauttako?

Eiköhän olisi parasta mennä kiltisti omaan kotiin miettimään, miksi ukkomiehen lohduttajaksi on oikeastaan ryhtynyt. Fiksu vaimo hänellä? Aiemmat lohduttaja myös fiksuja? Ajattelitko päihittää heidät kaikki?

Ei ole pakko olla ukkomiehen lohduttaja. Ihan täytyy ihmetellä, miten jotkut naiset sellaiseen alistuu. Kuitenkaan tälläisestä suhteesta harvoin seuraa mitään hyvää.

Ukkomies pelailee psykologisesti koukuttamalla. "Vaimo ei ymmärrä", "vaimo pihtaa" jne. Sinusta tehdään ylivertainen vaimoon verrattuna. Sinä ymmärrät ja osaat keskustella, sinä olet naisellinen ja saat miehen seksuaaliseen kukoistukseen etc. Voi kuinka helposti jotkut menevät tähän lankaan. Kysehän on kuitenkin vaan miehen halusta saada seksiä ja halusta pelata pelejä. Mitä enenmmän mies vaimooan moittii ja rakastajatartaan kehuu, sitä ennemän hän saa "rakkautta" sinulta. Kaikkien korulauseiden takana on yksinkertainen lause, "haluan pillua sulta", näin esitettynä ei luultavasti tehoaisi, vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja tuli:
Ukkomies pelailee psykologisesti koukuttamalla. "Vaimo ei ymmärrä", "vaimo pihtaa" jne. Sinusta tehdään ylivertainen vaimoon verrattuna. Sinä ymmärrät ja osaat keskustella, sinä olet naisellinen ja saat miehen seksuaaliseen kukoistukseen etc. Voi kuinka helposti jotkut menevät tähän lankaan. Kysehän on kuitenkin vaan miehen halusta saada seksiä ja halusta pelata pelejä. Mitä enenmmän mies vaimooan moittii ja rakastajatartaan kehuu, sitä ennemän hän saa "rakkautta" sinulta. Kaikkien korulauseiden takana on yksinkertainen lause, "haluan pillua sulta", näin esitettynä ei luultavasti tehoaisi, vai mitä?
Onneks on sellaisiakin ukkomiehiä jotka ei moiti vaimoaan Kerro"tuli"viisaana mitä se sitten tarkoittaa??

Nämä nyt ovat minun mielipiteitäni, enkä koe itseäni sen viisaammaksi tai tyhmemmäksi, kuin muitakaan keskustelijoita, eli sinänsä turha piikki. Vastaus oli ap:n tapaukseen, jossa mies nimenomaa vetosi näihin klassisiin asioihin.

Tuolla toisessa ketjussa jo kerroinkin, että kyse on myös arvoista.

Ja sitten on ukkomiehiä, jotka elävät ikään kuin vaimoa ei olisikaan. Jos kysyy, eivät myönnä, eivät kiellä. Sormusta ei ole sormessa ollut aikoihin. Kun selviää, että mies on naimisissa, vaikkei vaimosta koskaan puhukaan, mies kertoo, ettei nukuta samassa sängyssä. No, sehän ei suhteesta eikä seksistäkään vielä mitään kerro! (Vaimo saattaa vältellä miehen kursausta.) Hassuinta on, kun ei voi tietää, tuleeko itse enemmän petyksi vai vaimo.

Minulle mies on sanonut että on naimisissa.
Oikeastaan heillä on ainakin kesäisin kaksi asuntoa ja mies on suurimman osan ajasta kakkostalossaan.

Vaimostaan hän ei kerro mitään, se on sellainen juttu, mutta lapsistaan kyllä.
Sen on kerran vähän humaltuneena sanonut että vaimo on ollut se joka on ensin pettänyt.
Hän on sitten ikäänkuin saanut annettua itselleen luvan että alkaa jahtaamaan vieraita.
Ymmärrän ettei ole väliä onko rouva vai neiti..

Alkuperäinen kirjoittaja Grisse:
Aikuiset ihmiset ottavat itse vastuun teoistaan. Turha kenenkään moralisoida taustoja tietämättä.

Näinhän se loppujen lopuksi on. Toisinaan ne kertomukset kotona odottavista pirttihirmuista pitää paikkansakin. (Mutta vain toisinaan...)

Voitte uskoa että mieheni pikku ystävättäreltä loksahti leuka auki kun näki minut ensimmäisen kerran. Hän oli ilmeisesti kuvitellut minusta vaikka mitä. Luullut minua mieheni kaltaiseksi (ikä) ja ilkeäksi ja varmaan hoitamattomaksikin koska meillä on useita isoja lapsia. Ties mitä mies oli höpötellyt (tiedänkin osan niistä jutuista). Sen sijaan hän kohtasikin hoikan, sievän, itsestään hyvin huolta pitäneen, iloisen, puheliaan, hyvin puetun ja mukavan naisen jonka kanssa miehen työtuttavat ja heidän vaimonsa (tapasimme vahingossa miehen työympyröissä) olivat erittäin hyvissä väleissä ja rupattelivat iloisesti. Mieskin kulki perässäni kuin uskollinen vanha koira.
Miehet todellakin esittävät naisille ihan mitä sattuu mieleen muljahtamaan ja puhuvat mitä sylki suuhun tuo. Älä usko niiden höpinöitä. Kysy vaikka vaimolta itseltään missä mennään.
Miksikö jäin miehen luo? Miksi en olisi jäänyt? Sattuuhan sitä paremmissakin perheissä. Nyt minulla on uskollinen ja nöyrä kumppani joka muistaa tekonsa eikä varmasti möhli uudestaan. Kerrasta se koirakin oppii.

Kuka lopultakin käyttää ketäkin. Eiköhän voitolle jää kuitenkin pikku ystävätär, joka saa ukkomiestä, jolle vaimo on opettanut seksin salat. Tämä ukkomies taitaa hommat pitkine esileikkeineen ja sujuvine akteineen ja helline höpötyksineen. Kuka näitä nyt tosissaan ottaisi?
Aikansa käyttää ja ei jää ukkomies nurkkiin haisemaan. Eli pikku ystävätär saa parhaat palat ja ukkomies palaa kotiin vaimonsa luo. Vaikkapa sen kauniin ja fiksun ja mukavankin.
Vai olisiko ihanne, että kaikki voittavat, näin optimistisesti ajatellen?

Alkuperäinen kirjoittaja koirankasvattaja:
Ohhoh..nautitko nyt tilanteestasi..
Minä en alista koiraani, en halua sille kieroutunutta luonnetta!

Ei se noin mene. Koira on laumaeläin ja tarvitsee johtajan. Jos koira saa olla perheessä johtaja, niin siitä ei hyvää seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm..:
Kuka lopultakin käyttää ketäkin. Eiköhän voitolle jää kuitenkin pikku ystävätär, joka saa ukkomiestä, jolle vaimo on opettanut seksin salat.

Jos pelkkä seksi riittää. Useimmat ihmiset näyttävät kuitenkin kaipaavan jonkinlaista sielujen yhteyttä. Ehkä se pikku ystävätär saa kaikkein vähiten, jollei miehen liitto pääty eroon ja mies jää...

Meillä puuttuikin selvä johto ja siksi miehen pitikin kokeilla rajoja. Ne löytyivätkin hyvin nopeasti. Nyt minä olen Domina, ainakin niin kauan kuin huvittaa. Miehen pöksyt vähän tutisevatkin aina välillä, minulla on nyt nääs yksi seikkailu käyttämättä että puntit olisivat tasan. Vaikka en taida viitsiä, seksikin parani kummasti koska nyt mies todella panee parastaan.
Tämä on ihan totta, ei aina kannata erota heikon miehen hölmöilyjen takia, pitää vain näyttää molemmille missä kaappi seisoo.
Sillä konstilla koiranpennutkin kasvavat kunnon vahtikoiriksi.

Miten kauan mies on nöyrä kumppani"sekoilun"jälkeen?? Onko se aina mieheltä hölmöilyä jos käy vieraissa?? Tai heikkoutta Jos sivusuhde on jatkunut pidempään niin kyllä se on jo aivan harkittua
Ehkä todella pitäisi jättää mies ja hankkia se todellinen koiranpentu jos luulee että mies on kerran petettyään nöyrä...hetken ehkä, mutta kuinka kauan hän jaksaa olla se koiranpentu vaimon kainalossa?
Eikä se aina ole siitä oman vaimon kauneudesta tms kiinni, mies voi pitää toisesta naisesta vaikka tämän kauneus ei olisikaan oman vaimon veroista Sisäinen kauneus loistaa kauemmin kuin ulkoinen...moni kakku päältä kaunis, mutta mitä on sisällä???ehkä silkkaa paskaa!!

Yhteistyössä