Meillä on kirja jossa on sittiäinen paskassa. Mä en voi lukea sitä yökkäämättä. :x :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nuohan oli oikein hyvä tietää, voin päteä mukuloille. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En minäkään. B) Se lienee jo huomattu. :xmas:
Totta kai, ei voi olla syvällinen ja mieleltään terve.
Haluatteko tietää jotain turhaa? Tupajumi on tieteelliseltä nimeltään Anobium punctatum, kirjanpainaja taas Ips typographus ja kiiltomato on Lampyris noctiluca.
Olen taas pelannut "metsiemme kuoriaiset"-muistipeliä :xmas:
Meillä on ötökkäkirja :x Mä en halua lukea sitä, mutta se on tytön lemppari. Aina sitä lukiessa tulee tunne että pieniä eläimiä kävelee mua pitkin