Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tosi ahkera :saint: esittelin imurille ihan uusia alueitakin![]()
(sellaisia, jotka taitanevat kuulua muiden vakioviikkosiivoukseen)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää oon koittanut saada likapyykkikorin tyhjenemään, pikkuhiljaa siinä vissiin onnistunkin. B)
Jatketaan illalla. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää oon koittanut saada likapyykkikorin tyhjenemään, pikkuhiljaa siinä vissiin onnistunkin. B)
meillä ei pohja häämötä koskaan. :/
vaan nyt menemme syömään.
Puoliepäruokaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jatketaan illalla. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää oon koittanut saada likapyykkikorin tyhjenemään, pikkuhiljaa siinä vissiin onnistunkin. B)
meillä ei pohja häämötä koskaan. :/
vaan nyt menemme syömään.
Puoliepäruokaa![]()
Ai pitääkö nekin imuroida?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tosi ahkera :saint: esittelin imurille ihan uusia alueitakin![]()
Tarkoitatko sohvan istuin tyynyjen välejä ja lipastoje taustoja?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai pitääkö nekin imuroida?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tosi ahkera :saint: esittelin imurille ihan uusia alueitakin![]()
Tarkoitatko sohvan istuin tyynyjen välejä ja lipastojen taustoja?![]()
Onneksi mies hoitaa yleensä meillä imuroinnin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai pitääkö nekin imuroida?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tosi ahkera :saint: esittelin imurille ihan uusia alueitakin![]()
Tarkoitatko sohvan istuin tyynyjen välejä ja lipastojen taustoja?![]()
No pitää.. oletko sä koskaan katsonut niiden sohvan istuintyynyjen väliin :x :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja sohvatyynyt ei edes ole irtoavaa mallia, mutta kyllä se noiden "tyynyjen" välistä imuttaa. :'(
Kun senkin ajan voisi käyttää minuun. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja sohvatyynyt ei edes ole irtoavaa mallia, mutta kyllä se noiden "tyynyjen" välistä imuttaa. :'(
Miten se ne oikein imuttaa kun se tekee sut noin surulliseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kun senkin ajan voisi käyttää minuun. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja sohvatyynyt ei edes ole irtoavaa mallia, mutta kyllä se noiden "tyynyjen" välistä imuttaa. :'(
Niih. :kieh: Taidan kostaa sille. |O Pistän imurin piiloon, siinäpähän sit yrittää imuttaa sohvia. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kun senkin ajan voisi käyttää minuun. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja sohvatyynyt ei edes ole irtoavaa mallia, mutta kyllä se noiden "tyynyjen" välistä imuttaa. :'(
No se on kyllä totta. Mies imuttaa sohvaa vaikka säkin olet olemassa |O
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tiimarinvihko ei ole ajantasalla, en tiedä kenen vuoro olisi ollut saada oma ketjunsa. :xmas:
Sää saat huomenna oman. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tiimarinvihko ei ole ajantasalla, en tiedä kenen vuoro olisi ollut saada oma ketjunsa. :xmas:
Mulla ei ole ollut omaa ketjua moneen päivään :kieh: |O
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En minäkään. B) Se lienee jo huomattu. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sää saat huomenna oman. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tiimarinvihko ei ole ajantasalla, en tiedä kenen vuoro olisi ollut saada oma ketjunsa. :xmas:
Nuohan oli oikein hyvä tietää, voin päteä mukuloille. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En minäkään. B) Se lienee jo huomattu. :xmas:
Totta kai, ei voi olla syvällinen ja mieleltään terve.
Haluatteko tietää jotain turhaa? Tupajumi on tieteelliseltä nimeltään Anobium punctatum, kirjanpainaja taas Ips typographus ja kiiltomato on Lampyris noctiluca.
Olen taas pelannut "metsiemme kuoriaiset"-muistipeliä :xmas:
:/ Onko teillä jokin kontrollikäynti?Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sää saat huomenna oman. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun tiimarinvihko ei ole ajantasalla, en tiedä kenen vuoro olisi ollut saada oma ketjunsa. :xmas:
Jotain iloa siis huomisessakin. Mä jodun huomenna viettämään koko päivän tytön kanssa Latenklinikalla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nuohan oli oikein hyvä tietää, voin päteä mukuloille. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En minäkään. B) Se lienee jo huomattu. :xmas:
Totta kai, ei voi olla syvällinen ja mieleltään terve.
Haluatteko tietää jotain turhaa? Tupajumi on tieteelliseltä nimeltään Anobium punctatum, kirjanpainaja taas Ips typographus ja kiiltomato on Lampyris noctiluca.
Olen taas pelannut "metsiemme kuoriaiset"-muistipeliä :xmas:
:/ Onko teillä jokin kontrollikäynti?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jotain iloa siis huomisessakin. Mä jodun huomenna viettämään koko päivän tytön kanssa Latenklinikalla
![]()