Unelmien poikamies, yök! Ihan samannäköinen kuin se BB-panomies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarkkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Strippaus ei olekaan strippausta vaan tankotanssimista; akrobaattista ja sirkusmaista tanssia.
Oon luullut että siinä riisutaan vaatteet, tanssitaan ja esitellään naisellisia ulottuvuuksia mahdollisimman realistisesti. :D

Mun mielestä kivannäköinen ja -oloinen mies, ainakin verrattuna siihen viimekertaiseen luolamieheen... Ja naisetkin oli laadukkaampia. Ainakin osa :D

Aika iso ikäjakauma. Nuorimmat 18-vuotiaita ja vanhin 39...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja iiih:
Mitä luulette, tuleeko aikuisviihteen ammattilaisesta morsian? :)

ei se pääse tätä jaksoo pitemmälle.

ei nii...aikamoinen turn off taitaa olla monelle miehelle tuollainen ammatti

Tai sitten tuotantoyhtiö on määrännyt että tuo valittava joka tapauksessa jatkoon niin säilyy jotain jännitystä ja tyttö voi tuoda jotain äksöniä hommaan, paremmat katsojaluvut näes.

Tai voihan se valita sen ihanitsekin, varma pano ainakin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Miksi se sanoi olevansa pankkiiri?

ai mikä se sit oikeesti on ?

Töissä pankkiirilla, eli pankkiiriliikkeessä. Ei Suomessa ole montaakaan pankkiiria (eli lähinnä pankinjohtajaa)

Tää oli sijoituspankkiiri, eiköhän noita löydy pilvin pimein Suomestakin...

Kerro miten se eroaa pankkiirista?

Hannu Koistinen on koulutukseltaan BBA eli Bachelor of Business Administration

Eikös tuo ole suomeksi Tradenomi? Tai ainakin tuota Bachelor of... käytetään AMK-tason koulutuksesta. No kuulostaahan se tuolla tavalla ilmaistuna hienommalta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HannuK:
Hannu Koistinen on koulutukseltaan BBA eli Bachelor of Business Administration

Eikös tuo ole suomeksi Tradenomi? Tai ainakin tuota Bachelor of... käytetään AMK-tason koulutuksesta. No kuulostaahan se tuolla tavalla ilmaistuna hienommalta. ;)

Juu. Ja samasta opinahjosta voi hankkia sijoituspankkiirin tittelin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pankkiiri=Pankinjohtaja
Sijoituspankkiiri=Sijoittaa työkseen toisten ihmisten rahoja.

Ohjelmassa sanottiin Hannun olevan yksityispankkiiri. Enemmänkin sijoitusneuvoja, ja myyhän Bon Life eläkevakuutuksiakin ym. Jos hän on töissä sijoituspalveluyrityksessä, ei se kyllä tee kenestäkään pankkiiria automaattisesti. No joo, whatever.

Duunissa Bon Lifella + sijoituspankkiiri = vakuutuskauppias. Kyseinen lafka käyttää tätä myyntimiehistään tätä titteliä kiertääkseen erinäisiä velvoitteita. Kaverilla tuntipalkka huonon siivoojan luokkaa, ja päälle provisiot myydyistä vakuutuksista. No, olihan Antti Peltonenkin ammattijalkapalloilija...

Alkuperäinen kirjoittaja jopo:
Duunissa Bon Lifella + sijoituspankkiiri = vakuutuskauppias. Kyseinen lafka käyttää tätä myyntimiehistään tätä titteliä kiertääkseen erinäisiä velvoitteita. Kaverilla tuntipalkka huonon siivoojan luokkaa, ja päälle provisiot myydyistä vakuutuksista. No, olihan Antti Peltonenkin ammattijalkapalloilija...

No niin, tätä mä just hain takaa... kiva et joku muukin ymmärtää, ärsyttävää kusetusta.

ja Miljonääri-Jussi oli miljonääri....

Ladyt kun saapuivat ja kättelivät unelmamiehen, joutuivat itse avaamaan raskaan oven Vanajanlinnaan. Voi elämä! Todella taidokasta ja juhlallista. Saapuivat paikalle limusiinille, mutta ovea ei edes avattu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja ehhehe:
Must ois hyvä formaatti tuo unelmien panomies :D

:laugh: *reps* Kuhan ne usassa keksii tän, niin eiköhän se pian Suomeenkin rantaudu..saa hävetä vielä vähän enemmän näitä suomalaisten yrityksiä..

Se Rokkarille morsianhan oli niinku unelmien panomies, eikö? :D

Ihmisten verotietojahan saa selville jotenkin... en muista miten.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua ärsytti toden teolla sen tyyli pitää samppanjalasia siitä pohjasta kiinni. Juntti.

Sä oot Sirkka muuten jotenkin kaksjakoinen, toisaalta olet aina puolustamassa jos joku ihminen haukkuu, ja sormeasi heristämässä, sit itse viljelet tätä haukkumista täällä. Ei tää oo eka kerta kun olen pistänyt merkille.