Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun rupesi tekemään ihan kamalasti mieli mäkkiruokaa :p |O :ashamed: :snotty:

nonni... ja pakko oli tietty kertoa se meille, niin että nyt munki alko tekee mieli tuplajuuustoo... :p |O :o :D

kumpaa mussut muuten mieluummi mussuttaa hesen vai mäkin sapuskaa?? :whistle:

Molempia. Riippuu siitä, mitä tekee mieli. Carrollsin ruuista mä en hirveästi tykkää mutta syön mä niitäkin :snotty:

kyl mäki molempia syön, mut kyl mäkki vie voiton... carrolssia ei meillä päin ookkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun rupesi tekemään ihan kamalasti mieli mäkkiruokaa :p |O :ashamed: :snotty:

nonni... ja pakko oli tietty kertoa se meille, niin että nyt munki alko tekee mieli tuplajuuustoo... :p |O :o :D

kumpaa mussut muuten mieluummi mussuttaa hesen vai mäkin sapuskaa?? :whistle:

Molempia. Riippuu siitä, mitä tekee mieli. Carrollsin ruuista mä en hirveästi tykkää mutta syön mä niitäkin :snotty:


Kaikki menee :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun rupesi tekemään ihan kamalasti mieli mäkkiruokaa :p |O :ashamed: :snotty:

nonni... ja pakko oli tietty kertoa se meille, niin että nyt munki alko tekee mieli tuplajuuustoo... :p |O :o :D

kumpaa mussut muuten mieluummi mussuttaa hesen vai mäkin sapuskaa?? :whistle:
Meillei oo kun hese, joten vastaan sen. :D

 
joulu4.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos :D

*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:

näin määkin teen aikausein.. B)

Mut Marsis (toivottavasti kärsikselle sopii tää lempinimi) on Kärsiksen (tai ehkä vähän hänen lapsensakin) pehmoponi, joka juttelee ja laulaa ja joka on ilmeisesti aika tärkeä osa heidän perhen elämää... kuva löytyy myös ylempää... =)

mä kun luulin että poni on muovia.. :D

marsipaani EI OLE MUOVIA. paitsi sen pää... :kieh:

juu, mä tajusin sen liian myöhään :D marsipaanin esi-isät nimittäin oli..
 
Poneista puheenollen, mie juuri pari päivää sitten tutkailin vanhaa My Little Ponya ja etsin siltä ponisyöpää :ashamed: Terve yksilö... Oli vain tosi likainen.

ainiin. Aika ihq toi marsipaani :heart: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos :D

*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:

näin määkin teen aikausein.. B)

Mut Marsis (toivottavasti kärsikselle sopii tää lempinimi) on Kärsiksen (tai ehkä vähän hänen lapsensakin) pehmoponi, joka juttelee ja laulaa ja joka on ilmeisesti aika tärkeä osa heidän perhen elämää... kuva löytyy myös ylempää... =)

mä kun luulin että poni on muovia.. :D

marsipaani EI OLE MUOVIA. paitsi sen pää... :kieh:

juu, mä tajusin sen liian myöhään :D marsipaanin esi-isät nimittäin oli..

esi-isät oli myös hieman pienempiä.. B) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Poneista puheenollen, mie juuri pari päivää sitten tutkailin vanhaa My Little Ponya ja etsin siltä ponisyöpää :ashamed: Terve yksilö... Oli vain tosi likainen.

ainiin. Aika ihq toi marsipaani :heart: :D

Hyvä että oli terve.. mikä antoi viitteitä että olisi sairastunut..?! :whistle:


meillä on yhdellä ponilla vesirokko.. joku (ei siis Peppi vaan ihan minä itse pienenä..) on saanut päähänsä kuluttaa hieman punaista tussia... :whistle: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

Häpeä ruoja :p :kieh:

Voi vitalis... Milloin minä olen viimeksi päässyt mcDonaldsissa... tai missään hampparimestassa |O Hitto, se lasketaan jo kuukausissa kai :headwall:

Tuo Sierra on namia ja se on sesonkituote. Mä en varmaan kerkeä käydä mäkissä ennen kuin sen myyminen lopetetaan taas... :'(
 

Yhteistyössä